هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

فرجام نیک

از شدت خستگی و کم خوابی دارم به زور نفس می کشم اماااااااا

در عین لِهیدگی چنان در درون سرخوش و شلوغم که ... کودک درونم باور نکرده که باید بخوابه :)))

امروز صبحش تلخ شد اما فرجام نیکی داشت

حالا فقط علت مقاومت در برابر شروع یک کتاب جدید رو باید به نحوی درمان کنم

شبتونبخیر

نظرات 3 + ارسال نظر
بهار پنج‌شنبه 10 مرداد 1398 ساعت 21:52

نه وقتی کتابی رو باز میکنم تا تمومش نکنم ول نمیکنم

من هم اون کتابه اذیتم کرد هم این نوسانات روانی

شارمین پنج‌شنبه 10 مرداد 1398 ساعت 14:00 http://behappy.blog.ir

سلام

راهش اینه که شروع به خوندنش کنی

غ ز ل من رمز داشتما... ولی به نظرت چرا پیداش نمی کنم؟!

سلام
عزیزم
شروع کردم ولی فقط یک صفحه

آره چرا عایا؟
نخون چیز به درد بخوری نیس
حرفای تکراری
فقط نخواستم جار بزنمشون

بهار پنج‌شنبه 10 مرداد 1398 ساعت 07:54

منم همین جوریم

چطوری یعنی؟
لهی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد