هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

روزهای شیرین هفته

پنجشنبه را بیشتر از هر روزی دوست دارم. هفته تمام است. فردایش تعطیل است و نقشه می‌کشم برای ناهار، عصر و فردایمان. حتی اگر قرار باشد خانه بمانیم و کار کنیم. چهارشنبه ها را دوست دارم چون با خستگی وصف ناپذیری به خانه می‌رسم. یک خستگیِ پر از رضایت. یک خستگی شیرین. راستش هیچ‌وقت در تمام عمر اینقدر از خودم راضی نبودم که در کار فعلی‌ام راضی‌ام. 

سه شنبه‌ها را دوست دارم چون روز انجام تعهدی است که نسبت به خودم دارم. حتی اگر تنبلی کنم و دیر شود باید بروم.

دوشنبه‌ها را دوست دارم چون وسط هفته است. چون هفته‌ام را به دو بخش متفاوت تقسیم می‌کند. دانشچو که بودم همیشه سنگین ترین روز هفته‌ام بود. از 8 صبح تا 6 عصر کلاس داشتم.

یکشنبه ها را دوست دارم چون مجبور نیستم ساعت پنج صبح بیدار شوم.

شنبه ها را دوست دارم چون هفته جدید با یک عالم برنامه جدید آغاز می‌شود. چون خیلی وقت دارم چون تمام روزم از آن خودم است.

جمعه ها دلچسب است چون  چشم که باز می‌کنم همسرک هست. اگرچه از هفت صبح بیدارم می‌کند و صبحانه می‌خواهد و نگران کارهایش است. 

جمعه ها دلچسب است چون تنها روز هفته است که با هم صبحانه می‌خوریم. تنها روزی است که چپ می‌روم و راست می‌آیم درخواست چای می‌کند. تنها روزیست که تمام روز در هوایش نفس می‌کشم. تنها روزیست که تمام روز مال خودمان است.



غ‌ـزل‌واره:

+ ان شالله اگر خدا بخواهد تمام تلاشم را میکنم که سپاسگذاری را از شنبه شروع کنیم.

+ آمده بودم از چیزهای دیگر بنویسم.یک پست رمزدار دیگر حتی؛ در ادامه آن قبلی. اما اینها نوشته شد

نظرات 5 + ارسال نظر
زیبا پنج‌شنبه 21 بهمن 1395 ساعت 15:52 http://roozmaregi40.persianblog.ir/

سلام عزیزم. منم انشالا از امروز شروع میکنم. تمارین رو. اگر دوست داشتی رمزت رو هم بهم بده لطفا. خوشحالم که با شما آشنا شدم

سلام زیبا جان
ان شالله
منم خوشحالم

نوشین چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت 08:07 http://nooshnameh.blogfa.com

سلام غزل جان
وای منم چهارشنبه و پنجشنبه را از همه بیشتر دوست دارم دقیقا به همان علتهایی که گفتی.
راستی من چند روزی نبودم و از شکر گذاری عقب موندم. ولی سعی میکنم تا حدی که میتونم همراهی کنم چون خودم معجزه شو دیدم به نوعی. کتاب را دنبال نمیکردم اما با بخشی از تکنیک های کتاب قانون شکرگذاری پیش رفتم.
ممنون بابت این چالش خوبت

سلااااام نوشین نازنین
چه خووووب اینقدر الان خوبه که پنجشنبه است. فقط اگر سر من درد نمیکرد عالی بود

اشکال نداره. منم دیروز دسترسی نداشتم و یک تمرین نذاشتم و یکی به نفع عقب مونده ها شد
عالیه که این تکنیک ها رو به کار میگیری

خواهش میکنم. امیدوارم نتایج عالی ازش بگیری گلم

آبگینه شنبه 4 دی 1395 ساعت 08:28 http://Abginehman.blogfa.com

یه جوری گفتی کع دله روزای هفته نشکنه و همشو دوس داشته باشی
من چهارشنبه رو دوس دارم چون بعدش دو روز استراحت داریم
از دوشنبه هم خوشم میاد هنینجوری الکی


راستش حس اون لحظه بود. واقعیت اینه که کلا از این بودن لذت می‌برم و دلیلش سپاسگذاری درونیه
آخه شنبه ای که آزاد باشی مثلا خییییلییی میچسله وقتی سالها هر شنبه باید صبح زود بیدار می‌شدی

مینا پنج‌شنبه 2 دی 1395 ساعت 19:58 http://posiiiitive-enerrrgy.mihanblog.com

من فقط پنجشنبه ها رو دوست دارم تصور اینکه فردا جمعه اس برام لذت بخشه

پنجشنبه اصلا حرف نداره

ستاره پنج‌شنبه 2 دی 1395 ساعت 13:52 http://setareha65.blogsky.com

به به چه عکس زیبایی. هوس چای کردم. با همه حرفهات موافقم بجز شنبه. اصلا بنظر من شنبه خر است


شنبه وقتی قراره صبح زود بیدار شی و بری سر کار بسیار خر است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد