هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

من آدمِ کم خوابیدن نیستم. بارها امتحان کردم نشد. بداخلاق میشم. بدنم کم توان میشه. خیلی دلم میخواد کارهایی که دوست دارم رو انجام بدم اما نه میتونم خوابم رو کم کنم؛ نه سرعت عملم بهبود چشم گیری داشته.

خسته ام. خستگی باشگاه. ماه اک نذاشت استراحت کنم و برخلاف جلسات قبل، الان واقعا به خاطر حرکتهای امروز بدنم درد می کنه. خصوصا اون دراز و نشستایی کن هیچوقت بدنم قدرت انجامش رو نداشت. مربی میگه عضلات کمرت ضعیفه. میگفت زن عموش مشکلی که برای من پیش اومده رو داشته. اینجا گفتن باید عمل کنی اما بعد از مهاجرت به آمریکا دکتر گفته پزشک هموطن زر مفت زده و اصلا اون عمل اصولی نیست. فقط باید ورزش کنی و با ورزش مشکلش به کل رفع شده :)) همینقدرشیک و همینقدر مجلسی


میخواستم از این روزای ماه اک بنویسم. از این که دلبریاش داره منو می کشه اما از خستگی ذهنم یاری نمی کنه

نظرات 4 + ارسال نظر
مرضیه سه‌شنبه 4 تیر 1398 ساعت 20:20 http://because-ramshm.blogfa.com

منم نیستم، بخصوص اگر قرار باشه درس بخونم دیگه خواب ولم نمیکنه

واس درس که هر چقدر هم پاش بخوابی باز خوابت میاد

قلب من بدون نقاب دوشنبه 3 تیر 1398 ساعت 14:26

خیلی خوبه که این موضوع رو در مورد خودت میدونی
البته خواب کم یا زیاد به خیلی چیزا بستگی داره
مثلا ضعف جسمانی.. تیرویید... حال روحی

اگه کسی کم یا زیاد بخوابه ولی سیستم بدنش روتین همین شکل باشه مشکلی براش پیش نمیاد

مثلا من خودم شده مدت ها کم خوابیدم... ولی خوب بدنم و ذهنم اذیت نشده
من شدید تحت تاثیر فکر و خیال خوابم کم میشه
و این خیلی بده

من گاهی سردرد میشم اگر کم خواب شم
در کل هم کم انرژی میشم خیلی

چه عالی
ان شالله همیشه موفق باشی و سلامت

من برعکسم
وقتی حال روانم مریضه فقط دوست دارم بخوابم که فکر نکنم

شارمین دوشنبه 3 تیر 1398 ساعت 14:07 http://behappy.blog.ir

سلام.
منم خوابم کم بشه تعطیل میشم کلا!
ان شالله زود بهتر بشی بیای یه عالمه از گل دخترت بنویسی برامون

سلام
مثل خودمی تازه :)))
ان شالله

فرزانه دوشنبه 3 تیر 1398 ساعت 10:57 http://khaterateroozane4579.blogfa.com

به خودت سخت نگیر غزل جان
چقدر خوب که عمل لازم نیست . کلا دکترهای غربی با هر نوع دارو و عمل و اینجور چیزا مخالفن ، برعکس پزشکای ما
پس مطمئن باش با ورزش مشکلت حل میشه

ان شالله با ورزش حل میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد