هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

تفکر جدید

دریچه های تازه ای به روی افکارم باز شده که فکر بهشون هم به وجد میاره وجودم رو

باید بنویسم تا یادم بمونه تو وقتایی که کم آوردم و فاز افکارم منفی میشه باهاشون حالم رو تعدیل کنم

دوباره چله رو شروع می کنم. این بار جدی جدی و با همتی بالاتر


هفته قبل اعلام کردم که شارمین عزیز چله ای که تو تظرم بود رو یه کم مفصل تر برگزار کرده. من اینقدر بهم ریخته بودم که هی جا موندم اما از فردا که روز نهم چله است میخوام دوباره شروع کنم. اگر کسی خواست از همین جای چله گروهی شروع کنه از شارمین رمز وبلاگ چله رو بگیره

وب شارمین

نظرات 1 + ارسال نظر
نسترن جمعه 1 آذر 1398 ساعت 21:11

سلام
اتفاقا من رفتم وب شارمین ، یه لینک بود برای چله ولی برام باز نشد:(

سلام نسترن عزیز
این لینک وب چله است
http://somebodynamedme.blog.ir/

یک کلمه بگو به عنوان رمز تا تو یک پست رمزدار رمز وبلاگ چله رو بدم بهت
وبلاگت رو نمیتونم باز کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد