هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

....

احساس کردم خیسم. با نگرانی چشم باز کردم و دیدم بله... تموم لباسم شیری شده و روتختی هم خیس. انگار خستگی کارهای دیروز برگشت تو تنم. گاهی مثل امروز با کوچکترین موردی استرس می گیرم. همین دیشب روتختی رو عوض کردم و امروز نه حوصله عوض کردنش رو دارم نه فرصت شستن اش

دلم نمی خواد بنویسم
آمار وب رو که می بینم؛ حس بدی پیدا می کنم که این همه آدم من رو یواشکی می خونند و رد می شن
یک عالمه پست نوشتم که وسط شون به خودم گفتم که چی؟ و نیمه کاره رها شدن

نظرات 8 + ارسال نظر
پرنسا شنبه 16 تیر 1397 ساعت 18:38

سعی کن نشوری اگه یه بار نشوری و مقاومت کنی دیگه این عادت از سرت می افته
آدم‌ وبلاگ رو واسه دل خودش مینویسه.گرچه کامنت هم یه جور دلگرمیه واسه آدم

دارم تلاشمومی کنم
همینطوره
گاهی حالت که ناخوش میشه دنبال یک دلگرمی هستی

آبگینه جمعه 15 تیر 1397 ساعت 22:33 http://Abginehman.blogfa.com

بیخیال اگه هر لک شیر رو بخای بشوری که چیزی از روتختی باقی نمیمونه
من بعضی وقتا شاکاری شاه پسر رو بعد چندروز شستم

واقعا
من کلا زیاد لباس اینا میشورم و این خیلی بده
وولی این بار تشستم

نیلوفر چهارشنبه 13 تیر 1397 ساعت 13:32 http://talkhoshirin2020.blog.ir

یه چند روز نشورش،میدونی اینکه فکر میکنیم همون رحظه باید شسته بشه،همون لحظه باید خونه مرتب بشه به ادم استرس وارد میشه کلا.
این خواننده های خاموش همه جاهست،منم وقتی یه مطلب میذارم میبینم کلی بازدید بوده تو اون لحظه اما فوقش دوتا کامنت هست.منم میتونستم مثل یه عده رمزی کنم تا مجبوربشن کامنت بذارن،اما بعد دیدم من برای دل خودم مینویسم و تعدادی که دوست دارن بخونن بانظراتشون دلگرمی میدن.مهم خودمونیم به نظرم.

آره دقیقا همین حسِ استرس میده
دلمم نمیخواد لک اش جلو چشمم باشه

اون که بله
منم از رمزی نوشتن بدم میاد مگر مطلبی باشه که ترجیح بدم نزدیکترها فقط بخونن

منم برای دل خودم مینویسم اما گاهی یه جوری میشه آدم

مرضیه سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 19:46 http://because-ramshm.blogfa.com

ماها برای دل خودمون دفترچه خاطرات درست کردیم بانو

دقیقا همینطوره
ولی من چون تنهام حرفای شما برام خیلی دلگرمیه
وقتی نیست دلم خیلی میگیره
مرسی که هستی

فیلیسیتی سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 19:26 http://mypurelove.blogsky.com

ای جونم ای حونم ...... غزلی جمله ت بسیار کوتاه اما بی نهایت مادرانه بود.... حس کردم خیسم با نگرانی چشم باز کردم و دیدم بله ....تموم لباسم شیری شده ....
با خوندن این جمله ت حسی عمیق و عجیب در دلم جوشید....
آخخخخخ گفتی از آمار وب.... منم حسم بد میشه راستش اما خب دلم به شماها گرمه که هستین کنارم

عزیزمی
باور نمی کردم اینقدر مادرانگی تو جنله ام باشع
العی به خیر و کنار عشقت تجربه کنی این لحظه ها رو

منم

ویرگول سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 12:04 http://haroz.mihanblog.com

بهش به چشم یواشکی خوندن نگاه کن. شاید حرفی بردی گفتن ندارند یا شاید حتی حوصله اینکه بخوان حرفی بزنن.
عوضش به این فکر کن که شاید با نوشته های تو لحظه ایی از حال خودشون در بیان و به خودشون فکر نکنن.
به نظرم اگه یکم موسیقی شاد گوش بدی توی روحیه ات تاسیر مثبت بگذاره. اصلا بعضی وقتا دیدن یه سریال خوب یا گوش دادن یه موسیقی و همزمان انجام کارهای خونه سختیشون رو کمرنگ می کنه.
امتحان کن شاید جواب داد.

میدونم چی می گی
منم گاهی همینطورم
اما یه وقتایی رو بعضی نوشته های خود آدم حساس میشه و وسواس می گیره که خوبه بده؟ و اون حس خوب نبودن مطلب منتشر شده بده

امیدوارم که نوشته های خوبم حال خوبی به بقیه داده باشه
همه این کارها رو می کنم
اما یه وزایی کارت خیلی زیاده
دیروزم خوب بودم. کارام خوب پیشرفت ولی خیلی خسته شدم

خدایی ولی یه کارایی خیلی سختن

بهار شیراز سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 11:34

خدا رو شکر که شیر داری ونیاز به شیر خشک نیست..
منم تمام هیکل ام شیری میشد وقتی بچه ها می خوابیدن

یه پتو سبک پهن کن زیر پات که راحت تر شسته بشه عزیزکممم

بله صد هزار مرتبه شکر
الهی

چشم بهارم

فنجون سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 09:41

من قبول دارم که خوندن نظرات افراد فرد رو به نوشتن ترغیب میکنه، ولی به این فکر کن که ما مینویسیم برای خودمون، برای نظم دادن به ذهنمون و مکتوب کردن روزمره هامون ...
اگه حواست به آمار و ارقام و تعداد نظرات باشه، بنظرم دیگه از نوشتن لذت نمیبری ...

دقیقا
ولی حق با توعه
فکر کنم تنهایی و نیاز به حرف زدن و شنیدن گاهی حساسم می کنه وگرنه نوشتن رو خیلی دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد