هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

این روزا

+ دو روزه بدن درد بدی دارم. سرم ناراحته و سخت شده رتق و فتق امورات


+ بالاخره دو تا کشوی دیگه خریدم که کمد رو مرتب تر کنم


+ همشخوابم میاد.چشمام داغه و میسوزه


+ پنجشنبه نوبت دندون پزشکی دارم :((((


+ چرا کلا نه فرصت نوشتن دارم نه نظر گذاشتن؟ تنها هنرم گذاشتن پستای سپاس گزاری تو اینستا است.


+ دلم میخواست راه مامان نزدیک بود و امشب من چیزی نمیپختم. تازگیا آشپزی شده غول مرحله آخر.


+ دوباره دو روزه به قدری گُر می کشه بدنم که چند ساعت بعد از حمام انگار چند روزه حمام نرفتم.


+ له ام از بدن درد.


+ کاش همونطور که از ده روز قبل میرن پیشواز محرم و ده روز  مراسم عزاداری برگزار می کنند؛ یک زمانی از سال هم اختصاص میدادن به یک فستیوال شاد و پیشوازش میرفتن و یک نشاطی رو تو جامعه به جریان می انداختن

نظرات 3 + ارسال نظر
باران سه‌شنبه 20 شهریور 1397 ساعت 11:19 http://hezaro1shabebarane.mihanblog.com

من برعکس تو عاشق اشپزیم وامتحان چیزهای جدید
سرماخوردگیه نزدیکای پاییزه خودتو تقویت کن ویتامین سی بخر بخور

چه خوبه که آشپزی رو دوست داری
من بدم نمیاد ولی عاشقشهم نیستم
وقتی مریض میشم سخت ترین کار دنیاست

الهام (حس مکتوب) سه‌شنبه 20 شهریور 1397 ساعت 09:21 http://hesemaktoob.blog.ir

سلام
من فکر میکردم فقط خودم هستم که معزل نظافت و آشپزی دارم. گاهی با خودم میگم کاش یه زیزیگولو میومد کل خونه رو توی یک ثانیه نظافت میکرد . آشپزی که دیگه مصیبت عظمی‌ست از قبل هم باهاش مشکل داشتم چه برسه به الان که باید با یه دست آشپزی کنم و دست دیگه پسرم رو بغل کنم.

رویا دوشنبه 19 شهریور 1397 ساعت 23:34

ممنونم از جوابی که دادی
آشپزی از همین الان واسم غول شده، خودمو هول می دم کارا رو بکنم
باز شما اصل کاری رو رد کردین و ماه خدا رو شکر یک ساله شده و راحت تر شدین ، خدا حفظش کنه، من تازه اول راهم :-)

خواهش می کنم
تو دوران بارداری خصوصا اول و آخرش آشپزی سخته
بعد از فارغ شدن هم باید دید بچه چقدر همکاری کنه
ولی من کلا سختم شده تازگیا
اصل کاریش زایمانه :) بعدش ان شالله اگر بچه ات آروم باشه با یک عشقو علاقه دیگه ای به آشپزی و زندگیت می رسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد