هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

خونه اینجاست

خونه به قدری تمیز و مرتبه که هر چند دقیقه پا‌می‌شم یه چرخی میزنم توش کیف میکنم و میام میشینم سر کارهام
نظرات 1 + ارسال نظر
گلبهار یکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت 19:17 http://torshilite.blogsky.com/

سلام .
خیلی لذت بخشه دیدن خونه تمیز و مرتب .منم دارم عادت می کنم به مرتب کردن خونه مخصوصا اشپزخونه رو بیشتر مواقع تمیز نگه میدارم ولی جاهای کمتر دیده شده مثل کمد و کشوها همچنان نامرتبه که خب با این وضعیت حوصله چندانی برای مرتب کردنشون ندارم .

منم دقیقا دارم همین کار رو میکنم
و برای کمدها یه برنامه اساسی دارم که باید کم کم اجراشون کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد