هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

شبتون نیک

از همون ده پونزده سال قبل که واسه درمان جوش های صورتم  طب سنتی می رفتم؛ چایی رو ترک کردم. البته زیاد هم چایی خور نبودم. تا همین دو سه ماه پیش بود فقط آخر هفته ها با همسر چایی میخوردم. اما این مدت که شبها کار می کردم؛ یک چایی داغ انرژی شروع کار شبانه  و کاهش دهنده خوابالودگیم بود. حالا کار تمام شده اما باز آخر شبی هوس چایی کردم. بعضی وقتا هیچی مثل یک نوشیدنی داغ نمی تونه سر حالت بیاره و گرمت کنه


+ دیدین بعضیا آرایش می کنند و با دیدنشون کیف می کنی؛ بعضی هام یک مدلی آرایش کردند اصلا لجت می گیره؟!

یا بعضیا یک جوری لباس پوشیدن از نکاه کردن بهش لزت می بری؛ بعضی هام یک لباسی تن شونه که اصلا نمی تونی درکش کنی و در حیرت می مونی که طرف چطور حاضر شده اینو تنش کنه؟

همه این ها رو گفتم که بگم وقتی خانوم همسایه رو موقع بیرون رفتنش می بینم؛ حس عروسیای زمان بچگی بهم دست می ده. یک خانم خوش پوش که یک آرایش شیک کرده و نگاش که می کنی خستگی از تنت در میره

 

+ نظرات رو تایید کردم


نظرات 1 + ارسال نظر
گلبهی چهارشنبه 28 آذر 1397 ساعت 16:55

دقیقا آدم از نگاه کردن به لباس پوشیدن و طرز ارایش بعضی خانوما لذت میبره
من دیوانه وار عاشق چاییم البته نسبت به قبل کمتر میخورم ولی از علاقم بهش کم نشده

آره واقعا
من عاشقش نیستم اما تازگیا بهم خیلی می چسبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد