هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

و همه چیز در یک لحظه زیر و رو شد

و تن کوچکش را که توى بغلم گذاشتند؛ من فقط گیج و منگ از اثر داروها و درد نگاهش کردم. یک دقیقه بعد که آرامتر بودم؛ گفتم عزیزم خوش آمدى و سوره حمد را به شکرانه سلامتى اش خواندم.
و همسرک که از ترس اش تا به حال نوزاد در آغوش نگرفته بود؛  وقتى گفتند بدهید بغل بابایش بدون هیچ تردیدى بغل اش کرد و من خوشحال و متعجب به تمام آن لحظه هاى دردناکى اندیشیدم که فکر مى کردم هر لحظه ممکن است همسرجان اتاق زایمان را ترک کند اما مردانگى کرد و تا آخرین لحظه کنارم ماند
نظرات 27 + ارسال نظر
ماه بارانی دوشنبه 24 مهر 1396 ساعت 08:08 http://mahebarani.blogfa.com/

چه عالی، مبارکه عزیزم، مادر و دختر در سلامت باشید

ممنونم بارانى جان
به همچنین شما و نى نى

خورشید شنبه 22 مهر 1396 ساعت 14:44 http://khorshidd.blogsky.com

عزیزم از ته دلم بهت تبریک میگم
امیدوارم زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه
تنش سالم باشه و شاهد خوشبختیش باشی
جمع سه نفره تون را عشقه
هزار بار تبررررررریک

ممنونم خورشید جانم
ان شالله
هزاران بار تشکر بابت این همه لطف و محبت

آبگینه جمعه 21 مهر 1396 ساعت 15:19 http://abginehman.blogfa.com

غزل جان خیلی خیلی تبریک میگم. قدم فرخنده باشه.
عزیزم از این روزا لذت ببر که تک تک لحظاتش مثل طلا با ارزشه
خداروشکر همسرت هم کنارت بود و این خواسته ات برآورده شد

سپاس گزارم آبگینه جان.، حقیقتا براى همه چیز خدا را شکر

لیلا جمعه 21 مهر 1396 ساعت 03:35

مبارک باشه ⁦:-))))
ان شاالله زیر سایه شما و پدرش عاقبت بخیر باشه

طبیعی بدنیا آمد؟

ممنونم لیلا بانو
ان شالله به لطف دعاى شما
بله

سمیه پنج‌شنبه 20 مهر 1396 ساعت 19:46

راستی مرقب خورد و خوراکت باش سعی کن حبوبات و لبنیات نخوری تا دل درد نشه، بعد هر غذایی هم که میخوری یه استکان عرق نعنا و آب حوشیده بخور خیلی موثره. برای ازایش شیرت هم گوشت زیاد بخور. کبابی یا آب پز کن بخور خیلی خوبه

چشم مامانى
راستش هموز بلد نیستم باد گلوشو و بگیرم

سمیه پنج‌شنبه 20 مهر 1396 ساعت 19:45

راستی مرقب خورد و خوراکت باش سعی کن حبوبات و لبنیات نخوری تا دل درد نشه، بعد هر غذایی هم که میخوری یه استکان عرق نعنا و آب حوشیده بخور خیلی موثره. برای ازایش شیرت هم گوشت زیاد بخور. کبابی یا آب پز کن بخور خیلی خوبه

سمیه پنج‌شنبه 20 مهر 1396 ساعت 19:37

ای جان، مبارک باشه مادر شدنت.
از حالا فصل جدیدی تو زندگیت شروع شده، پر از لحظات بی نظیر و سخت. خوب استراحت کن و تا یکماهگی ماهک کنار خانواده بمون. بذار کمک و حمایت کافی داشته باشی. خیلی تبریک میگم از روزهای اول تولدش نهایت لذت را ببر این موجودات کوچولو به سرعت بزرگ میشن فقط سعی کن خستگی کم طافتت نکنه. درمورد همسری هم باید بگم مردهامون باباهای فوق العاده ای هستن. خدا را شکر که موقع زایمانت بود.

ممنونم مامانى
بله باباهاى بى نظیرى هستند

شیرین پنج‌شنبه 20 مهر 1396 ساعت 09:46

غزل بانو تبریک میگم خوشحالم که صحیح و سالم نی نی کوچولو رو بغل کردی
خدا حفظش کنه
مامان شدنت گوارای وجود
ایشالا قسمت همه زنانی که در آرزوی مادر شدن هستن

سپاس بى کران شیرین جان
واى چه دعاى قشنگى مرسى
الهى

رویا پنج‌شنبه 20 مهر 1396 ساعت 06:11

تبریک می گم غزل جان
انشاءالله یه خانواده خوشبخت سه نفره باشید و در آغوش پدر مادر بزرگ بشه عزیز دلتون

ممنونم رویا جان
ان شالله از دعاى شما

شارمین چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 20:07 http://behappy.blog.ir

وااااااااااااااای! خدای من! چه قدر سورپرایز شدم. مبارکت باشه مامان خانوم. ان شالله قدمش پر از خیر و برکت باشه براتون. ان شالله باعث افتخار همدیگه باشید.
به جای من ماچ بارونش کن نی نی خوشگلمون رو.

شارمییییین
ممنونم گلم
ان شالله
چشم حتما فقط یه کم صبر کن هنوز دلم نیومده لپهاشو یه دل سیر ببوسم

زیرزمینی چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 19:49 http://zendegiyemakhfi.mihanblog.com

اخیییی عزیزم دنیا اومد...مبارک باشه مامان کوچولو(نمیدونم چندسالته ولی فکر کنم کوچولویی)

عزیزم
مرسى زیر زمینى جان
چه حست با مزه است اما از نظر سن کوچولو نیستم
شاید حست ریشه در جایى داره که حق با تو باشه

هستی چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 15:08

تولد ماهک زیبا مبارک. واقعا درد شیرینیه. خداروشکر به خیر و سلامتی بارت رو زمین گذاشتی.

ممنون هستى نازنین
واقعا همینطوره
حقیقتا خدا رو شکر
دو روز آخر خیلى دلنگرانش بودم دیگه که نکنه دیر بشه

مرضیه چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 14:51 http://because-ramshm.blogfa.com

ای جانم
قدم نورسیده مبارک..... خداقوت بانو

ممنونم مرضیه جان
واقعا که خدا قوتش رو مى بخشه

گلبهار /زندگی می بافم چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 14:18

سلام عزیزم .مبارکه مادر شدنت .

سلام گلبهارجان
ممنونم دوستم

رباب چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 13:43

مبارکتون باشه غزل خانوم! ایشالا با شادی و سلامتی زندگی کنه. اسمشو چی گذاشتین؟

ممنونم رباب جان
ان شالله از دعاى شما
رباب جان معنى اسمش مثل ماه هستش و اینه که میگم ماه اک چون ماه شب چهارده زندگیمون شده

نازلی چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 08:49 http://www.n-nikan.blogsky.com

پلک جهان می پرید
دلش گواهی میداد
اتفاقی می افتد
اتفاقی می افتد
و
فرشته ای از آسمان فرود آمد

تبریک میگم عزیزم .امیدوارم سالیان سال شاهد موفقیت و سلامت و شادیش باشی

و تمام مرا زیرو رو کرد


ممنونم نازلى عزیزم
الهى
نازلى دعات کردم و مى کنم ها

Mina چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 08:13

آخی ناااازی ،مبارک باشه انشالله زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه . دیدی گفتم همسر میاد
مادر شدنت مبارک

ممنونم مینا جون
ان شالله
نگران بودم روزش با برنامه همسر نخونه ولى خدا خودش درست کرد همه چیزو
ممنونم میناجون
ان شالله روزى خودت در منار یک همسر بى نظیر

مریم چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 05:08 http://yohoho.blogfa.com

آه غزل عزیزم
مبارکت باشه تن کوچیک و روح بزرگش
انشالله همه نگرانی هاى گذشته و آینده ت با اومدنش پر بکشه.
خوشبخت باشین کنار هم :*

مریم عزیزم
ان شالله روزى خودت و همه کیایى که منتظر این روزها هستند تو زندگیشون
ان شالله

ممنونم گلم

فرح چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 01:49

مبارک باشه عزیزم. ایشالله با قدمهای کوچیکش یه دنیا شادی و خیر و سلامتی به زندگیتون بیاره

ممنونم فرح جان
ان شالله دوست مهربونم

فرانک چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 00:37 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

وای خوشحال شدم غزل جون...
نازی....
از طرف من ببوسش....
تبریک میگم.....

ممنون فرانک عزیزم
چشم میبوسمش
سپاس فراووون

بهار شیراز سه‌شنبه 18 مهر 1396 ساعت 22:35

قدمشون مبارکتون باشههههههه
چه خوبه که دختره.... دختر نفسه

مرسى بهارم
دختر خورشید زندگیه

دریا سه‌شنبه 18 مهر 1396 ساعت 22:31

سلام.. وااییی عزیزم.. مباااااارکهههههههههه... خیلییی خوشحال شدم..

هر روز می اومدم ببینم نی نی اومده یا نه..

قدمش مبارک باشه...
به سلامتی انشاالله..
چقدر خوبه اونجا میزارن همسرت کنارت باشه.. اینجا که نمیزارن..

جمع سه نفره تون مبارک...

سلام دریا جان
ممنوووووووون
سپاس گزارم بابت حضورت و بودنت بانو
ممنونم گلم
مگه کجایى؟ دیگه کم کم باید همه جاى ایران این امکان فراهم سه ظاهرن

فداى این همه محبت بى دریغت

لیلی سه‌شنبه 18 مهر 1396 ساعت 21:44 http://aprnik5.blogfa.com

وااااای عزیزززززم مبارکه.خیلی خیلی قدمش مبارک

ستاره سه‌شنبه 18 مهر 1396 ساعت 21:32

آخی مبارکه عزیزم. خیلی خوشحال شدم

ممنونم ستاره جان
ان شالله روزى خودت

زهرا سه‌شنبه 18 مهر 1396 ساعت 20:24 http://pichakkk.blogsky.com

واااااااای
چه لحظه های خوبی
مبارکت باشه
قدمش پر خیر باشه
خیلی خوشحالم

بى نظیره زهراجون
خیلى زود متوجه میشى
ممنونم عزیزم
ان شالله پسرچه هم به سلامت با قدم پربرکتش زندگیتونو لبریز آرامش کنه

:) سه‌شنبه 18 مهر 1396 ساعت 20:21

سلام
چقدررررررر خوشحال شدم
تبریک میگم عزیزم جمع سه نفرتون مبارک :)
خوشبختی هاتون روز افزون و کلی تبریک...

سلام
سپاس بى کران لبخندجانم
به همچنین براى شما و عزیزانت مهربونم

کیت سه‌شنبه 18 مهر 1396 ساعت 19:17

عزیزم تولدش مبارک باشه
خدا را شکر که هر دو سالمید

مادر شدنت مبارک

کیت عزیز ممنونم از تبریکت
یادش بخیر واسه تولد فلفلی ات من چه هیجانو داشتم
خدا حفظ کنه گل دخترامونو
سپااااس بییییکران مهربونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد