هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

ی لحظه

گاهی با وجود همه آدمهای دور و برت احساس می کنی تنهاترینی. شاید این هم تمرینی است برای رفتن راهی که تنهایی تا این دنیا طی کردی و باید به دنیای دیگر طی کنی و کسی جز خودت نمی تواند همراهی ات کند

با همه تنهایی ها اما ماه اک اغلب به من چسبیده و من را هم می خنداند. هم کیف می دهد. هم دلم را قنج می برد. هم به اوج احساس می رساند. هم گاهی کلافه ام می کند اما همیشه هست. افسوس کهاین هم یک دوره کوتاه است. او هم می رود و من باز تنها می شوم. چقدر وقتی به بزرگ شدن ماه اک فکر می کنم بغض گلویم را چنگ می زند. کاش زمان در یکی از لحظه های قشنگ این دوران قفل می شد و ماه ام همینقدر کوچک، خندان، بازیگوش، بی دغدغه می ماند و فقط من را میخواست. اما او هم زود خواهد رفت. زودتر از آنچه به نظر می رسد. باز هم تنهایی ام را تحمل می کنم. دعا می کنم ماه ام هرگز احساس تنهایی نکند اما می دانم تا دنیا هست و این آدمها هستند و هستیم دنیا همین است. دعا می کنم عاقبتش بخیر شود دردانه ای که عشق اش اشکهایم را روانه گونه هایم می کند



+ ظاهرن لازم است بعضی پستها رمزدار منتشر شوند باشد که مقبول بیفتد.

نظرات 4 + ارسال نظر
آبگینه سه‌شنبه 26 تیر 1397 ساعت 12:07 http://Abginehman.blogfa.com

الان فک میکنیم بچه هامون بزرگ شن ناراحت کننده است ولی وقتی بزرگ میسن و تواناییشون زیاد میشه لذت میبریم

آره خیلی

بله ولی الان عالیه

مهدیه دوشنبه 25 تیر 1397 ساعت 21:26

انشاالله عاقبت به خیر بشه دختر نازتون

ممنونم مهدیه بانو
الهی❤️

امیدوارم رمز داشته باشم برای پست های رمزی

اگر رمزدار بنویسم رمزم همونیه که داری

لیلی شنبه 23 تیر 1397 ساعت 17:23 http://aparnik5.blogfa.com

وای این ارزوی من برای همه لحظه های ناب نوزادی و کوچیکی بچه ها بود..درسته..خیلی زودتر ازاونی که فکر کنی بزرگ میشن و فقط تو قاب خاطره ها و عکسا میمونن

العی
خیلی زود تموم میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد