هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

از ماست که بر ماست

+ صدای قشنگ بارون ترکیب شده با صدای مهیب رعد و برق. اما وقتی صدای شدید باد با این دو تا همراه میشه؛ فضای رعب آوری رو به وجود میاره برای منی که از صدای باد شدید میترسم. ماه رو می برم کنار پنجره تا ببینه صدا از کجاست که تکون خوردن های سرو بلند داخل حیاط ترسم رو بیشتر می کنه. دلم از نبودن های همسر (تمام جمعه رو هم سر کار بود) و بودنهای بی حس و حالش (روزه  میگیره) گرفته. نیاز به نیم ساعت با هم بودن با انرژی و سرحال، بیرون از خونه دارم.


+ اگر راه نزدیک بود با امشب، سه شب بود که مهمان بودیم


+ همسر میگه اگر دلارهایی که تو دست مردمه فروخته بشه نیاز ده سال کشور تعطیل میشه و دوباره بعد از عید قیمت دلار بالا نمیرفت. علت این گرونی دوباره نبودن نقدینگی و دلاره. و من با خودم فکر می کنم درسته اینجا به هیچ چیز و هیچ کس اعتباری نیست اما چرا مردم به جای طلا، دلار خریدند که هر روز بدبخت تر بشیم؟! (طلا هم از خودمونه هم قیمتش رابطه مستقیم با دلار داره) من بدبخت نیستم اما آدمم.  بیچارگی و بدبختی مردم قبلم رو چنان به درد میاره که ..


+ هفته قبل روزای خوبی داشتم. دلم میخواد آروم بشم؛ وقت پیدا کنم و بنویسمشون. اما الان قلبم برای خانواده ام  مچاله است. 


+ خدای مهربونم من از بنده هات مدتهاست قطع امید کردم. التماس می کنم خودت فرجی کن و گره از مشکلات همه خصوصا اونهایی که سهمی تو سخت کردن این شرایط نداشتن بگشا. 


نظرات 4 + ارسال نظر
ربی چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 ساعت 11:49

بله دقیقا، داشتن و از دست دادن خیلی خیلی دردناک تره، انشاالله خدا عمر طولانی همراه با سلامتی بهشون بده. امیدوارم این شرایط حداقل به سلامتیشون لطمه نزده باشه انشاالله. سعی کنید بهشون دلداری بدین غصه نخورن، کاری است که شده، نمیشه که برگردوند به حالت اول.
امیدوارم خدا به حق این ماه عزیز راهی براشون باز کنه.


الهی
ان شالله
دلداری که دادم ولی خوب تو دل خودم غمباد گرفتم
العی از دعای خیر شما مهربونا

قلب من بدون نقاب دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 ساعت 15:24 http://daroneman.blog.ir

این پست حرف خیلی از ما هم هست
درد مشترکی که تو گلوی خیلی از ما ها مونده

اما باید امید داشت به فردا و فردا ها

ان شالله. این سختیا هم تموم میشه
ان شالله آسونیا هم برسه

فرزانه یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 ساعت 10:28 http://khaterateroozane4579.blogfa.com

خدا کمکمون کنه
مردم نادانی داریم که سر شایعه گران شدن بنزین دیدی که چه کردند !!!!!!!!


آزه

ربی شنبه 21 اردیبهشت 1398 ساعت 21:26

خیلی خیلی متاسفم برای خانوادت، درد بی خانگی برای پدرو مادرت بعد این همه سال زندگی ... :(

درد بدتر اونه که همه چیز داشته باشی و بعد از دستشون بدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد