هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

روز زن

پارسال قبل از روز زن جوابم رو به همسرک داده بودم که تصمیم گرفتم با او ازدواج کنم. بحث هدیه شد و گفتم من سوپرایز دوست دارم. هرچی که باشه. نیاز نیست هدیه حتما گرون قیمت باشد تا خوشحال کننده باشد و همسرک برای اولین بار در عمرش به تنهایی خرید زنانه کرده بود و یک شال صورتی زیبا برای روز زن به من هدیه داد. هنوز روزی را که هدیه را گرفتم خاطرم هست. چند روز بعد از روز زن در خیابان خوابگاهشان به سمت چهارراه ولی عصر میرفتیم. که من کادو را باز کردم و جیغ زدم از شادی وقتی هدیه را دیدم. حتی اگر شال زشتی میخرید باز هم جیغ میزدم برای محبت بی انتهای مَردم که به خاطر من پا به جایی گذاشته که هرگز تنهایی نمیرفته، و با همه محبتش برای من هدیه انتخاب کرده.

امسال هم این روز قشنگ را کنار هم نیستیم. هدیه هم یک جورایی معلوم است چی هست. من دلم سوپرایز میخواهد. یک سوپرایز عاشقانه و بی نظیر.



خدایا برای این روز و برای این مَرد تو را سپاس


بانوان ایران زمین روزتان مبارک

نظرات 2 + ارسال نظر
لیلی سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 17:18 http://aparnik5.blogfa.com

روزت مبارک عزیزم (با تاخیر)

فدای معرفت شما

ممنونم لیلی نازنینم
خوبی؟

هدیه یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 17:25 http://hadyeh.persianblog.ir

روزت مبارک خانومی

تشکر هدیه جان
از شما هم مبارک باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد