هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

چتر نیمه باز خوشبختی

هنوز دلم یخ زده است

از سخت گیری‎های گاه و بی گاهِ روزگار

                                             غ ـزل



اپیزود 1: ساعت چهار بعد از ظهر است. یک مرتبه از خواب بیدار میشوم. ساغت شروع مراسم است. نه عقربه ها حرکت میکند. نه خواب به چشمانم می آید و چقدر غمگین ام که من نیستم. کاش نپرسیده بودم ساعت شروع مراسم را که ناخودآگاه همان ساعت بیدار شوم و زمان نگذرد و حسرت بخورم که همه هستند به جز من. سعی میکنم با کارها سرم را گرم کنم که صدای چرخش کلید توی در، فضای خانه را پُر می‎کند و مردِ من زودتر از بقیه روزها از راه میرسد.


اپیزود 2:ساعت نزدیک یک نیمه شب است. وضعیت روانی ام دارد به حالت عادی برمیگردد و دوباره احساسِ خوشبختی چترش را  دارد کم کم باز میکند. در تمام این چند ماه،  این بدترین وضعیت روحی بود که تجربه کردم. غمگین می‌شدم گاهی و حتی خشمگین اما دوزش چند برابر پایین‌تر از اتفاق اخیر بود. 


اپیزود 3. صبح شده. هنوز پُر انرژی نیستم اما خوبم. خیلی خیلی خوبتر از سه روز گذشته.همسرک خبر جدیدی داد که من باید خیلی از شنیدنش خوشحال می‌شدم اما نشدم. حتی کمی هم در دلم استرس گرفتم در حالیکه دو ماه است منتظر این اتفاق بودم. راستش چند روز گذشته آنقدر برای همان موضوع در ذهنم درد کشیدم که انگار شادیِ رُخ دادنش از دست رفته است.


اپیزود 4: گاهی فقط گاهی باید گفت لعنت به فاصله ها


نظرات 4 + ارسال نظر
یه خواهر... پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 01:13

خیلی ممنون

خواهش میکنم خواهر جان

یه خواهر... چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 10:26

قبلا وبلاگ نویسی میکردم.... ولی الان وبلاگی که مثل شما بنویسم و قابل خوندن باشه ندارم....اگر بتونید همون صفحه ای که قالب هست و نوشته که کدشو برای چه وبلاگی میخوایدو لینکشو برام بزارید . ممنون میشم.

صفحه 57 قالب 682

یه خواهر... چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 00:19

چرا خوبه.
میشه کد اونو بهم بدید؟ یا لینکشو؟ توی قالبای پیچک هر چی گشتم نیافتمش...

کدشو که سخته بدم
تو پیچک نگاه میکنم براتون
شما وبلاگ دارید؟
آدرستونو بدید تا لینکشو بفرستم براتون

یه خواهر... سه‌شنبه 12 مرداد 1395 ساعت 17:02

سلام قالب قبلیتون خیلی خوب بود...ولی هر چی دنبالش میگردم نیست

یعنی این خوب نیس؟
البته این موقته
برش میگردونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد