هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

امیدوار چنانم که کار بسته برآید ... وصال چون به سر آمد فراق هم به سر آید

 دیشب ماه نمی توانست بخواد . دیر وقت خوابیدم. کم خوابیدم. از صبح تا ظهر ماه اک به من چسبیده بود. 12:30 که خوابید. تا 2:30 روی پا بودم. آشپزی، شستن لباس و .... اما اینقدر این کار جدید برایم مهم و حیثیتی است که حتی کمی دراز نکشیدم که کمرم آرام بگیرد. خدا کند ماه اک همکاری کند و من این کار را قبل از اتمام دِدلاینش تمام کنم. این کار عجیب حال من را بِه کرده و انگیزه های خوابم را هشیار.

الهی به امید تو


بِسم اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم

منّت خدای را عز و جل که طاعتش موجب قربتست و به شکر اندرش مزید نعمت (سورهٔ ابراهیم - آیهٔ ۷) هر نفس که فرو می رود ممدّ حیاتست و چون بر می آید مفرّح ذات پس در هر نفسی دو نعمت موجودست و بر هر نعمتی شکری واجب


نظرات 4 + ارسال نظر
ستاره چهارشنبه 11 مهر 1397 ساعت 13:15

من شغلم یه طوریه کلا در حال سرچ و ترجمه ام. و واقعا کار شیرین و لذت بخشیه. انیدوارم موفق باشی عزیزم

خیلی دلچسبه
من عاشق زبانم
اگر چه هیچوقت اونطوری که دلم میخواست عالی نبودم اما وقتایی که درگیرشم دلم آروم میگیره
له همچنین ستاره مهربونم

شارمین سه‌شنبه 10 مهر 1397 ساعت 13:16 http://behappy.blog.ir

سلام غزل جان.
دلتنگتم دختر
خانوم کوچولوی نازنازی چطوره؟ خودت خوبی؟

آبگینه دوشنبه 9 مهر 1397 ساعت 18:01 http://Abginehman.blogfa.com

شروع کار روحیه دهنده است
موفق باشی خانم دکتر

عالیه عالی
اما من هم خانم دکتر هستم هم نیستم

مرضیه یکشنبه 8 مهر 1397 ساعت 20:21 http://because-ramshm.blogfa.com

سلام
اخ چقدر عقب موندم از خوندنتون اما بلاخره رسیدمو خوندم
اول تبریک برای شروع کارتون:)
دوم که این مردم شدن آدمخوار!! تا ته خون هم رو میکشن عجیب شدن و عجیب به دست و پا زدن افتادن!! خدا کنه وجدانمون رو از دست ندین!
بعدشم خدا دخترک رو برای شما و شما را برای دخترک حفظ کند انشالله

سلام
عزیزمی
دختر هر چی شو حال داری بخون
ممنونم عزیزم
الهی وحدانمون همیشه بیدار باشه و انسان دوستانه رفتار کنیم

فدای محبتت گل دختر خدا شما رو واسه مامانت، مامانت رو واسه شما حفظ کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد