هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

کمک!!!!

بچه ها میشه اونایی که 

سامسونگ  S10 plus

و

آیفون xs max

رو استفاده کردید بهم از میزان رضایت تون بگید؟

میخوام گوشیمو عوض کنم. خیلیا میگن چون آیفون دستته با سامسونگ اوکی نیستی. خودمم بدون توجه به قابلیتهای گوشیها xs max رو ترجیح میدم

اما دوربین s10 plus، و اینکه با گوشیای اندروید میشه تو فیدیبو هایلایت گذاشت و یادداشت نوشت برام خیلی جذابند

از طرفی من دوربین برام خیلی مهمه و یک سریا میگن دوربین s10 قوی نیست. میخوام اگر کسی داره نظرش رو بهم بگه

اما تازگیا نمیتونم قاطع تصمیم بگیرم و عمل کنم

میدونم دوربین آیفون ١١ هم مشابه s10 plus هست اما دلم نمیخواد بیست و خورده ای بدم واسه گوشی.

نظرات 3 + ارسال نظر
بهار پنج‌شنبه 17 بهمن 1398 ساعت 21:05 http://Searchofsmile.blog.ir

دلت میاد ده تومن پول گوشی یدی
این رو یک موجود خسیس میگه البته .
هیچوقت اپل نداشتم حتی اون موقع ها که خیلی گرون نبود اما یادمه یه دوره اپل تحریممون کرده بود و اپ های ایرانی روش نصب نمیشدن پارسال بود شب عید.
طاقچه و فیدیبوی اپلیا رو هوا بود.

لذتش بیش از اون میارزه
عوضش من دلم نمیاد بیست تومن بدم وگرنه آیفون ١١ میخریدم
نفرمایید
آره بعد از عید من خیلی به خاطرش دپرس بردم که کتابخوانهامو نداشتم
کتابهایی که با هیجان خریده بودمشون

نسترن چهارشنبه 16 بهمن 1398 ساعت 08:40 http://second-house.blogfa.com/

من کلا اچ تی سی دوست دارم و نمیتونم نظری بدم
آیفونم دوست دارم ولی هیچ وقت نداشتم

ای کافر
یک زمانی آرزوم بود اچ تی سی داشته باشم اما هیچوقت قاطع نبودم که بخرمش

ویرگول سه‌شنبه 15 بهمن 1398 ساعت 21:42 http://Haroz.mihanblog.com

آقا من چون کلا سامسونگ کارم نمی تونم بی طرفانه نظر بدم.
فقط آیا آیفون بیست و خورده ایی میلیون هست واقعا؟ سامسونگ چنده اون وقت؟

عشقم آیفون ١١ بدون گارانتی ٢٥٦ بیست میلیون و نهصد بهم قیمت دادن البته طرف منصف بوده وگرنه تا ٢٥ تومن هم هستش
سامسونگ s10 plus بین ٩ تا ١١ قیمتشه
جدیدن میگن هزینه رجیستر هم بعضیا جدا محاسبه میکنن
وای نمیدونم این نوسان بین ٩ و ١١ ربطی بهش داره یانه
من تو سایتا قیمتا رو دیدم
میگن ٢ میلیون واسه اپل هزینه رجیستره

پس میگی سامسونگ رو بخرم؟
تو نظرات نوشته بودن گلس روش نمیمونه خوباشم تاچ رو ضعیف میکنه درسته؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد