هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

غیرمنتظره

هنوز شستنی های سفر هفته قبل تمام نشده که  به طرز غافلگیرانه ای فهمیدم دوباره باید ساک ببندم. رفتن و دیدن عزیزان خوبه اما از راه و جاده یک ترسی تو دلم میاد که نکنه زبونم لال اتفاقی بیفته؟!

یکی از عزیزان همسر باید عمل کنه.

مادر همسر می گه نیاید. راه دوره نگران میشم.

خودم هم به خاطر راه دور و کار ترجمه که گیر افتاده تو این رفت و آمدها اصلا حس رفتن ندارم. بیشتر یک نگرانی ته دلمه که ان شالله بی دلیله و به خاطر فاصله کم سفرهاست.

یک اشتباه بدی که من کردم اینه که صندلی ماشین برای ماه اک نخریدم چون جاری گفته بود که بچه اش روی صندلی ماشین ننشست. اما الان می بینم اگر تمام روز هم گریه کنه تا عادت کنه باید میخریدم تا تو راه رفت و آمدها اینقدر دلواپس نباشم. خصوصا که تو سه سفر آخر هیچ جوری حاضر نیست از من جدا بشه و موقع خواب تو کریر (بماند که براش کوچک شده) بخوابه. حالا یک صندلی که با 1میلیون موقع خرید سیسمونی میتونستم بخرم  رو باید 4 میلیون بخرم. همسر هم ماشالله تو خریدها دل گنده ای داره و صبر زیاد. برعکس من :( 

همسر میگه برای عیادت میریم. ساکت یک ربع زمان لازم داره اما نظر من این نیست.

نگرانم بد قول بشم و کارم به موقع آماده تحویل نشه:((


یک چایی بخورم شاید بتونم یک قسمت کار نیمه کاره رو تموم کنم


+ سفر کنسل شد :)

نظرات 5 + ارسال نظر
هستی یکشنبه 18 آذر 1397 ساعت 09:13

منم دخترم رو همیشه تو کریر میزاشتم. خودم هم عقب مینشستم. اصلا تو سفر بغلش نمی کردم.فقط موقع شیر دادان بغلش میکردم.

یه مقدار بزرگتر که شد از این صندلی ها که فقط جای نشیمن داره و پشتی نداره براش گرفتم و خیلی هم ازش راضی بودم.

عزیزم
چه خوب که بغلش نمی کردی
ماه اک الان سه تا سفره که حاضر نیست تو خواب هم رو کریر باشه نمیدونم چرا
قبلا بیدار نمیشد و میخوابید
نمیدونم این صندلیا که میگی کدوماست.منظورت از پشتی چیه؟
میشه برام یک لینک از عکسش بزاری؟

آبگینه جمعه 9 آذر 1397 ساعت 17:42 http://Abginehman.blogfa.com

صندلی خوبه
ولی من کلا از زمان بدنیا اومدن بچه مون عقب میشینم حالا دوست داشت تو صتدلی بشیته دوست داشت بغلم باشه فرقی نمیکنه برام

صندلیشو دوست داره؟
راضی از مدلو مارکش که به من بگی؟
تو سفر عقب میشینی؟
خدا خودش محافظت کنه این کوچولوهای نفس رو

فرزانه پنج‌شنبه 8 آذر 1397 ساعت 09:28 http://http://khaterateroozane4579.blogfa.com/

عزیزم انشالله که به سلامتی میرید و برمیگردید

ممنون دوستم
کنسل شد

رهآ چهارشنبه 7 آذر 1397 ساعت 19:10 http://rahayei.blogsky.com

سایت دیوار ببین. من چند روز پیش برای خودم چک کردم. میتونی صندلی ماشین با قیمت مناسب هم بخری.
منم تا الان فسقل تو کریر میزاشتم وقتی سوار ماشین میشدیم. البته جاش قشنگ محکم میکردم.
بچه رو هم باید مث همه چی، عادت داد. این صندلی هم ی جور عادت کردن :)


من خوبم عزیزم.
اصلن خودت ناراحت نکن. جواب کامنت هم ندادی، عب نداره. فقط خوووب باش و لذت ببر. :*

اتفاقا نگاه کردم. بعضیاشون کلا نوی نو هستنا :))
چطوری محکمش می کردی؟ چون فقط کریر محکم میشه اما بچه رو نمیشه کمربند ببندی به نظر تنگ میاد
خصوصا که میگن امنیتش وقتیه که برعکس بزاری و ماه چون ما رو نمی بینه؟ یا چی که حاضر نیست حتی وقتی خوابه بزارمش اونجا
سه سفر آخر داستانی داشتیم تمام شش هفت ساعتو تو بغل من بود

خدا رو شکر که خوبی
ممنونم از پیشنهاداتت

سارا چهارشنبه 7 آذر 1397 ساعت 12:25 http://brightred.blogfa.com/

سفر خیلی خوبه
بشرطی که با دل خوش باشه
خوش بگذره

دقیقا
ان شالله که خیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد