هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

لعنتیای دوست داشتنی

بعضی آدمها حتی حضور مجازی شون هم عینِ زندگیِ

کافیِ فقط بهت بگن سلام تا یک لبخند پهن بیاد روی لبهات

 و یادت بره چه رخوتی توی وجودت بوده

چنان سطح انرژی هات رو میارن بالا که خودت هم حیرت می کنی که ...

چی دارن این لعنتیای دوست داشتنی که تو اینقدر عاشق شون هستی و ندیده می میری براشون؟ 

به جز یک قلبِ بزرگِ بی انتها که جز مهربونی و عشق چیز دیگه ای توش جا نمی شه

بعضی آدمها با وجود بودن شون کیلومترها دورتر از خودت، اونقدر حال خوب بهت تزریق میکنند که از حس خوبش چشم هات خیس می شه که چقدر خوشبختی که کسایی که اینقدر دوست شون داری کنارت هستن و فقط یک کلمه، بدون صداشون میتونه تو رو زیر و رو کنه

کاش می تونستم بهشون بگم چقدر عزیزن برام اما احساسی که دارم در قالب کلمات جا نمیشه

فقط براشون دنیا دنیا خوشبختی، سلامتی و آرامش آرزو میکنم.

زندگیم پر از این آدمای دوست داشتنیِ که میمیرمشون


شنبه 16 خرداد 12:15

نظرات 3 + ارسال نظر
هدیٰ چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت 00:41

فدای ماهک و دوستِ شیرینی خیالیش
منم دوسِت دارم کوچولوی عسل

غزل مهربون و قوی من، براتون سلامتی آرزو می کنم عزیزم

عزیزمی تو
میبوسمت مهربون
دیدی من ازش ننوشتم خودش برات نوشت؟

مرسی عزیز دلم منم برای تو و عزیزانت خصوصا عرفان آرزوی سلامتی کامل دارم

هدیٰ دوشنبه 17 خرداد 1400 ساعت 00:36 http://Www.pavements.blogfa.com

زندگیت پر از آدمای دوستداشتنی
منم ازشون تشکر می کنم که هستن و انقدر وجودشون حالِ تو رو خوب می کنه.
از خوبی و صافی قلبِ مهربونته که آدمای خوب رو به خودت جذب می‌کنی غزل جان.

زودی اومدم بخونمش که به قول تو معلوم نیست تا کی سروکله‌م پیدا نشه :))
واقعاً ممنون از لطفت، باعث خوشحالیمه اگر میگی منم سهمِ کوچیکی توی خوب شدنِ حالت داشتم

مرسی هدی
خدععغهخعغخ خ اااا ا تتتتداااااا ت ئدددت
اا تاااااا ا ا اا ذذ
تتتاتتتتتتهعهه8عع8ع8ع8ع8ععا اااادرر
اااااداااااا
نتاتناتتنتاتتننتتاناتتتتتتتتاادذذذذذد
اتتنتنتاتهتتتتتتتتتتتتتتتتتددددددددتاتتاذلذذرراااا
ئندنتتتت
اتهعهععهعته عههعععهعهغاه8 لزبف ففغ لغ
ئتنننننئنئئئتت
تتتتتتتتتنتتنتتتتاتاللب ظ زیطز

ددذتتتته
======================================================
خوب ...
نوشته های بالا رو ماه نوشته
قسمت اولش رو برای دوست شیرین اش نوشته ( دیروز اسم شیرین رو یاد گرفته بعد امروز دوست شیرین پیدا کرده :))))
براش نوشته که کرونا تموم بشه گوش هامو سوراخ می کنم که گوشواره گوش کنم اما اولش گوشواره آقا دکتر رو
بعدش میام خونه سرسره تاب تاب میکنم

قسمت آخرم واسه خودت فرستاده و نوشته دوستت دارم و شکلک زبون رو با تاکید برات انتخاب کرده :)))

زندگی تو هم لبریز عشق و دوست داشتن های تمام نشدنی مهربونم
قربون محبتت بشم من
خوبی و صافی قلب رو خودت داری که منو خوب می بینی

ای جان دلم خوبه که اومدی
باید میخوندیش حتما

تو کلا مثل ماه لبخند رو لبم میاری
زیبای دوست داشتنی من




=========================================================
ذذرببببسسیذاذتاااااااسسنتتتتیسسدددددددئدئددنت
نننتتدهتادتهتا اا لبییلتبلب

فرنوش یکشنبه 16 خرداد 1400 ساعت 23:17

با این نوشته ی گرم و لبریز از احساس یه لبخند پهن هم روی لب من نشست. غزل جانم بی شک انعکاس محبت خودت رو در آینه دل دوستان میبینی. خدا شماها رو واسه هم نگه داره عزیزای دل
این شعر هم تقدیم به وجود نابت عزیزم:

محبوب من باش
و چیزی نگو
با من سخن از قانونی بودن عشقم نگو
عشق من به تو قانونی است
خود آن را نوشته ام
و خود اجرایش می کنم
تو تنها باید
بخوابی چون گلی
میان بازوارنم
و بگذاری من فرمان دهم
محبوبم
وظیفه تو این است
عشق من باقی بمانی

نزار قبانی

چه عالی که لبخند اومده رو لبهات
ممنونم ازت فرنوش عزیز
از خوبی خودت هست که انعکاس قلب من رو خوب می بینی
ممنونم
ان شالله شما و عزیزترین هاتون رو هم واسه هم نگه داره
واقعا سپاس گزارم از این شعر خیلی قشنگ
نمیدونم چطور قدردانی کنم بابت این همه لطف و محبت عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد