هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

دستها بالا :)

اونهایی که تمرینها را انجام داده اند؛ دستها بالا :)



نمی‌خواین یک فیدبک به من بدید تا انگیزه من برای ادامه این برنامه بیشتر بشه؟

دوست دارم بشنوم‌تان


بعد نوشت:

+ عذرخواهی میکنم بابت بدقولی که پیش آمد. تلفن کلا قطع شده و همراه اول اینجا سرعت اینترتش از سرعت ماشینهای دیزلی که چه عرض کنم کلا قطع است و گاهی در حد دو دقیقه وصل می‌شود. پس برای انتشار تمرین ششم روز و ساعت قول نمیدهم. در اولین شرایطی که اینترنت یاری کند پست را آمده و منتشر میکنم.

+ بلاگ اسکای با متنهای نوشته شده در ورد مشکل دارد. پس مجبورم آنلاین تایپ کنم


نظرات 5 + ارسال نظر
مینا یکشنبه 12 دی 1395 ساعت 19:03

من هستم ولی توی نوشتن کلا تنبلم تازه از تمرینا عقب افتادم کاش میشد از اول انجامش بدیم .... و همچنان موافق کانال تلگرام یا اینستام ، آخه وب یادم میره یه وقتا

آفرین مینا جان
من که توی گذاشتن تمرینهای جدید به دلایل مختلف عقب افتادم. تو شروع کن دوتا دوتا توی یک روز انجام بده تا برسی. تا الان فقط پنج تا تمرینه دیگه
آدرس اینستا رو که گذاشتم. اما فعلا تا تمرین 3 رو اونجا گذاشتم. بقیه اشم میزارم

بقیه نظراتتو بعدن جواب میدم و تایید می کنم گلم

شارمین یکشنبه 12 دی 1395 ساعت 11:42 http://behappy.blog.ir

سلام.
من خیلی دوست دارم تمرینها رو انجام بدم. اما امان از بی همتی و مشغله هایی که آدم رو از اصل زندگی باز می کنن!

رافائل شنبه 11 دی 1395 ساعت 20:39 http://raphaeletanha.blogsky.com

من که همش دارم فیدبک میدم. من واقعا در این دنیای سپاسگزاری غوطه ورم. عالیه و حسابی حال منو خوب کرده. دستت درد نکنه غزل جان.

Baran شنبه 11 دی 1395 ساعت 19:08 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام عزیز همیشه وهنوزم
خدایا دراین دنیای درندشت (مجازی) بابت دوستانی چون(غ-زل بانو) سپاس گذارم؛خدایا شکرت.الهی شکر

پری شنبه 11 دی 1395 ساعت 10:19 http://mavatorobche.persianblog.ir

سلام خانمی.من حال روحی بهتری دارم با انجام تمرینها.اما با تمرین آخری نتونستم کنار بیام.

سلام پری عزیز
خدا رو شکر که بهتری
اما چرا نتونستی باهاش کنار بیای؟
میدونم تمرین سختیه. لابد اینقدر که نقاط منفی اون شرایط تو ذهنت پر رنگه اجازه نمیده به نقاط مثبتش فکر کنی! نه؟
شاید حالت دفاعی شدید نسبت به اون موضوع داری.
من این کار رو کردم:
هرچقدر نکات منفی آمد توی ذهنم کات کردم و سعی نکردم توی یک روز ده تا حسن پیدا کنم چون دیدم سخته. هر روز ذهنم درگیرش هست و یادمه که در طول روز حداقل یک مورد و اگر تونستم دو مورد مثبت در رابطه با اون انرژی منفی پیدا کنم.
انتظار نداشته باش وقتی خیلی اذیت شدی یک مرتبه بتونی با اون مسئله کنار بیای
به خودت زمان بده و تمرین رو چند روزه انجامش بده تا به ده تا نکته مثبت‌اش برسی
بعدش برای عمیق شدن حس سپاس گزاری درونی‌ات در موورد اون مسئله تلاش کنی. مرتب اون ده مورد مثبت را بخون و سپاس گزاری کن و در درونت اون حس سپاس گزاری رو حس کن

برای من با اینکه چند مورد مثبت بیشتر به ذهنم نرسید امروز خیلی بهترم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد