هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

یک سوال

بچه ها شما روسری میخرید میشورید و میپوشید؟ یا نه؟!


چند بار که دیدم گاهی روسریا میفته رو زمین، دلم نمیگیره نشسته سر کنم :((

نظرات 15 + ارسال نظر
فرزانه شنبه 18 خرداد 1398 ساعت 08:34 http://khaterateroozane4579.blogfa.com

منم هیچ لباسی را بعد از خرید نمیشورم حتی لباس زیر
کلا سخت نمیگیرم

عه چه راحت و خوب

لیلا جمعه 17 خرداد 1398 ساعت 16:37

نه من نمیشورم. واقعیتش قبل از بچه داری روی خیلی چیزها حساس بودم، ولی الان سعی میکنم اصلا حساسیت نشون ندم، چون پسرم فوری از من تقلید میکنه و ده برابر بدتر وسواس نشون میده! پسرم بچه بود خیلی مریض میشد و در ضمن خیلی هم وروجک بود، من همش مواظب بودم مثلا وقت دست شستن، استینش خیس نشه که یخ نکنه مثلا. الان که بزرگ شده به طرز بدی از خیس شدن لباساش وحشت داره، اگه یه قطره اب بریزه رو لباسش فوری باید عوض کنم! اگر دوستاش روش یه قطره اب بریزن گریه میشه. خلاصه دیگه جرات ندارم از چیزی بترسم یا بدم بیاد

الهی عزیزم
طفلکیا گناه دارن واقعا
منم باید بیشتر رعایت حال ماه رو بکنم

شیرین چهارشنبه 15 خرداد 1398 ساعت 20:41

غزل من اصلا هیچچچچ لباسیو وقتی میخرم نمیشورم حتی لباس زیر

خوبه که سخت نمیگیری

محدثه چهارشنبه 15 خرداد 1398 ساعت 02:01

نه غزل جان بار اول نبود کامنت میذاشتم..۲۸ اردیبهشت برای متنت پیام گذاشته بودم..

برم یه بررسی بکنم

محدثه چهارشنبه 15 خرداد 1398 ساعت 01:56

من هر چیزی بخرم میشورم... بجز کیف و کفش... از سوپری خرید کنم هیچ چیزی نشسته وارد یخچال نمیشه... لباس هم حتما آب کشی میکنم بعد استفاده

پس مثل خودمی
منتها مانتو و لباسای مجلسی رو میترسم بشورم از سکه بیفته
اما بقیه رو بلا لستثنا میشورم
اون وسایلی هم که نمیشه شست با چند منظوره یا الکل تمیز می کنم بعد جمع می کنم

رویا سه‌شنبه 14 خرداد 1398 ساعت 17:07 http://hezaran-harfenagofte.blogsky.com

اتفاقا این اصلا وسواس نیست تمیزیه، من هم لباس زیر، حوله، روسری و لباس خونه رو هم از چند سال پیش می شورم، موقع دوخت که کلا زیر دست و پا هستن و همه از روش رد می شن، لباس هم که خیلیا پرو می کنن ، لباس زیر هم که بدتر خیلی از مغازه ها پس می گیرن کوچیک بزرگ شد، پس بهتره شسته بشه، اینا رو نگفتم که تاثیر بد رو وسواست بذارم ولی منی که اصلا وسواسی نیستم همه رو می شورم .

یعنی به خودم امیدوار شم که این بخشش وسواس نیس؟
نه تاثیر بد نمیزاره
دقیقا همین فکراییه که باعث میشه بشورمشون

تارا ح م سه‌شنبه 14 خرداد 1398 ساعت 17:03

سلام منم هر جور لباسی که بخرم میشورم.مانتو شلوار روسری لباس زیر و ...... نمی تونم بدون شستن بپوشم.همیشه بقیه که میشنون دعوام می کنن کلی.. اگه اینکارو نکنم حس منفی دارم. در اون حد که تو کفش فروشی ها همسرم به فروشنده میگه بهش بگین کفشا رو نشوره

سلام
نه دیگه من کفش رو نمیشورم
تنگ میشه خراب میشه

من فکر میکردم اکثریت نمیشورن
ولی انگار اینطور نیست

شارمین سه‌شنبه 14 خرداد 1398 ساعت 12:21 http://Behappy.blog.ir

سلام غزل جونم
من نمیشورم؛ حتی اگه همونجا جلوی چشم خودم بیفته زمین یه تکونش میدم خاکش میره!

سلام مهربونم
چه خوبه که سخت نمیگیری
من نمیتونم مقابله کنم نشورم

قلب من بدون نقاب سه‌شنبه 14 خرداد 1398 ساعت 10:57 http://daroneman.blog.ir

در مورد لباس زیر به نظرم درست ترین کار اینه که قبل استفاده بشوریم
چون خیلی وقتا میرم مغازه ای که همیشه خرید میکنم و می بینم ی لباس زیر رو چند ماهه داره و همین طور داره خاک میخوره... ولی من تا حالا نشستم... نهایت تلاشم این بوده که جنس های جدید رو خریدم!! هر چند بدن من بسیار حساسه و با کوچکترین میکروبی سریع بهم می ریزه... ولی تو این مورد تا حالا مشکلی نداشتم!

در مورد شال و روسری ... راستش تا حالا به این موضوع فکر نکرده بودم
دیدم که خوب خیلی ها سر می کنن و پرو.. ولی حساس نبودم رو این موضوع... من از مغازه گیسو خریدم میکنم ... نزدیک شهر کتاب چار باغ بالا
همیشه وقتی روسری رو پسند می کنی ... ی بسته بندی شده و سر نشده رو به مشتری میده و من خیلی این کارش رو دوست دارم

منم قبلا لباس زیر رو نمیشستم اما خود فروشنده ای که همیشه ازش خرید میکردم گفت حتما بشور
اینا تا از تایلند برسه اینجا هزار بار دست به دست میشه
البته اون مدلایی که من میخریدم تایلندی بود

چه خوبه این مغازه
منم اگر اینطور بود خیلی حسم خوب بود
آخر دیروز شستم
من اینقدر به این که چیزی به موهام نخوره حساسم که نمیتونم روسری کسی رو سر کنم
نمیتونم رو بالشی که کسی غیر خودم خوابیده بخوابم

پارمیس سه‌شنبه 14 خرداد 1398 ساعت 07:26

این جوری باشه غذایی را هم که بیرون خورده می شه را قبلش باید شست؟
خیلی سخت می گیری

خوب میدونی وسواس هر کسی رو یک چیزایی شدیده
من رو اون چیزا هم حساس بودم اما شکر خدا الان خوبم
پارمیس عزیز وسواس هم یک جور بیماریه
بهش افتخار نمی کنم
اینقدر دلم میخواد بشم همون غ ز ل قبل از وسواس
چقدر نسافرت میرفتم
الان ؟! واقعا آرزوی یک سفر بی دغدغه تمیزی دارم

ستاره دوشنبه 13 خرداد 1398 ساعت 22:14

تازه شال که خوبه، من لباس زیر هم میخرم بار اول نمیشورم، البته مادرجانم خیلی گیر میده که بشور عفونت میگیری، دیگه گاهی بخاطر گیرهای مادرجانم قبلش میشورم
میگم به این فکر کن که یه کم‌میکروب کلا واسه بدن لازمه، اگرنه چیزی که میگی کاملا درسته ولی از نظر علمی هم کمی مواجهه با میکروب بدن رو قوی تر میکنه

لباس زیر رو قبل از اینکه وسواس بگیرم خانومی که همیشه ازش خرید میکردم میگفت چون اینا زیاد دست بدست کیشن حتما بشورید و استفاده کنید
منم همیشه از اون موقع میشورم
میدونم ستاره جان
دارم تلاش می کنم به صلح بریم با این چیزا اما هنوز راه زیادی دارم

نسترن دوشنبه 13 خرداد 1398 ساعت 21:55

گاهی به شستنش فکر میکنم ولی میگم حیفه از نویی درمیاد بعد استفادش میکنم...خو این روسری ابریشما رو فقط باید داد خشکشویی..خودم حدس میزنم با اتو بخار میکروباش میمیرن

چه خوب که میتونی بدون حس ناراحت نشوری و استفاده کنی
من آخر شستمش
البته منم از اون ابریشما دارم که متاسفانه قواره داره به همه جا میخوره و جرات شستنش هم یخده

ستاره دوشنبه 13 خرداد 1398 ساعت 19:16

من نمیشورم، اصلا تا حالا به این‌ موردی که گفتی فکر هم نکرده بودم که ممکنه افتاده باشه زمین

تفاوت وسواسی ها با آدم های غیر وسواسی همین افکار مسخره است که شاید افتاده زمین

من یک بار دیدم موقع تا کردن افتاد زمین
از اون روز شال و رویری نو رو با اکراه میپوشم
اما امروز دیگه شستم رفت

ترنج دوشنبه 13 خرداد 1398 ساعت 18:48

من نمیشورم!
هیچ لباس نویی رو نمیشورم. آخه به قول معروف از سکه می افته.
.....
از این‌ زاویه که نگاه کردی تا حالا بهش نگاه نکرده بودم.

یادش بخیر
منم قدیما که دچار وسواس نشده بودم نمیشینم
چقدر زندگی آسون و قشنگ بود

منم یک بار دیدم وگرنه اینقدر حساس نبودم رو این قضیه

رهآ دوشنبه 13 خرداد 1398 ساعت 17:37 http://rahayei.blogsky.com

خنده م گرفته از این سوالت.
چون من فقط میفهممت که چی میگی و چرا پرسیدی.

غزل من هرررر لباسی که بخرم، اول میشورم. و هنوز با این قضیه که نشورم و بپوشم کنار بیام. :|

هرررر لباسی
حتی مجلسیها که ریسک خراب شدن داره؟
من اونایی که مطمئنم موردی پیش نمیاد رو بلا استثنا اول میشورم
اما یک سریاش رو میترسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد