هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

بر اساس کدوم میزان؟

بعد از یک چرخی تو بازار با خودم دارم حساب کتاب میکنم که برای چرخ خیاطی و اتو باید 1میلیون هزینه کنم. برای چرخ گوشت و آبمیوه گیری و مخلوط کن هم 1 میلیون. مثلا خوشحالم که زیادم گرون نمیشه. بعد با خودم فکر میکنم اگر قبل از این گرونی های لعنتی بود حتما همه اینها رو با یک میلیون میشد خرید. حتی یک چیزهای دیگه هم میشد کنارش خرید. وقتی یک تیکه مولینکس 2 سال پیش 70 تومن بوده و حالا شده 300!!! وقتی میرسم خونه به بابا میگم اتوی مامان رو چند خریدیم؟ میگه 260 اونوقت با خودم فکر میکنم روی چه حسابی، طبق کدوم انصاف، بر اساس کدام میزان در عرض 3 سال یک اتو 300 تومن گرون تر شده و شده 560؟!!!!


+ توکلم به خداست و انشالله همه چیز به خیر و خوبی جور میشه اما کاش یک ذره انصاف نسبت به هم داشتیم و نمیذاشتیم کار به اینجا برسه.

نظرات 3 + ارسال نظر
ف@طمه سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 18:35 http://zarafekocholo.ir

ما که دیگه تجرد پیشه کردیم

شومو نفرمایید اینو
انشالله به زودی عجیجتون میات و دستتونو میگیره میبره پیش خودش

لیلی سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 17:50 http://aparnik5.blogfa.com

اره قیمتا وحشتناک شدن و جنسا خرابتر..

شما چی کار میکنی با خرید سیسمونی؟
عزیزم
الهی با اومدنش آرامش رو به زندگی خودتو شوهرتو یلدا هدیه کنه

شاه بلوط سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 12:03 http://balot.persianblog.ir/

میتونی خیلی وسایل رو نگیری
مثلا اگر خیاطی نمیکنی چرخ خیاطی نگیر
بعدا میفهمی ارزش نداشته
یا وسایل دیگه رو حذف کنی
مثلا من پلو پز نمی خواستم مامانم به اصرار گرفت
هیچی الکی تو کابینت افتاده
خیلی از وسایل برقی رو نگرفتم
بعدا خودت میتونی در طول زندگی بگیری
ننه بابا گناه دارن این همه هززینه رو پرداخت کنن

حق با توئه یک سری وسائل یا استفاده نمیشن یا خیلی کم استفاده میشن
الان با این وضعیت باید قدرت مدیریتت بالا باشه که هم خریدات خوب باشه هم فشار زیادی به کسی وارد نشه

دوستت دارمااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد