هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

زندگیم به دو قسمت تقسیم شده. روزهایی که سردرد دارم. روزهایی که سالم سالم ام.

وقتی سردردها شروع میشه حداقل یک هفته هر روز درد میکشم. به جز دیروز چند روزه که تا مسکن نخورم درد میکشم.

همسر میکه ببین چی برات ضرر داشته؟ با خودم فکر می کنم بحث سنگین هفته قبل. بعد یادم میاد ترکستان هم زیاد درد می گرفت در حالیکه حال من عالی بود!!!

بعد نتیجه میگیرم احتمالا به جز سیستم درونی بدنم به چیزی دیگه ای ربط نداره. فقط اعصاب خوردیها میتونه تشدیدش کنه وگرنه در هر صورت درد میاد و آزار میده

مامان میگفت میگن درد و بیماری ها کلی آثار خوب واسه آخرت داره. یادم نیست چی بود. با خودم میگم کاش این دردای اجتناب ناپذیر تو دنیا عذابم میده تو دنیا یه فایده ای داشته باشه