هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

امروز

١٠:٣٠ صبح: ماه ام مریضه و دلم طاقت گریه ها و جیغ هاشو نداره. 

دچار یبوست شده و داره زجر میکشه طفلکم.

شکم اش را با روغن زیتون ماساژ دادم

کمی هم روغن زیتون خورده و توی بغلم خوابیده. 

باید برم داروشو بخرم

از ساعت هفت شیر هم نخورده و میل نداره


١:٥٣ ظهر: ساعت ٢ شده. کنار ماه اک دراز کشیدم. من تازه تونستم صبحانه و ناهار را یکی کنم. از فرط خستگی و خواب در شرف بیهوشی ام. داروهای ماه را گرفتم. پدی لاکت را دادم. بالاخره ساعت ١٢:٣٠ میلش کشید که شیر بخوره و الان خوابه.


+ ببخشید که نظرات هنوز تایید نشده. میخواستم جواب بدم اما بد حالی ماه اک اجازه نداد

نظرات 6 + ارسال نظر
فنجون چهارشنبه 9 خرداد 1397 ساعت 22:03

عزیزم سر سینه، یا شیشه شیر یا پستونکش رو خیلی کم کره بزن سریع اثر میکنه من هر وقت میدیدم یبوست داره برای قندون استفاده کردم و تقریبا هر روز دفع داشت

ممنونم فنجون مهربونم
حتماانجام میدم
خدا رو شکر فعلا که خوبه
ولی دیگه تو غذاش روغن زیتون ریختم امروز البته خیلی کم

ستاره دوشنبه 7 خرداد 1397 ساعت 18:16

آخی عزیزم. ایشالا زود زود خوب بشه

ممنونم ستاره جان

رهآ دوشنبه 7 خرداد 1397 ساعت 16:22 http://rahayei.blogsky.com

عزیزم نگران نباش. همین پدی لاکت خیلی خوبه. من همیشه به فسقل میدادم.
ان شالله زودی خوب شه :*
آب و هواش عوض شده طفلکی.

نمیزونم از روغن زیتونا بود یا پدی لاکت یا همش ولی عصری بهتر شد
آره طفلی

انتخاب هایم مرا به اینجا رساند دوشنبه 7 خرداد 1397 ساعت 14:46

چقدر ناراحت شدم
امیدوارم الان بهتر باشه
مواظب خودت و ماهک باش
به سلامتی مسافرت بودید
امیدوارم خوش گذشته باشه
غزل شاید مواد غذایی که میخوری روی گوارش
ماهک اثر گذاشته

ناراحت نباش گلم حالش بهتره
بله گلم رفتیم خونه مامانم اینا
آب به آب شده بود

لیلی دوشنبه 7 خرداد 1397 ساعت 14:21 http://aparnik5.blogfa.com

سلام عزیزم.
امیدوارم داروها زود جواب بدن و ماهک خوشگلمون کمتر اذیت بشه. شاید خودت چیزی خوردی که شیر باعث یبوستش شده؟

سلام لیلی جانم
خدا رو شکر دیروز عصر بهتر شد
آب به آب شده لیلی جانم سیستمش بهم خورده

محـ ـیا دوشنبه 7 خرداد 1397 ساعت 12:07 http://m-s-65.blogfa.com

اگه شیر فقد میخوره اب قند ولرم برای یبوست خوبه.

ممنون محیا جان
غذا هم میخوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد