هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

چالش و عملکرد معکوس

+ خدمتتون عارضم که من در چالش "خانواده شاد" شرکت کردم. درست از روزی که شروع کردم چنان حماسه های شادی آفرینی در خانواده خلق نمودم که قبل از شرکت در این چالش بروز این حجم از حماسه آفرینی در چند روز متوالی اتفاقی بسیار نادر بود. :))))

از این رو بطور خودسر نام چالش را از "خانواده شاد" به "خانواده ناشاد" تغییر نام دادم باشد که این تغییرِ نام نوع حماسه ها را هم به سمت معکوس تغییر دهد و بطور زیرپوستی و نامحسوس شادی در خانواده جریان یابد :)))


+ سیاست رفتاری چیز خوبی است اگر داشته باشیم و استفاده کنیم. من ندارم و نه گاهی خاطر هست که چیزی به این نام اصلا وجود دارد و بد نیست همان مقدار نداشته را استفاده کنم. اما خوب معمولا دیر یادش می افتم.


+ بعد از ظهر روز دعوا که ماه خواب بود منم رفتم روی تخت و پست گذاشتم. بعدش ماه بیدار شد و من به هاطر کمر درد تکون نخوردم. همسر خودش ماه رو برداشته بود و بدون حرف غذا داد و بازی کردن و منم کمی خوابیدم. وقتی پاشدم کتری را گذاشته بود. منم چایی رو دم کردم و بی حرف براش بردم. برخلاف بی تفاوتی همیشه این بار تشکر کرد.

نظرات 2 + ارسال نظر
ویرگول چهارشنبه 14 شهریور 1397 ساعت 19:16 http://haroz.mihanblog.com

عزیزدلمممممم
من بی صبرانه منتظر خبرهای خوب هستم.

ممنونم مهربون من

ویرگول یکشنبه 11 شهریور 1397 ساعت 18:04 http://haroz.mihanblog.com

من خودم خیلی ادم سیاستمداری هستم. سعی می کنم همیشه همه چی رو جوری بیان کنم که نه سیخ بسوزه نه کباب و کارها به بهترین نحو پیش بره. برای همین همیشه کلی حرص می خورم وقتی کسی سیاست نداره تو کاراش. اما خوب فکر که می کنم می بینم واقعا شاید تو وجود همه باشه ها فقط باید بیل بزنی و از عمق وجودت بکشیش بیرون. یکمی هم چاشنی ناز و دلبری بهش اضافه کنی حتما بهترم جواب می ده.
از دید من تو یه خانوم ناز و دوست داشتنی و کمی خجالتی، یه مادر تمام وقت و دلسوز و عالی برای ماهک هستی. می تونی یه ذره به این شخصیت رو محکم کنی و یه ذره خودت رو بیشتر قبول داشته باشی تا تبدیل بشی به شخصی که خودت هم دوستش داشته باشی.
تو خودت خودت رو قبول نمی کنی. فک کنم باید یکم با خودت جدی تر صحبت کنی تا تمام نقاط مثبت وجودیت رو بارزتر ببینه.

ای ویرگول سیاستمدار. براووو
نمیدونمم کجا زندگی می کنی که به زبون اونا تشویقت کنم یعنی منم بلدم

هم باید بیل بزنی هم فکر کنم کمی هم اکتسابی باشه. اما یه بخشیش ذاتیه
وای وای ناز و دلبری چه حرفا خواهر

وای ویرگول دلم میخواد بچلوندمت با این همه حس خوب که تو دلم میریزی دختر
چشم. روزها یک زمان صبحت با خودم میزارم شاید بتونم خبرای خوبی در این زمینه بدم بهت

میبوسمت
قلبت پر از عشق و شادی باشه همیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد