هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

بوی باروت نفسم رو پر کرده. چهارشنبه سوری اینجا رو دوست ندارم از بس بمب منفجر میشه و بوی دود و باروت نفسم رو تنگ می کنه و سرم رو مَنگ

ماه اک تو بغلم خوابه و همسر اونطرف کاناپه بیهوش شده از خستگی

و من نمیدونم چطور بیدارم وقتی اینقدر له ام

هنوز خیلی کار مونده اما تو عمرم  هیچوقت ظرف چند روز اینقدر کار نکرده بودم.کار آشپزخونه تمام شد. دیوارها و پرده های پذیرایی هم تمیز شده. ولی جاکفشی و کمدهای سالن و طبقه های بالای اتاق ها مونده. اتاق ماه اک نیمه کاره مونده. اتاق خودمون هم کلا دیوار و پرده مونده که میمونه برای بعد.

تمیز کاری و بستن لاله های دو تا از لوسترا تمام شده ولی خیلی کار ددیگه هست که میمونه برای وسط عید یا آخراش.

خیلی خسته ام. ولی راضی ام از تلاشم. همسر هم امروز خیلی کمک کرد.

فکر کنم من هم مثل همسر بیخیال شام بشم و بخوابم

سال ٩٧ در مجموع سال خوبی بود به جز اون چند ماهی که تعادل روانیم به شدت به هم خورده بود

نظرات 2 + ارسال نظر
قلب من بدون نقاب چهارشنبه 29 اسفند 1397 ساعت 00:25 http://daroneman.blog.ir

فکر کردم کامنتم نرسیده
عزیزم امیدوارم سال آینده پر باشه از خوشی
لحظه های خوب
بزرگ شدن ماهک
و پر شدن تمام تنهایی ها در کنار ماهک
ی دنیا عشق و امید برای تو و ماهک آروز میکنم
قلبت پر از امید های تازه باشه دوست خوبم
روی ماه ماهک رو ببوس از طرف من

ممنونم بهی جان
آمین
منم برات سالی سرشار از موفقیت و آرامش آرزو می کنم
سالی که روزنه های نور یکی یکی گشوده بشن و زندگیت پر از برکت بشه مهربونم

لیلا سه‌شنبه 28 اسفند 1397 ساعت 23:17

سال پر از شادی و سلامتی براتون آرزو میکنم غزل جون ❤❤❤

ممنون لیلا بانو
امیدوارم سال پربرکتی داشته باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد