هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

بیشتر از پانزده سال بود که مستقیم مخاطب صحبتهای هم نبودیم. درست از همان زمان که آن خانم  عمه نما (بلا نسبت شما) امر کردند که دیگر باید ازش حجاب بگیرم و دیگر باید سر و سنگین باشم.

حالا بعد از این همه سال و بعد از ده سال که پس از فوت مادرش پیله تنهایی و غم را درید! به مناسبت اینکه دستانش را در دستان دختری مهربان حلقه کرد؛ تماس گرفتم. منتظر بودم بعد از جواب دادن بپرسد شما؟ 

بر خلاف انتظارم به سلامی گرم و کشدار مهمان شدم. بعد از حال و احوال، قبل از اینکه من تبریک بگویم؛...  او چشمت روشن گفت و چقدر چسبید این تبریک از زبان همبازی دوران بچگی. اسم دخترکم را پرسید و  گفت چه اسم قشنگی. وقتی تبریک گفتم؛ با اینکه هر دو می دانستیم به دلیل پاره ای از مسائل فقط بزرگترها به جشن کوچکشان دعوت شده بودند؛ با خنده و مهربانی گفت چرا نیامدی؟! خندیدم  و گفتم ان شالله یک فرصت دیگر و او خندید و گفت حالا ما اول می آییم. از ته دلم بدون دلنگرانی هایی که میدانید گفتم قدمتان به چشم.

راستش هیجان زده شده بودم از این مکالمه شیرین با همبازی دوران بچگی ام بعد از این همه سال!!! چقدر دلم خواست واقعا مهمان خانه ام شوند اما ته همه این حسهای خوش رسیدم به دلی غمگین از اینکه من میزبان خوبی نبوده ام. کاش می شد تمام حساسیتها از بین برود و من بدون دلنگرانی و استرس پذیرای مهمان می شدم. کاش به جای آن همه اضطراب، لذت می بردم و حس خوبش را به بقیه هم می دادم. ای کاش ... ای کاش...


غ زل واره:

به دعایتان به شدت نیازمندم

نظرات 11 + ارسال نظر
مرضیه سه‌شنبه 28 آذر 1396 ساعت 22:59 http://because-ramshm.blogfa.com

مهربون بانو کجایی

سلام مرضیه جان مهربون و وفادارم
دعاگوی شمام
والا ماه اک وقت نمیزاره برام
کارهای خونه هم میمونه
وقتی هم میام که بنویسم یا نظر جواب بدم خوابم میاد
به قول استانبولیا آی سوکوشوم حیاتم
خیلی گلی

:) پنج‌شنبه 23 آذر 1396 ساعت 23:06

خداوند اگر آرزویی در تو قرار داده
بدان توانایی آنرا در تو دیده است
به امید رسیدن ب آرزوهامون

به تک تک حاجاتت برسی

الهی آمییین یا رب العالمین

رافائل چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت 20:44 http://raphaeletanha.blogsky.com

ان شاءالله که مهمونت میاد و حسابی از بودن در کنارش لذت میبری.

ممنونم رافائلجانم
ان شالله

فرانک چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت 18:47 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

ایشالا عزیزم ، چه حس خوبیه دیدن دوستان قدیمی

اونوقت اگر این دوست هم خون ات هم باشه ببین چی میشه

فرانک چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت 18:46 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

اصلا چالشش کمرمو شکست

ستاره دوشنبه 20 آذر 1396 ساعت 23:27

سلام عزیزم، خوبی؟ همیشه به این فکر کن که میزبان خوبی هستی که اگر نبودی خب مهمون نمیومد برات، دیگه یه جذابیت جدید هم برای مهمونات داری تازه، ماهک خانوم

سلام ستاره عزیزم
ستاره جون از وضعیتم که خبر داری دختر
باید اعتراف کنم که جز برای مادرشوهرم میزبان خوبی نبودم و نتونستم خودمو کنترل کنم
اونا هم که میان از محبتشونه

مینا یکشنبه 19 آذر 1396 ساعت 10:56

غزلک سخت نگیر

دعا کن بتونم

:) شنبه 18 آذر 1396 ساعت 23:09

انشاءالله به اون چیزی که میخوای برسی دوست من

الهی

دریا شنبه 18 آذر 1396 ساعت 17:31

سلام غزل جان..

خوشحالم خوشحالی..

سلام دریای مهربونم

ممنونم
الهی همیشه دلت شاد باشه

مرضیه شنبه 18 آذر 1396 ساعت 13:37 http://because-ramshm.blogfa.com

خیلی هم میزبان خوبی هستید قرار شد قبل از زایمان که دیگه تلقین نکنیدااااا
در ثانی حالا اونا که هنوز نیومدن عشقم

خدا کنه باشم مرضیه جانم
ان شالله تا بیان من خود درگیریهام خل شده

[ بدون نام ] شنبه 18 آذر 1396 ساعت 08:26

سلام مامان مهربون و فهمیده :-)

من تو زندگی شما نیستم و خبر ندارم امااا سخت نگیر البته معلومه با سلیقه ای اما راحت باشید وقتی مهمون میاد هم بخودتون راحت میگذره هم به مهمون خوش

سودا رو با تغذیه تعدیل کنید

اونموقع که دخترتون دنیا اومد اتفاقی پستتون رو خوندم و در گشتی در وبتون اون پستی ک مریوط بود به دوست مجردتون و کلا مجردها و ازدواج کرده ها،،، نشون دهنده کمالات و فهم و شعورتون بود،،، خلاصه ارادتمند شدم :-)

میشه لطفا وقتی دارید به گل دخترتون شیر می دید برای من دعا کنید؟! چند ساله گرفتار یه مشکلم، خسته شدم، لطفا دعام کنید مامان خانم نازنین :-)

سلام از ماست

کاش یاد بگیرم سخت نگرفتن رو
البته که سودا هم هست

لطف دارید شما

حتما دعا می کنم اگر قابل باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد