هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

کپی شده ولی دوست داشتنی

همسر می گه برنامه های کپی خوب نیستند اما به نظر من برنامه داریم تا برنامه. 

من بفرمایید شام رو هر از گاهی میدیدم اما فقط محض اینکه تلویزیون هیچ برنامه ای نداشت و گاهی زیادی حوصله ام سر می رفت

مدتها بود که جم کیدز و گاهی شبکه پویا برنامه ثابت خونه ما بود. یعنی یا تلویزیون کلا خاموش بود یا وقتی روشن بود روی این کانالها بود. ماه اک هم بین بازیهاش و به من چسبیدن هاش هر از گاهی یک نگاهی به تلویزیون می انداخت. غیر از اون گاهی شبکه های موزیک هم میدیدم. شنبه خیلی اتفاقی زدم شبکه نسیم و دیدم اشکان خطیبی، سروش صحت، مهدی پاک دل، رامبد جوان .... جمعی از بازیگرایی هستند که من دوستشون دارم!  مهدی پاکدل و "اولین شب آرامش" سروش صحت و "داستان یک شهر" و رامبد جوان و "خانه سبز"و اشکان خطیبی که یادم نمیاد چه سریالی بود که خیلی خوشم میومد؟ نه از سریالش از بازی اشکان خطیبی

 مدتهاست نه فیلم می بینم نه سریال اما دیروز عصر با برنامه شام ایرانی اینقدر لذت بردم و کیف کردم که مدتها بود هیچ برنامه و فیلمی این لذت رو به من نداده بود.  دیروز فارغ از مشغله هام در کنار ماه اک اون یک ساعت رو به خودم اختصاص دادم و تنهایی بلند بلند خندیدم.چه یک ساعت شیرینی بود.

نظرات 5 + ارسال نظر
هستی یکشنبه 18 آذر 1397 ساعت 09:01

ممنون غزل جون بابت راهنماییت. امیدوارم فرصت کنم ببینمش.

عزیزمی خواهش می کنم
دیشب که نذاشت

Baran چهارشنبه 14 آذر 1397 ساعت 23:03 http://haftaflakblue.blogsky.com/

منم این برنانه رو دیدم و خندیدم؛خیلی هم خوشم اومدآقای رامبد سرسُرنارو بوسیده بود
البته سری قبل،آقای دیرباز و...خوب بودن
+سلام بانو

چه خوب
نوش جونت حال خوبش
آره از کار رامبد و شخصیت مهدی پاکدل خیلی خوشم اومد
سلام از ما است

هستی چهارشنبه 14 آذر 1397 ساعت 11:44

منم از وقتی دخترم بزرگ شده دیگه تلویزیون نمیبینم . ماهواره رو که کلا جمع کردیم. حالا این برنامه ای که گفتین کدوم شبکه هست و چه ساعتی. شاید منم فرصت کنم یه برنامه ی خوب ببینم.

الهی
من چون باباش دوست داره برنامه های انگلیسی ببینه یکی دوتا برنامه از جم کیدز رو که خیلی دوست داره میزارم ببینه

شام ایرانی هم شبکه نسیم میده
شنبه تا چهارشنبه ساعت ١١ شب و صبح و ساعت ٥ بعد از ظهر
منم این هفته دیدم
این گروه از بچه ها رو من خیلی دوسشون دارم
کاش بقیه دعوتیها هم دوست داشتنی باشن و برنامه اشون قابل دیدن باشه
واقعا حالم رو عوض کرد
امیدوارم خوشتون بیاد هستی عزیز

مرضیه سه‌شنبه 13 آذر 1397 ساعت 23:00 http://because-ramshm.blogfa.com

خنده هاتون مستدام

به همچنین

نل سه‌شنبه 13 آذر 1397 ساعت 17:15

تو رو خدا دیدی؟؟؟
چقدر خووب بود..چقدر خنده دار بود؟
منم از کپی خوشم نمیاد.هیچ قسمتی هم ندیدم.اما جمع این چهارتا اتفاقی پریروز دیدم.و این باعث شد دیشب هم ببینم و منتظرم امشب هم ببینم.
خیلییی خیلییی خندیدم از ته دل....خیلی خوب بود.

عالی بود نل
خیلی خندیدم
با امشبش هم خیلی خندیدم
من کلا همین چند قسمت رو دیدم و عالی بود
خیلی بهم خوش گذشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد