هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

"خواستن تجربه ای مثبت، تجربه ای منفی است. پذیرفتن تجربه ای منفی، تجربه ای مثبت است." این همان چیزی است که آلن واتس از آن به نام قانون وارونه یاد می کند. هر چه بیشتر به دنبال احساس بهتری باشید؛ احساس رضایت کمتری خواهید یافت، جستجوی یک چیز تنها این حقیقت را تقویت میکند که شما اکنون فاقد آن چیز هستید.



شما هرگز شاد نخواهید بود اگر همیشه در جستجوی منشا شادی باشید. هرگز زندگی نخواهید کرد اگر در جستجوی معنای زندگی باشید" آلبرکامو

به عبارت ساده: "سعی نکن"

"هنر رهایی از دغدغه"


 و من خیلی وقتا به دنبال چیزهایی تو زندگیم گشتم که نداشتم.



عجیبه که حال شب هام با صبح ها این همه تفاوت داره. شبها آرومم و خوشحال و راضی. صبح ها پر از آشفتگی، ناشاد و کم حوصله 


+یک وقتایی آمار بازدید رو که میبینم در مقایسه با یک دونه نظر ثبت شده تنها حسی که برام داره چرت بودن نوشته هام و افکارمه. و برام به شدت عجیبه که اگر چرت می نویسم چرا این همه آدم وقتشون رو تلف می کنن واسه خوندنش؟


نظرات 16 + ارسال نظر
نسترن یکشنبه 10 آذر 1398 ساعت 08:40 http://second-house.blogfa.com/

کجایی غزل؟
خوبی؟
ماه خوبه؟

خدا رو شکر نسترن جان بالاخره خوب شدم. دارم مینویسم بعدن نظرات رو تایید میکنم.

لیلا جمعه 8 آذر 1398 ساعت 20:57

سلام غزل جون، این صفحه را امروز تو تلگرام پیدا کردم و از بعضی مطالبش درباره والدین و بچه ها خوشم امد، گفتم شاید شما هم دوست داشته باشی، اگر صلاح میدونی این پیغام را خصوصی یا غیر خصوصی کن عزیزم
@khodemooni_show

سلام لیلا بانوی مهربون
ممنونم از معرفیت
حتما نگاهش میکنم

Ella چهارشنبه 6 آذر 1398 ساعت 19:38

غزل جونم
تنبلی من یکی رو واقعا ببخش! من خیلیییی وبلاگت رو دوست دارم، قبلا هم برات گفتم از ماهک می‌نویسی دل من قیلی ویلی می‌ره همینجوری براش!
سعی میکنم فعال‌تر باشم!

الای عزیز
ممنونم که هستی بانو

مرضیه سه‌شنبه 5 آذر 1398 ساعت 10:12 http://because-ramshm.blogfa.com

منم مرتب همتون رو میخونمم با لذت اما خب به اون مرتبی حضورم کامنت نمیگذارم بزارید به حساب حس و حال اون لحظه

منم میخونمت ولی دقیقا اون حس و حاله هم هست
ولی بالاخره ما دائم ساکت نیستیم در مقابل هم
اما یک عده کلا یواشکی میخونند و تمام

mahna دوشنبه 4 آذر 1398 ساعت 11:45 https://mrsmimm.blogsky.com/

غزل جان منم یکی از همونا هستم که روزی چندبار وبلاگت رو باز می کنم اما یا اون لحظه وقت ندارم کامنت بذارم، یا تنبلیم میشه و بعدش هم دیگه پست جدید میاد و این دور تکرار میشه وگرنه در باب هر پستت کلی حرف دارم که بزنم.


ای خواننده های ناخلف
به هر حال همیشه تو سکوت نیستی اینجا

فرزانه دوشنبه 4 آذر 1398 ساعت 09:28 http://khaterateroozane4579.blogfa.com/

سلام غزل جان
من قبلا هم گفتم که عاشق نوشته هات هستم و با اون نوشته های زمان بارداریت زندگی کردم

سلام فرزانه عزیز
الهی
یعنی به هوسم انداختی برم بخونم ببینم چی نوشته بودم

هدیٰ یکشنبه 3 آذر 1398 ساعت 22:43

فدااای ماهک ناز، چقدر خوبه حسِ اون لحظه که بابا با دختر کوچولوش بازی می کنه
اِ، من نمی دونستم قضیه نت داخلی و اینا چیه! چقدر مسخره و غیرقابل درک که فقط سایتای سرور داخلی باز می شدن

راستی من برعکسم، وقتی اینجام صبحا پر انرژی ام اتفاقاً و شبا معمولی، وقتی تهرانم شبا پر انرژی ام و صبحا خوابالو! چرا واقعاً؟!

قربون محبتت عزیز دلم
منم اون لحظه ها هیجان دارم از بس برای خودم رویا بود و الان ماه موقع بازی با همسر سر از پا نمیشناسه

دقیقا خیلی غیر قابل درکه

وای اینطوری خوبه ها
من اینطوری بودم عالی میشد تا عصر بشه کلی کار کرده بودم
چون شبا همسر میاد نمیشه کار خاصی کرد بعدم که خوابمون میگیره و تموم

واقعا آب و هوا روی حالتهای روان خیلی تاثیر داره

مهدیه یکشنبه 3 آذر 1398 ساعت 13:36

من از خوندن لذت میبرم. اما متاسفانه میلی به نوشتن ندارم. اما تو عالی مینویسی و من کیف میکنم

ممنونم از لطفت مهدیه بانو

رویا یکشنبه 3 آذر 1398 ساعت 13:29

غزل عزیز برای خوندن وبلاگ خواننده هات چون سیو نکردم از وبلاگ شما می رم، پل ارتباطی منه، خیلی ها رو اینجوری می خونم از وبلاگ های دیگه، گفتم در راستای همون صحبت های قبلی نگی دزدکی میاد می خونه

ای بلای ساکت
با ما بهتر از این باش

فندوقی یکشنبه 3 آذر 1398 ساعت 11:42 http://0riginal.blogfa.com/

سلام غزل جان. یه مدتیه میخونمت و واقعاً لذت میبرم از تلاشت و مادرانه هات.
حال بدت شاید بخاطر کمبود ویتامین یا کم خونیه. دمنوشای آرامبخش بخور. شربت گلاب و زعفرون بخور.

سلام فندوقی بانو
ممنونم از نظر لطفت بانو
راستش من دو هفته قبل ویتامین دی خوردم بعدش دوستام گفتن ماهی یه دونه میخوری کمه وقتی اینطور مضطربی منم سر از خود یکی دیگه خوردم و از فرداش خیلی بهتر شدم
نمیدونم واقعا ربطی به اون داشت یا نه؟!
ماشالله پزشک سرخودیم
حتما میخورم ممنون

قلب من بدون نقاب یکشنبه 3 آذر 1398 ساعت 11:18

سلام بر غزل با نو
ماهک چطوره؟؟

آمار بازدید رو بیخیال شو
فقط بنویس و لذتش رو ببر

سلام بهی جان
وقتی نیاز به توجه زیاد داری این چیزا بد میره رو اعصابت

ما خوبیم
عالی حتی

نسترن یکشنبه 3 آذر 1398 ساعت 10:50 http://second-house.blogfa.com/

منم خودم یکی از همونام گاهی سه چهار بار در روز به وبت سر میزنم غزل

دختر تو که همیشه برام مینویسی

بهار یکشنبه 3 آذر 1398 ساعت 07:55 http://Searchofsmile.blog.ir

منم همین مشکل آمار و کامنت رو دارم ولی میدونی چیه؟ مردم به خوندن اینستاگرام و لایک عادتوکردن کسی حوصله تایپ کردن و کامنت گذاشتن نداره و این ربطی به نوشته های ما نداره

پس خیلیا این مشکل رو دارن
لایک ؟!
چی بگم والا
این همه تنبلی فقط واسه نوشتن؟!

لیلا یکشنبه 3 آذر 1398 ساعت 02:56

عزیزم نوشته هات عالیه، ما همه خواننده ها مبارزه ات با سختی ها را میبینیم و تحسینت میکنیم. مهم تر از همه اینه که جرات و جسارت و پشتکار نوشتن هم داری.

شما لطف دارید لیلاجان
چه دیدگاه جالبی دارید به نوشته های من
جالبیش به اینه که من تلاش خودم رو یه وقتایی نمی بینم
ممنونم از لطفتون لیلاجان مهربون

هدیٰ شنبه 2 آذر 1398 ساعت 22:42 http://Www.Pavements.blogfa.com

باخبرم که نت آزاد شده، مبارکه!
یعنی از ایران به بلاگفا دسترسی قطع بود که هیچکس منو ندید؟ مگه چه فرقی با اینجا داره؟

غزل جانم؛ نه تنها چرت و پرت نمینویسی که خیلی هم حال خوب کن مینویسی.
نمیشه خوند و نظر نداد و نگفت عاشقتم عاشق ماهکم، شرین عسلو ببوس
اونی که اسمش بالای کامنت حال خوب کنه من نیستم، خود خودتی

ی هدیٰ جانک دلبر
یعنی موقع نوشتن پست آخر خیلی به یادت بودم و میگفتم ببین چطور بی خبر گذاشتنمون

نه عزیزم نت ما که آزاد نشده
بعضی جاها نت شون آزاد شده
بلاگفا کلا باز نمیشه
برای من حتی از بلاگ اسکای هم همه رو نمیتونم ببینم
اصلا اینجا با اونجا هیچ فرقی ندارن کلا همه چیزمون در حد امریکاست فقط تا صدای مردم در بیاد کلا به چنان مصیبت عظمایی دچار میشن که نگفتنیه

نه دیگه هدیٰ
این مدته اصلا چنان رد دادما خودمم نمیدونم چه مرگمه میدونم زیاد غر زدم این مدت اما ...
اینا همش نظر لطفته مهربونم
تو از بس مهربونی
منم عاشقتم
منم دوستت دارم
حتی با همه حساسیت هام سافاری رو هم دوسش دارم چون بودنش حالت رو خوب میکنه
بوس به صورت ماه خودت
من اصلا هیچی هم ننویسی دیدن اسمت حالم رو خوب میکنه اینقدر دوستت دارم
مراقب خودت باش مهربونم
جات خالیه اینجا ببینی ماه چه آتیشی میسوزونه و از ته دل قهقهه میزنه و جیغ میکشه از هیجان اینکه باباش باهاش بازی میکنه

ویرگول شنبه 2 آذر 1398 ساعت 22:14 http://Haroz.mihanblog.com

خوب این سوال منم هست.
آمار بازدید منم گاهی خیلی بالاست بدون حتی یک کامنت
من می فهمم بعضی وقتا آدم چیزی نداره واقعا بگه ولی آیا همیشه اینطوره؟
چی بگم والا

دقیقا بعضی وقتا یا حرفی نداری یا بی حوصله یا خیلی خسته ای اما همیشه تو یک وضعیت که وبلاگها رو نمیخونیم
خودتو عشقه ویرگول مهربونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد