هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

ماهی به دمش رسیده :))

چقدر دلم نوشتن های طولانی میخواد. چقدر حرف ننوشته دارم. این کار تموم شه یک حال اساسی باید به خودم بدم با این همت و یک حال اساسی تر به ماه اک که یک وقتایی همکاری میکنه :). 

خیلی خوابم میاد ولی باید تموم شه. فرسایشی شده این کش دار شدنش


+سپاس بی کران از اونایی که تو پست "جهاز" برام حرف زدن. نظرات رو تایید کردم

نظرات 2 + ارسال نظر
مرضیه دوشنبه 19 آذر 1397 ساعت 15:34 http://because-ramshm.blogfa.com

ای جانم خدای من مامااااااان، اول جیگره خودت برم که انقدر از دلبرکتون تعریف میکنید ایشالله خدا حفظش کنه

قربون محبتت مرضیه جان
خدا شما رو هم برای مادرت حفظ کنه گلم

مرضیه یکشنبه 18 آذر 1397 ساعت 20:51 http://because-ramshm.blogfa.com

سلام غزل بانو
دلبرکتون چطوره؟؟
الهی شکر که کلی کار برای انجام داری

سلام مرضیه جانم
دلبرکم دلبرترین دلبر دنیا شده
جات خالیه ببینی چه شیرین شده
واقعا الهی شکر
بیکاری حال آدم رو خراب می کنه
خودت چطوری مرضیه جانم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد