هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

روزانه 1

جمعه شب ساعت 12

کارها همه روی هم جمع شدند. به خاطر اینکه زمان هایی که ماه‌اک خوابه زمانم برای ترجمه ها رفته. خونه یک رسیدگی اساسی لازم داره و امشب... از اون شبهایی هستش که خیلی خسته و بی انرژی هستم و  یک عالم کار مونده اما توانی برای انجامشون نیست. دلم میخواد همین حالا بخوابم. هنوزم فقط بهنام بانی و فقط دل نکن گوش می کنم و غم توی آهنگ من رو زیر و رو می کنه.


شنبه صبح ساعت 7

باز هم هوا سرد شد و شوفاژها دو شبه خاموش میشن. ازوقتی بیدار شدم سرم به دلیل تنفس هوای سرد ناراحته. دیشب نتونستم بیدار بمونم. ظرفهای باقیمونده رو چیدم تو ماشین و زدم بشوره. کمی کانتر اپن رو مرتب و تمیز کردم؛ ساعت رو برای 5:30 تنظیم کردم و خوابیدم. الان ولی ناراحتی سرم و البته خوااااب نمیذاره کار کنم. دلم بخاری می خواد با شعله کم که مثل قدیم ها کنارش دراز بکشم و گرم بشه وجودم.

نمیدونم چرا این متن تازه یک جوریه که سه روزه هنوز جلو نرفته.خوابم میاد

نظرات 3 + ارسال نظر
تبسم یکشنبه 27 آبان 1397 ساعت 19:00

سلام غزل عزیزم

من هم بخاری رو ترجیح می دم احساس می کنم فرهنگ ایرانی بودنمون کشش ایجاد می کنه دور یک منبع گرما بشینیم بخاری جمع تر می کنه آدم ها رو صمیمیت بیشتری داره

سلام تبسم جان
این هم هست. راستش تو خونه ما شوفاژها همشون پشت وسایل افتادن و جایی نیست که بشه غار من :))
برای اون دور همی ها علادین خیلی خوبه یادش بخیر بچگیامون

ویرگول شنبه 26 آبان 1397 ساعت 15:51 http://haroz.mihanblog.com

وای از سرما که کلا جون آدم رو می گیره.
من از سرما متنفرم بجاش عاشق گرمام
ای جان که این کوچولوها دست و پای مامان ها رو بستن. خواهر منم دقیقا همین مشکلات رو داره.
راستی کیسه آب گرم بگیر. خیلی کمک خوبیه

من تحمل هیچکدومو ندارم
از نور زیاد و گرما سردر میشم
ازتنفس هوای سردو خوردنش به سرم هم
عاشقشم اصلا
خدا حفظ کنه خواهرزاده ات رو
دارم
گاهی استفاده می کنم
بیشتربرای ماه اک تو هوای خیلی سرد

نسترن شنبه 26 آبان 1397 ساعت 12:47

بخودتون سخت نگیرید... به دلخواهتون رفتار کنید خیلی حالتون خوب میشه خیلییییی
منم بخاری روبیشتر دوست دارم

ممنونم نسترن بانو
بخاری عشقه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد