هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

دوست عزیز‏


از همتتون ممنونم که هستید

فقط اونقدر خسته و شلوغم که احتمالا تا اوایل هفته ممکنه فرصت نکنم نظرات رو جواب بدم

نظرات 7 + ارسال نظر
شکوه دوشنبه 11 شهریور 1398 ساعت 22:56

سلام عزیزم ممنون که جواب دادی

خواهش می کنم

شیرین دوشنبه 11 شهریور 1398 ساعت 21:05 http://khateraha95.blogfa.com/

الان ما رمز نداریم چه کنیم؟؟

میفرستم برات شیرین جون

شکوه دوشنبه 11 شهریور 1398 ساعت 14:16

سلام غزل جون. یه سوال میپرسم اگه دوست دارین جواب بدین مطالبی که هدی مینویسه واقعیه یا داستانه؟


سلام شکوه عزیز
یک چیز رو میدونی؟!
وقتی شرایط زندگیت با یک آدم دیگه فاصله اش اندازه یک دنیا باشه حرفهای اون طرف برات عجیبه و باورش سخته
البته که شرایط زندگی منم با هدیٰ و قطعا با شما خیلی متفاوته
شاید به نظر خیلیا شرایط زندگی شون و اتفاقاتش شبیه قصه ها باشه
اما در واقع حقیقته
فقط فاصله دنیای هدیٰ با دنیای اکثریت قریب به اتفاق جامعه از زمین تا آسمونه
من هیچوقت به حقیقت حرفای هدیٰ شک نکردم
همیشه دوستش داشتم و چون خودم دختر داشتم دوست داشتم ببینم نسلهای جدید چطور دنیا رو نگاه میکنند
برات آرزوی موفقیت و شادی می کنم شکوه جان

محدثه دوشنبه 11 شهریور 1398 ساعت 08:31 http://www.titteh.blogsky.com

غزل جان میگم صفحه هدی چرا باز نمیشه! اینجا پیام گذاشتم اخه بالا رمزی بود

محدثه عزیز
من فکر کنم مشکل از نت باشه
چون الان که باز شد
دیشب خیلی وبها برام باز نمیشد

هدیٰ شنبه 9 شهریور 1398 ساعت 23:51

مطمئنی غزل جونم؟ فیلتر نیست!

گلم اون موقع بود
با فیلتر شکن باز شد
اما الان نه

شارمین جمعه 8 شهریور 1398 ساعت 23:11 http://behappy.blog.ir

سلام.
مراقب خودت و خانوم کوچولو باش غزل جون

سلام شارمین عزیزم
تو هم مراقب خودت باش

شکوه جمعه 8 شهریور 1398 ساعت 18:23

سلام نگران نباش دوباره برگشت

ممنونم شکوه عریز
خودش هم خبرداد بهم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد