هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

زنده باد تلاش

 بالاخره بعد از چند هفته همین حالا تمام شد. احساس می‌کنم جملات آخر هنوز کار دارند اما از توان جسمی و روحی من در این لحظه خارج است. در طی این مدت پر فشار درسهای زیادی گرفته‌ام. چه در مورد کار کردن های اینچنینی و چه در مورد خانه داری. البته این تجربیات بیشتر بر اساس شخصیت فردی شخص خودم است اما آنچه را آموزنده باشد خواهم نوشت.

 ترجمه تمام شد اما این تازه آغاز کار من است. با خانه ای روبرو هستم به غایت نامرتب و بهم ریخته  چرا که بر اساس تاکید همسرک حداقل کار ممکن را در این مدت به خانه داری اختصاص دادم؛ در حد ضروریات و حالا باید تا خود فردا بدوم. امیدوارم کارهایم به موقع تمام شود.

غ‌ـزل‌واره:
موفقیت بزرگی است 150 صفحه ترجمه در 3 هفته. نمی‌گویم ترجمه را عالی انجام دادم. از نظر خودم بد نبود. اما شاید به نسبت اینکه موضوع‌ در حیطه تخصص من نبود ترجمه خوبی باشد در حد خودم. حرف الی که گفت من هیچوقت در این زمینه ترجمه ای قبول نمیکنم دلم را گرم کرد که خوب جراتی داشته ام.
+ ذهن من به شدت بازیگوش است وگرنه یا این ترجمه زودتر تمام می‌شد یا خانه به این وضع دچار نمی‌شد. 
+کاش وقت آمدن همسرک و شام نزدیک نبود. دلم یک دل سیر خواب می‌خواهد استراحت بعد از یک ماه 5 بیدار شدن و استرس کار داشتن. 
نظرات 5 + ارسال نظر
رویا یکشنبه 7 آذر 1395 ساعت 13:08

خدا قوتتتتتتنتتتتتت

تشکر رویا جان

نوشین یکشنبه 7 آذر 1395 ساعت 11:25 http://nooshnameh.blogfa.com

تبریک میگم. به سلامتی تموم شد.
کار خونه که همیشه هست. همیشه باید تمیز کنیم. مرتب کنیم. بشوریم بسابیم بپزیم

ممنونم نوشین جانم
نجات یافتم
خونه که یه وضعی بودا

آبگینه یکشنبه 7 آذر 1395 ساعت 09:24 http://abginehman.blogfa.com

تبریک خانم. بالاخره ترجمه تموم شد و راحت شدی
کم کم کارای خونه رو انجام میدی یکم استراحت کن

مرسی آبگینه جون
راحت شدم به خدا
الان اتاقا رو درست کردم
مونده سالن و آشپزخونه نمیدونم چطوری اینقدر زرنگ شدم

رافائل یکشنبه 7 آذر 1395 ساعت 08:08

آفرین غزل جون. حالا وقتشه بری موهاتو رنگ کنی و یه کم به خودت برسی. خسته نباشی دختر

سلام رافائل عزیز
ممنونم دوست گلم
فکر کنم آخر هفته که خواهرک دیدم بگم یه فکری به حالم بکنه
آرایشگاه میرم اما حوصله رنگ تو این سرما بیرون از خونه ندارم
مرسی گلم مرسی

ستاره شنبه 6 آذر 1395 ساعت 19:12

خدا رو شکر عزیزم. در حین اینکه سر کار میرفتی ترجمه کردب یا کلا خونه بودی؟ در هر دو صورت عالیه

بله ستاره جون خدا رو شکر
ستاره جون کار من هر روز نیست برنامه ام رو تغییر ندادم برای انجامش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد