هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

دیروز ساعت ١١ به زور بیدارش کردم. امروز که من له له میزنم واسه یک ذره خواب و سرم از کم خوابی ناراحت است ٩ بیدار شد. اونوقت روزایی که ٩ بیدار میشد ظهر ٣ ساعتی می خوابید اما الان یک ساعت و خورده ای خوابید و من فقط تونستم نیم ساعت بخوابم :(( دیشب تا بخوابم ساعت ٥ صبح بود،

نظرات 6 + ارسال نظر
مهری شنبه 5 خرداد 1397 ساعت 09:19

اخیییییییی عزیزم کم خوابی خیلی سخته همیشه هم کار بچه ها برعکسه پسر من که اگر سه ساعت هم بخوابه باز برای من چیزی از توش در نمیاد چون هیییی وسطش بیدار میشه منم خوابم سبکه نمیشه یه ساعت پشت هم بخوابم
البته از شیر که گرفتمش خواب شبش بهتر شده ولی خواب روزش نه
البته پسر من دو سال ونیمه است و از ماه شما بزرگتره

آخ آدم بیخواب میشه رو فرم نیستا
خدا حفظش کنه
خیلی زود این روزا میگذره و بعدها آرزوی یک لحظه اش رو داریم

شیرین چهارشنبه 2 خرداد 1397 ساعت 11:57 http://khateraha95.blogfa.com

دیدی این وروجکها کلا ما مادرها رو درک نمیکنن

خدا رو شکر که توی یه عالم دیگه اند

باران چهارشنبه 2 خرداد 1397 ساعت 07:18

بچه داری خیلی سخته خدا کمکت کنه

و شیرین

مرضیه سه‌شنبه 1 خرداد 1397 ساعت 14:19 http://because-ramshm.blogfa.com

سلام
آخ دلبر خانوم خواب و خوراکتونو بهم ریخته عیب نداره بزرگ میشه:) خانوم میشه

سلااام
این بهم ریختگیاشم شیرینه با همه سختیش
الانم خانومه بچه ام

:) یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 ساعت 20:07

الهی تو این ماه حاجاتت با حکمت خدا یکی باشه و چقد شیرین شده این ماه خانوم...

الهی لبخندم به همچنین
جات خالیه ببینیش

ستاره یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 ساعت 16:40

عزیزمممم. قشنگ معلومه خسته ای ها

وای له له ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد