هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

چی درسته؟

+ میگه این حساب حیفه سود خوبی داره چرا می خوای ببندی؟

+ میگم میخوام سکه بخرم.

کمی بعد میگه یک حساب وام داریم که هشتاد درصد پولتونو وام نه درصد میده. میخواید این کا رو بکنید؟

حساب جالبی بود که تا حالا رو نکرده بود :دی. به نظر می رسید اگر کمی من من می کردم تو اون وضعیت می شد اطلاعات بیشتری از انواع حسابها کسب کنم برای روز مبادا.

خوب که فکر کردم دیدم فعلا فرصت این کار نیست. وقتی با پاسخ منفی من روبرو شد؛

با یک حالت مظلومانه که شاید دلم بسوزه و پشیمون شم می پرسه حالا خوبه سکه بخری؟!

با لبخندی میگم نمی دونم

و حقیقتا با این اقتصاد گل و بلبل ایران خدا می دونه چه کاری درسته که انجام بدی تا بعدها پشیمون نشی. با این کار حداقلش اینه که فقط ارزش پولت حفظ میشه همین.


غ ز ل واره:

* حالا که فرصت نوشتنم کم شده دارم یک پست گزارش وار می نویسم. 

نظرات 2 + ارسال نظر
آبگینه دوشنبه 17 اردیبهشت 1397 ساعت 11:03 http://abginehman.blogfa.com

واقعا چرا اینطوری شده؟

پشت پرده رازهای زیادیه که ما ازشون بی خبریم
اما تا جایی که من میدونم قدرت دولت در این زمینه ٢٥٪؜ بقیه قدرت دست یه نهاد دیگه است

ستاره یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 ساعت 18:10 http://setareha65.blogsky.com

بیچاره شدیم رفت فرضا که کل زندگیمونم دادیم سکه و دلار خریدیم. ولی واقعا ایران داره سقوط میکنه...

خیلی بد وضعیه ستاره جون
آدم اصلا نمیدونه چی کار کنه که زندگیشو با این اوضاع اقتصادی حفظ کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد