هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

پستم کو؟

دیشب منتشر کردم و تو فیدلی هم زده که منتشر شده ولی الان اصلا نابود شده. از شانسم دقیقا پست رمزدارم نحو شده که چون رمزدار بوده نمیتونم هم متنش رو از فیدلی هم بازیابی کنم

با این همه بی وقتی و مشغله دیشب تا ساعت 1 می نوشتم و الان نیستش

چقدر حرصم گرفته

یک طومار بود



جنابان بلاگ اسکایی

با عرض سلام
هر روز یک مسخره بازی جدید تو سیستم بلاگ اسکای رو شاهد هستیم
الان هم پستی که کلی زحمت براش کشیدم و به خاطرش تا دیر وقت بیدار بودم نیست
لطفا یک توضیحی بدید
لطفا مشکل رو اگر نمیتونید حل کنید اطلاع بدید که بساطمون رو جمع کنیم بریم
خارج از کشور یک سیستم وبلاگ یا رسانه می سازند که همیشه کار می کنه و اگر قرار باشه غیر فعال بشه چند ماه قبل اطلاع رسانی می کنند اما شما انگار اصلا احساس مسئولیت ندارید در مقابل این همه آدمی که مطلبهاشونو توی سایت شما منتشر می کنن.
مدتهاست که هر بار یک اتفاق عجیب میفته و کسی هم به روی خودش نمیاره یک توضیحی بده
نظرات 12 + ارسال نظر
samira یکشنبه 6 آبان 1397 ساعت 09:43 http://sama92.blogfa.com

غزل جان فکر کنم فراموش کردی
گفتی رنز رو میفرستی
ولی خبری نیست پیامی ازت دریافت نکردم

فرستادم سمیرا جان
به دستت رسید؟

هدیٰ شنبه 5 آبان 1397 ساعت 16:10

چشم، شما هم حرص نخور قربونتون برم این سیستمای وبلاگی بازیشون زیاده همیشه!!
من هیچوقت روم نمیشه به کسی بگم میشه رمز داشته باشم یا نه، چرا اینکارو می کنی با من غزل جان؟؟

فدای تو بشم عزیزم
واقعا
البته ورژن ایرانیش اینطوریه
الهی عزیزم من یادم نبوده رمز نداری

نازلی شنبه 5 آبان 1397 ساعت 11:28

مسئولین بلاگ اسکای عزیزم در غار هستن . ظاهرا ورژن اصحاب کهف دو رو شاهدیم

نازلی من اشتباهی به پرشین بلاگ پیام دادم اونا پی گیری کردن اما بلاگ اسکای مرده بودن

نسترن شنبه 5 آبان 1397 ساعت 08:55 http://second-house.blogfa.com/

اگر صلاح دیدین منم میتونم رمزتون رو داشته باشم؟؟؟

ماه چطوره؟ راه افتاده؟

فرستادم نسترن جان
ماه خوبه
چند قدمی میره

samira جمعه 4 آبان 1397 ساعت 19:00 http://sama92.blogfa.com

غزل جان من رمزت رو ندارم
دوست داشتی تو این نوشته همراهت باشم رمزت رو برام بذار مرسی

میفرستم برات

باران جمعه 4 آبان 1397 ساعت 01:12 http://hezaro1shabebarane.mihanblog.com

جواب سوالت غزل جان
من عین جملات رو یادم نیس گلم ولی
مثلا یه بار گفتی ماه رو چند دقیقه تنها گذاشتی واون عصبانی شده خوب میتونست خودش ماه رو ساکت کنه تا تو کارت تموم بشه یا یادمه یه بار گفتی اصلا کمکت نمیکنه وهمیشه هم انتظار داره تو عالی باشی
یا مثلا اگر اشتباه نکنم یه جا گفتی کل خریدهام باید زیر نظر اون باشه از نوشته هات به نظر میرسه تمام تصمیم گیری های های خونه رو اون انجام میده اخه عزیرم دیگه ارایش گاه رفتن چیه که باید باهاش هماهنگ کنی ببخش که اینقدر رک میگم
تجربه ثابت کرده مردها هر چقدر هم بخوان از این اداها دربیارن وریس بازی کنن بازم از زنای مقتدر خوششون میاد مردها زنای خیلی حرف شنو وتو سری خور رو دوست ندارن گر چه در ظاهر اینو میخوان
البته هیچ کس تو زندگی هیچ کس نیس شاید تو یه چیزایی اونقدر خوبه که این کاراش خیلی به چشمت نمیاد خودت زندگی وشرایط زندگیتو بهتر از هر کسی میدونی پس هر کاری میدونی درسته همونو انجام بده من چون گفتی جواب یوالتو بدم اینا رو گفتم

آخ باران چه چیزایی یادت مونده

خرید رو دوست داره بدونه که میخرم اما به جز خریدای بزرگ که شاید با برنامه مالی اون ماهش جور در نیاد مخالفت نمی کنه معمولا
منم سعی می کنم خریدای اساسیمو معمولا با خودش برم که به من نه نگه و ناراحت نشم
فکر کنم جواب بقیه حرفاتو تو پست بعد گرفته باشی

لیلا پنج‌شنبه 3 آبان 1397 ساعت 23:49

خیلی ممنونم ❤

خواهش می کنم
رسید؟

لیلا پنج‌شنبه 3 آبان 1397 ساعت 18:25

ندارم متاسفانه

میفرستم براتون لیلاجان

آبگینه پنج‌شنبه 3 آبان 1397 ساعت 18:10 http://Abginehman.blogfa.com

اااا پستت پیدا شد
من رمز ندارم!

نه بابا بلاگ اسکای خوردش
ایمیل زدم به خودشون زحمت هم ندادند بررسی کنند
بی خیال اون پست شدم
حرفهایی داشت که بار فکری زیادی داشت و من حوصله نکردم بنویسم
شاید همون بهتر بود که نوشتم و بعد برای همیشه پاک شد
چرا این همون رمز قبلیه داده بودم بهت

لیلا پنج‌شنبه 3 آبان 1397 ساعت 12:11

سلام، اگر صلاح میدونین به من هم رمز بدین لطفا

سلام
کاش شما هم وبلاگ داشتی لیلا جان

خورشید پنج‌شنبه 3 آبان 1397 ساعت 09:04

به منم صلاح دونستی رمز بدده غزل جان

میفرستم خورشیدجان

آزاده سه‌شنبه 1 آبان 1397 ساعت 12:05

سلام غزل جان ممکنه رمز رو داشته باشم. ممنون

آزاده جون پستم رو لاگ اسکای خورده
اگر باز حوصله کردم و نوشتمش برات رمز رو میفرستم گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد