هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

یک شروع پر از طراوت و تازگی

سر فرصت باید براتون تعریف کنم که در عین ناباوری هفت سینم کامل شد . یک عالم حس خوب ریخت تو دلم و کنارش سال رو تحویل کردم. الان با همین خونه شلوغ که نتیجه آخرین وقایع سال نرد و هفت هست میرم بخوابم. 

بهارتون مبااااارک

زندگیتون بهاری

و لحظه هاتون پر از تازگی و طراوت شروع دوباره

بهترین های دنیا رو از خدا براتون طلب می کنم

نظرات 7 + ارسال نظر
ستاره سه‌شنبه 6 فروردین 1398 ساعت 15:32

سال نو مبارک غزل جان. خدا رو شکر که هفت سینت کامل شد و سال نوتون به دل خوش شروع

ممنونم ستاره جان
آره خیلی چسبید
سال نوی تو هم مبارک
ان شالله سال خوشی داشته باشی

شارمین سه‌شنبه 6 فروردین 1398 ساعت 01:03 http://Behappy.blog.ir

من همه ش یادم میره برات کامنت گذاشتم یا نه


عیدت مبارک غزل جانم

عزیز منی شارمین جان
عید شما هم مبارک عزیزم

فتانه دوشنبه 5 فروردین 1398 ساعت 10:13

نوروزت مبارک ....

نوروز شما هم پیروز فتانه بانو

تبسم شنبه 3 فروردین 1398 ساعت 19:35

سلام عزیزم عیدتون مبارررررک

هر چی آرزوی خوبه مال تو

سلام تبسم جان
عیدتون مبارک بانو
بهترین ها رو براتون از خدا میخوام

قلب من بدون نقاب پنج‌شنبه 1 فروردین 1398 ساعت 20:11 http://daroneman.blog.ir

سلام عزیزم خوبی؟
خونه ای؟ یا رفتی سفر؟
عزیزم دیشب پست رو خوندم و بعدش خیلی خوشحال شدم حالت بهتر شد
امیدوارم سال خوبی رو شروع کنیم
پر از روزهای خوب
و غم و غصه ها از دلمون برن
ماهک رو حسابی ببوسسسسسسسسسسس از طرف من

سلام بهی جان
رفته بودم خونه مامان اینا
تازه برگشتیم
عزیزمی مرسی
ان شالله هممون سال شیرینی داشته باشیم
آمین
مرسی
میبوسمت

لیلی پنج‌شنبه 1 فروردین 1398 ساعت 15:26 http://aparnik5.blogfa.com

نوروز مبارک

سال نو مبارک لیلی عزیزم
الهی امسال سال گشتیش باشه برات
از شر انرژی های منفی و ترسهات راحت شی و قاطع و محکم قدمهایی برداری که زندگیت رو به سمت بهترین ها ببره

نسترن پنج‌شنبه 1 فروردین 1398 ساعت 11:22

الهییییی شکر
عیدتون مبارک عزیییزم،خوش بگذره بهتون

ممنونم عزیزم
بله شکر
عید شما هم مبارک نسترن جون
به شما هم خوش بگذره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد