هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

قبل از ازدواج هم بودش اما بعد از عقد همسر که متوجه شد نگران شد و چون خودش نزدیکم نبود؛ من رو فرستاد دکتر. جراح عمومی بعد ازمعاینه گفت یک کیست ِ که مهم نیست اما اگر یهو بزرگ شد یا تغییر رنگ داد یا دردناک شد دوباره بیا.

تو دوران بارداری یا به خاطر تغییرات هورمونی یا هر دلیل دیگه ای یه کم بزرگ شد. روی زیبایی اندامم هم یه تاثیر کوچولو گذاشته اما هم تنها بودم هم کاری نمیشد انجام بدیم تو دوران بارداری پس دکتر نرفتم. حالا انگار از دیروز وقتی یه کم فشار میاد بهش درد می کنه. وقتی به پهلوی راست میخوابم درد رو حس می کنم و از دیروز تا الان حس و حال بدی دارم. از طرفی به نظرم میاد کمی بزرگتر شده اما مطمئن نیستم. از فکر اینکه لازم باشه درش بیارم ترسیدم. از فکر جراحی، از فکر اینکه نکنه چیز بدی شده باشه؟!

اینجا هم که دکتر جراح عمومی خوب نمیشناسم یعنی اصلا اوضاع فکرم اینقدر مغشوشه که نمیتونم سرچ کنم ببینمدکتر خوبی پیدا می کنم؟


میشه برام دعا کنید و اگر دکتر خوب میشناسید بهم معرفی کنید؟ تهران یا کرج

نظرات 9 + ارسال نظر
نسترن یکشنبه 6 مرداد 1398 ساعت 13:37 http://second-house.blogfa.com/

غزل جان دکتر احمدرضا سروش خیلی دکتر حاذقیه...
ولی امیدوارم بدون جراحی حل شه

ممنونم از راهنماییت عزیزم
ان شالله همینطور باشه

بهار شنبه 5 مرداد 1398 ساعت 20:32

میدونم چقدر این حس انتظار برای اینکه ببینی چخبر شده دردناکه انشالله چیز خاصی نیست

ممنونم بهار عزیزم
ترسم کمتر شده
خودمو سپردم به خدا

نجمه جمعه 4 مرداد 1398 ساعت 14:08

سلام عزیزم
دکتر هاتف وحید رو‌بهت پیشنهاد می‌کنم.
انشالله چیز خاصی نیست،اما حتما پیگیری کن.

سلام نجمه عزیز
ممنونم ازت مهربونم ضحی جان هم همینو میگه
حتما.
ممنونتم

ضحی پنج‌شنبه 3 مرداد 1398 ساعت 23:33

سلام عزیز
من اولین بارمه پیام میزارم برات
کار خوب همینه ک شما میخوای بکنی،برو ی دکتر خوب ک تشخیص درست بده و الکی ن نگرانت کنه و ن درگیر درمانای الکی
ب نظرم باید بری سراغ دکتر جراح عمومی
دکتر عاطف وحید یکی از بهترین جراحای عمومیه ایرانه،بزنی تو نت ادرس مطبش و..میاد
انشالله ک هیچیت نیست و بزودی خیالت راحت میشه دختر

سلام ضحی عزیز و مهربون
ممنونم از این که برام وقت گذاشتی
دقیقا تو همین فکر بودم. دلم میخواد ته دلم از تشخیص دکتر مطمئن باشم
اتفاقا توی سرچ هام اسمشون رو دیدم
ان شالله
سپاس گزارم

شارمین پنج‌شنبه 3 مرداد 1398 ساعت 22:02 http://behappy.blog.ir

سلام
ان شالله چیز خاصی نباشه.

سلام شارمین جان
ان شالله

مرضیه پنج‌شنبه 3 مرداد 1398 ساعت 13:05 http://because-ramshm.blogfa.com

سلام
انشالله که خیر هست، کم خودتونو نگران کنید بانوووو

سلام مرضیه مهربون
ان شالله
چشم دختر شاد و خنده رو

قلب من بدون نقاب پنج‌شنبه 3 مرداد 1398 ساعت 12:46

والا غزل من کیستم رو با داروی گیاهی خوب کردم و دیگه اصلا برنگشت خداروشکر

کاش حداقل از روش های گیاهی استفاده می کردی این مدت که تغییر سایز نده
امید به خدا... هیچی نیست نگران نباش

چه جالب
چه کیستی بود؟
چند سال بود داشتی اش؟
از من الان از یک گردو بزرگتر شده
کجا رفتی واسه تجویز داروت؟

حالا میخوام برم بررسی شه
شاید دکتر هم بگه چیزی نیس
اونوقت میشه پیگیر درمان گیاهی هم بود.

بله تهش باید فقط توکل کرد به خدا

بهار شیراز پنج‌شنبه 3 مرداد 1398 ساعت 10:49

نگران نباش عزیزم...زودتر یه ماموگرافی برو خیالت راحت بشه

بهارجانم این کیسته روی پامه
دنبال یک دکتر مورد اطمینانم که برم و استرس الکی بهم ندن

فرزانه پنج‌شنبه 3 مرداد 1398 ساعت 08:55 http://khaterateroozane4579.blogfa.com

حتما برو دکتر غزل جان . هنوز دکتر نرفته واسه چی فکر منفی میکنی؟؟؟؟ این افکار را از سرت بیرون کن. مطمئن باش یه کیست ساده ست که بزرگ شده و جراحی کردنش هم فکر نمیکنم چیز سخت و مهمی باشه
گرچه همونجور که گفتم دوست من یه همچین کیستی را با انرژی درمانی از بین برد

خوب حس می کنم هم بزرگ شدن هم دردناکه
میست دوست فکر کنم تو ارگانای داخلی بود از من روی مفصل رونمه و چون خیلی حسش میکنم نگرانم کرده
و امروز پامو تکون میدم اونم درد میگیره یه کم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد