هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

ناخوش احوالم

تو کلاس های قبل از زایمان گفته بود که تو چربی نداری. تو شیردهی مراقب خودت باش اما من کلا خوردن بلد نیستم خصوصا اگر روزها تنها باشم

عاشق میوه ام که بعد از زایمان اونم فرصت نمی کنم زیاد بخورم

اون چند روزی که احساس گیاه بودن داشتم تازه اوضاع خوب بوده. امشب از عصر پاهام خیلی دردناک شده و احساس می کنم بند بند تنم داره از هم در میره

قبل از ده از شدت ضعف ماه رو سپردم به همسر و رفتم رو تخت. نه فکر می کردم بخوابه. نه توان عوض کردنشو داشتم از شدت ضعف

به هر روی قبل از ده و نیم در آغوش پدرش خوابید

الان ملت ریختن تو خیابون اما من حتی نتونستم بازی رو ببینم از شدت ضعف و درناک بودن تنم

ماه اک تازگیا زیاد شیر میخوره

از طرفی غذایی که براش میپزم رو نمیخوره

از غذای خودمون چرا

اما چون میگن توانایی دفع نمک ندارن نگرانم

طفلکی اون بیمارهایی که ناخوش اند و دردناک اونوقت ضعف بدنی هم آزارشون میده

<>خدایا همه بیمارا رو شفا بده


از این که الان سردمه حدس میزنم شاید کمی هم سرما خوردم نمیدونم.


از تابستون به خاطر قار قار مسخره کولر همسایه که شب تا صبح؛ صبح تا شب رو مغزمه بدم میاد. از پارسال هر روز دعا می کنم خراب شه و دیگه کار نکنه تا یکی دیگه بخرن اما از دعا گربه کوره... :))))


نظرات 5 + ارسال نظر
خورشید پنج‌شنبه 7 تیر 1397 ساعت 22:07

سلام
غذاهایی که ساده درست میشن و میلتون میکشه درست کنین مثلا ماهیچه بپزین ، کباب ماهیتابه ای ،استانبولی....میوه های خوشگل تابستون بیشترشون سردین.
من اولین کامنتی هست که میذارم ان شاءالله که روزهای بهتری در پیش داشته باشین.
برای کولر همسایه زنگ بزنین ۱۱۰ بپرسین ببینین چه میشه کرد؟

سلام خورشید بانو
چشم
ممنونم از کامنتتون بانو
ای بابا خواهر ١١٠ به مواردی که باید درست رسیدگی نمیکنه چه برسه مواردی از این دست
ولی دو روزه انگار یک دستی به سرش کشیدن
شاید هم خونه نیستن نمیدونم

شیرین چهارشنبه 6 تیر 1397 ساعت 11:13 http://khateraha95.blogfa.com

غزل جون این درهای بعد از زایمان و بیحالیهاش خیلی بده یکم تقویت کن خودتو عزیزم

یعنی تو هم همینطور بودی شسرین جان؟

رافائل چهارشنبه 6 تیر 1397 ساعت 07:24 http://raphaeletanha.blogsky.com

غزل جان باید به خودت برسی‌ . خودت رو تقویت کن. غذاهای مقوی بخور. وقتی بچه شیر میدی و خواب مناسبی نداری خیلی زود خسته میشی.

متاسفانه خوردن رو بلد نیستم خصوصا که تنهام
کارم از هستگی گذشته
کلا جون ندارم

زهرا. سین سه‌شنبه 5 تیر 1397 ساعت 14:36

غزل جان سلام
میوه های این فصل همه سردن بخش زیادی از ضعف بخاطر این میتونه باشه.. فکر کنم انبه و خربزه گرمه
شیر بدون و عسل بخور یا خرما و ارده

سلام زهراجان
چشم به همسر سفارش انبه دادم

ستاره سه‌شنبه 5 تیر 1397 ساعت 11:01

یه کولر خودتون براشون بخرین راحت شین


یعنی من میخوام اینا سر به تنشون نباشه
کولرم براشونیخرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد