هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

دلم میسوزه

گاهی عجیب دلم برای مامان، بابا، خواهرک و برادره میسوزد. خیلی عجیب. الهی به حق اسم اعظمت مشکلات همه را حل کن. این فشارها روی من هم هست اما من چند روزی بیشتر مهمان این خانه نیستم و بعد از آن قطعا از نگرانی هایشان کمتر خبردار خواهم شد نسبت به این روزهایی که در دل این آتشم. کاش از دست من هم کاری ساخته بود. 


نظرات 4 + ارسال نظر
sep!deh سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 13:24 http://lahzehayesepid.blogsky.com/

ایشالا خدا به همه کمک کنه،

ایشالا مشکلاتتون برطرف بشه و دلتون شاد و لبتون خندون باشه ...

انشالله به همه کمک کنه
به ما هم یک گوشه چشمی داشته باشه
خدا از ته دلتون بشنوه سپیده جان

لیلی سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 11:07 http://aparnik5.blogfa.com

انشالا که مشکلات همه کمتر میشه..نگران نباش

کم کافی نیست
الهی این مشکله کلا حل بشه
چند ساله داریم تاوان دلسوزی برای دیگرانو میدیم

هدیه سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 09:14

عزیزم حستو درک میکنم.
من وقتی داشتم ازدواج میکردم همش فکرم پیش خانوادم بود و تا مدتها بعد هم نگرانشون بودم.البته خانواده من مشکلی نداشتن اما خودم احساس گناه میکردم از اینکه دارم میرم از پیششون.
ولی یادت باشه خدا حواسش به همه چیز هست همیشه هرلحظه.

آره اینم هست
بعد این همه سال این جدا شدنه عجیب سخته
با اینکه یک عمر آرزوی چنین روزی رو داشتیم

آره خدا که هست امیدمون به اون نبود که دیگه هیچی

دکترانوشت دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 23:15 http://phdnevesht1392.blogsky.com/

به خداوند اعتماد داشته باش
گاهی اعتقاد کافی نیست

حق با شماست
همیشه حس کردم که یک چیزی ته دلم قرصه که مشکلات حل میشه
همه این سالهایی که این مشکل به وجود اومد
اما هنوز درست نشده.
هنوز فشارهاش سر جای خودش باقیه
ولی بازم دلم میگه همه چیز درست میشه
یه اطمینانی ته قلبم هست
کاش بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد