هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

We will work out

به آن مرحله از دوران شیردهی رسیده ایم که دیگر قرص های تقویتی نیز کارساز نیست. تمام تنمان دردناک است و بی حال. چشمانمان خواب آلود است و قدرت حرکت کردن به حداقل خودش میل کرده است. با همین فرمان جلو برویم رسما work out خواهیم شد.



غ ز ل واره:

از این حالت کرختی و بی حس حالی بیزارم. کاش می فهمیدم باید چه کنم؟!


بعد نوشت١٢ شب: در پی آراستگی گُل به سبزه، با ریختن مایع چند منظوره  در صدم ثانیه و خیلی شیک سُر خوردم روی سرامیک ها، شیک بود چون شکر خدا سرم در امان ماند و سبزه بود چون از دردش باید لنگ لنگان راه بروم. کارهای مهمان فردا هم که روی هواست

نظرات 9 + ارسال نظر
ماه تابان سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1397 ساعت 19:52

سلان غزل خانم .
ماهک کوچولو چطوره ؟
می خواستم بگم این کم حالی اگر ه مال اهنه قرص اهن نخور از تلویزیون شنیدم چون حالت ملکولی داره چندان جذبی نداره و بعد خودم سرچ کردم .مخلوط شیره انگور شیره توت و شیره خرما بسیار عالی است .شیره انگور با ارده عالی اس ت .سیاه دانه را نیم کوب کن سریع باعسل مخلوط کن عالی است سیاه دانه نیم کوب رو بدون عسل نزار سمی میشه.جوانه ماش را تازه مصرف کن .جوانه گندم را خشک کن پودر کن و در ماست یا شیر بریز میل کن کلا جوانه ها عالی هستند .از مغزیجات بادام و گردو و اب میوه جات تازه غافل نشو

نازلی شنبه 15 اردیبهشت 1397 ساعت 14:11

کرختی و بی حالی در نتیجه کمبود اهن و ویتامین گروه B هست عزیزم . شاید بهتر باشه بجای خردن قرص ف امپول بزنی تا زودتر تاثیر کنه

آهن رو دو هفته پیش که واسه دل درد رفتم برام نوشت. ب کمپلکس رو هم خودم خوردم
آخه وضعیت پوستم هم داغون شده خصوصا دستهام

نگین دوشنبه 10 اردیبهشت 1397 ساعت 20:58 http://neginpaeez66.blogfa.com

سلام غزل جان منم دوره شیردهی کرخت میشدم انگار شیره جونم تموم میشد به نظرم ورزش داشته باش سبک و شنا

سلام نگین جان
بدنم خیلی درد میکنه و بی حالماااا
باید جدی بگیرم ورزشو

آبگینه یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 20:54 http://abginehman.blogfa.com

همون کلسیم و آهن و پریناتال رو ادامه بده
تغذیه هم خودت حواست هست بهتر میشی

کلسیم رو زیاد نمیتونم بخورم. تقریبا نر روز یک سردرد مبهم دارم که میترسم با خوردن کلسیم بدتر شه
چشم
تو خوبی؟

باران یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 17:49 http://hezaro1shabebarane.mihanblog.com/

چرا در کنارشیر خودت بهش شیر خشک هم نمیدی اینجور نه تو اذیت میشی نه ماهک گشنه میمونه
زن داداش من اینکارو میکنه همه اعضای خانوادش دکتر وماما وپرستارن بهش همین پیشنهاد رو داده بودن

چون دیگه به غذا خوردن افتاده منم پیگیر شیر خشک نیستم.

عزیزم مواظب خودت باش
حالت جسمیت به شدت روی رشد ماهک اثر میذاره
باید مواظب خودت و ماهک باشی

باید بیشتر به خودم برسم.
مرسی گلم

مرضیه شنبه 8 اردیبهشت 1397 ساعت 21:46 http://because-ramshm.blogfa.com

بنظر من که کار خاصی لازم نیست وبلاگ هررررکسی میرم با این کرختی روبه رو هستم و منم همینطورم بخاطر فصل هست:)

آخ کاش فقط همون باشه
من چشمام داغه و میسوزه و تمام تنم دردناکه

ستاره شنبه 8 اردیبهشت 1397 ساعت 19:02 http://setareha65.blogsky.com

عزیزم هر روز یک قرص ب کمپلکس خارجی بخور ترجیحا مال کمپانی یورو ویتال باشه

ستاره جون به دکتر داروخانه گفتم یه قرص که برای شیردهی بی ضرر باشه
گفت همون پریناتال بارداری رو باید بخوری که میخورم با یک قرص آهن دوتاش خارجیه
حالا باز میپرسم
مرسی دوستم

رهآ شنبه 8 اردیبهشت 1397 ساعت 15:23 http://Rahayei.blogsky.com

غزل جان از کمبود ویتامین نیست؟ آخرین بار کی آزمایش دادی؟
معمولن کمبود ویتامین دی یا کم خونی بابت این بی حالی میشه.

اتفاقا فکر می کنم از کمبود ویتامین دی هم باشه. چون تو دوران بارداری کم بود و دکتر هم تحویز کرده بود
آهن رو هفته قبل پزشک به محض دیدنم گفت چرا نمیخوری نمیدونم اینقدر مشهود بود؟
من آخرین آزمایشهام مال دوران بارداریه
بعد از اون حتی نتونستم دندونام که داره به فنا میره رو به دندونپزشک نشون بدم
فقط پاپ اسمیر رو رفتم و اینقدر از قیافه ام له بودن بدنم معلوم بود که دکتر یک جا دوتا ب کمپلکس بهم زد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد