هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

نمی تونم، ماه اک نمی زاره، من عُرضه ندارم، من مدیریت ندارم، بلد نیستم، چقدر ناتوانم، پس کی میخوای یادبگیری، غر زدن درونی، سرزنش های بی پایان و .... تعطیل

باید بتونی، تو عُرضه داری باید مصمم باشی، اگر بخوای تو مدیریت کارهاتم عالی نه ولی بد هم نیستی، ناتوان هم عمه اته،بلد هم هستی


یا علی


نظرات 9 + ارسال نظر
قلب من بدون نقاب سه‌شنبه 28 اسفند 1397 ساعت 21:22 http://daroneman.blog.ir

سلام من برای این پست کامنت گذاشته بودن
نرسیده؟؟؟؟

چرا بهی جان
از بس درگیر بودم همشو تایید نکردم

شارمین سه‌شنبه 28 اسفند 1397 ساعت 12:27 http://Behappy.blog.ir

سلام غزل جانم.
کامنت من برای این پست ثبت نشده.
نوشته بودم کاری که در این پست کردی یکی از تکنیکهای خیلی خوب برای مقابله با اضطراب و افکار منفیه . (البته شاید خودت می دونستی و بخاطر همین نوشتی).
من بارها و بارها از این تکنیک نتیجه گرفتم. این که بیای در برابر هر فکر منفی یه فکر مثبت بذاری کم کم ذهنت رو به طرف فکرهای مثبت می بره. حتی اگه بتونی این کار رو بکنی که روزانه افکار منفیت رو بنویسی بعد با ماژیک قرمز روشون خط بکشی و با خودکار سبز یه فکر مثبت جایگزین براش بذاری هم تو آرامشت موثره و هم این که ذهنت هم این کار رو یاد می گیره.


یه عالمه بوس

سلام مهربونم
ثبت شده بود
نتوتسته بودم تایید کنم
نمیدونستم یک تکنیکه
باید تلاش کنم
به شدت به این مار نیاز دارم
ممنونم از راهنماییت

بوس بوسییی

بهار دوشنبه 27 اسفند 1397 ساعت 15:04 http://searchofsmile.blog.ir

تجربه شخصی...
همه ما یه مامان یا بابای غرعرو تو وجودمون داریم که هیچوقت راضی نمیشه اگر نقاشی کنی میگه اه این چیه؟ اگه غدا بپزی ازمزه اش ایراد میگیره اگه هیچی پیدا نکنه از قیافه ات ایراو میگیره این آدم غرغرو والد سرزنشگر ماست برای کنترلش باید والد حمایتگرمون رو بیاریم وسط من هر وقت میخوام خودمو سرزنش کنم سریع تصویر یه دختر کوچولو رو میارم تو ذهنم اسمش بهار کوچولوعه در اصل خودمم توی مثلا سه سالگی و بهش میگم مواظبشم حواسم بهش هست و هر جوری باشه دوستش دارم .میدونم مسخره اس ولی امتحانش کن از دست سرزنش کردن ها خلاص میشی برای من خیلی موثر بود...
ببخشید کامنتم طولانی شد

من از نوع شدیدش رو دارم
چه خوبه که میتونی
من حتی تو این تصورات هم ضعیفم
و چقدر تلخه این دوری از خود

قلب من بدون نقاب دوشنبه 27 اسفند 1397 ساعت 10:03 http://daroneman.blog.ir

خدا میدونه هر کدوم از ما در طول روز چقدر از این مکالمه های درونی با خودمون داریم

غزل باورت میشه من گاهی وسط کارم!! وقتی خسته میشم
شروع میکنم قربون صدقه خودم میرم؟

و چقدر عجیب این قربون صدقه ها از انرژی منفی و خستگیم کم میکنه

به صورت خیلی عجیب متوجه شدم که ناخواسته دارم
به خودم روحیه میدم برای انجام کار
و بعد که دیدم نتیجه اش خوبه
دیگه شد کار هر روزم

هر وقت میخوام کاری رو انجام بدم که سخته و زمان بر
به خودم میگم اینکه برای تو کاری نداره
تو از پس سخت تر از اینا بر میای!!
و ذهنیتم که تغییر میکنه
کار راحت تر پیش میره

میدونم که تو توانایی این رو داری که از پس هر چیزی بر بیای
می بوسمت عزیزم

بدی من اینه که خودِ سرزنشگر درونم ٢٤ ساعته فعاله و دریغ از یک نوازش درونی

همیشه فکر می کنم کاری که از عهده من بر میاد از عهده هرکسی بر میاد حتی تو تخصصم فکر می کنم همه میتونند پس من کاری نکردم
همسر خیلی تلاش کرده دیدم رو عرض کنه
خیلی بهم کمک کرده اما هنوز نیستم اونی که باید
هنوز نه خودمو اونطور که باید دوست دارم
نه قدردان زحمتای خودمم
باید یک راهی واسه آشتی بعد از این همه سال پیدا کنم


چقدر خوبه که خودت رو دوست داری و به خودت مطمئنی
من همیشه مشکوکم به خودم و تواناییهام

تقریبا موفق شدم کاش میتونستم از ته دل قدردانی کنم از خودم

مرضیه یکشنبه 26 اسفند 1397 ساعت 14:13 http://because-ramshm.blogfa.com

علی یارت بانو

قربانت

نسترن یکشنبه 26 اسفند 1397 ساعت 09:52 http://second-house.blogfa.com/

حتما میتونی غزل جان مطمعن باش

واقعا تونستم نسترن جان

شارمین شنبه 25 اسفند 1397 ساعت 23:15 http://Behappy.blog.ir

وای غزل خیلی خوب بود.
منم خیلی وقتها سعی میکنم به هر فکر منفیم با یه فکر مثبت جواب بدم و این جوری خیلی از حسهای بدم کم میشه و آروم میشم.

کاش هر لحظه که فکر بد تو سرم میاد این کار رو بکنم
واقعا اثرش مثبت بود. چند روزه بکوب کار می کنم
اما احساس خستگی نمیکنم

ویرگول شنبه 25 اسفند 1397 ساعت 17:37 http://haroz.mihanblog.com

بله که می تونییییییی
پاراگراف دوم کاملا درسته تو می تونی

تو نستم ویرگول
تونستم

رهآ شنبه 25 اسفند 1397 ساعت 12:23

تو میتونی غزل. و از پس همه کارها برمیای. مطمئن باش.

ممنونم از امرژی مثبتت
خوبی رها؟
بهتری؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد