هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

یک شب سخت غریبانه

نمیدانم دلواپس همسر باشم یا دلواپس ماه کوچکم. 

همسر اینجا روی تخت اورژانس و ماه ام آنجا در خانه همسایه

غربت گاهی عجیب درد دارد

عجیب تنهایی ات را به رخ ات می کشد

به طرز وحشیانه ای بزرگی اش را به نمایش می گذارد

دلت را می سوزاند که مجبوری جگر گوشه ات را خانه غریبه ها بگذاری و حتی ندانی و بلد نباشی کدام بیمارستان باید بروی و همسرت را تنها و لرزان به اورژانس برسانی تا به دادش برسند

روی تخت اورژانس کنار همسرجان نشسته ام. دلم پیش ماه اک است. دخترکم چقدر طفلکی است که مجبور شده ام پیش خانم همسایه بگذارمش.

نگرانم که برای شیر بیدار شود. نگرانم که من را بخواهد گریه کند

سرم می سوزد از دلواپسی هایم

درد همسرجان قطع شده. منتظر جواب آزمایش هستیم و احتمالا سونو هم لازم است.

همسر از شدت درد ساعت ٤:٣٠ بیدار شد و نفهمیدیم چطور ماه اک را به خانم همسایه سپردم . آژانس طفلکی از هولش به جای بیمارستان خصوصی که گفتم ما را به نزدیک ترین بیمارستان دولتی رسانده

و من فقط سلامتی همسرجان را می خواهم و در آغوش گرفتن ماه ام


عذرخواهی می کنم برای تایید نشدن نظرات

نظرات 7 + ارسال نظر
:) شنبه 1 اردیبهشت 1397 ساعت 23:07

سلام غزل جان
انشاءالله هفتم اردیبهشت عازم کربلا هستیم و اگر لایق باشم دعاگوت خواهم بود...

سلام لبخند عزیزم
خیییلی التماس دعا دارم خیلی
سفر بسلامت

اوه!!! غزل
خدای من
چقدر سخت گذشته
عزیزم از کامنت فهمیدم سنگ بوده
خدا کمک کنه دردش خیلی سخته
انشالله زودی آروم بشه همسر
خدا نگهدار خودت و خانوادت باشه
عزیز دلم

خیلی سپید
احساس بی پناهی داشتم
خدا رو شکرالان بهتره
به همچنین گلم

آبگینه شنبه 1 اردیبهشت 1397 ساعت 10:52 http://abginehman.blogfa.com

اااااااااای خدا چی شد دختر؟ چرا یهو اینطوری شد؟
کاش من همسایه تون بودم و ماهک مثل بچه خودم با خیال راحت میزاشتیش پیشه خاله اش

سنگ کلیه بود دوستم
عزیزمی تو مهربون
خدا رو شکر خدا همسایه قابل اعتمادی قسمتون کرده

ستاره پنج‌شنبه 30 فروردین 1397 ساعت 12:54 http://setareha65.blogsky.com

خیلی درد وحشتناکیه. امیدوارم بهتر شده باشه همسرت

خدا قسمت هیچکس نکنه
درد بده واقعا
خدا رو شکر خوبه الان
فرصت نشده بنویسم

شیرین پنج‌شنبه 30 فروردین 1397 ساعت 10:36 http://khateraha95.blogfa.com

خدا خودش کمکت میکنه
از غربت و تنهایی گفتی کلی اشکمو دراوردی غزل بانو
الان همچی خوبه؟خانواده کوچولوت همه دور هم جمعید؟

ممنونم شیرین بانو
خدا نباشه که هیچی دیگه
عزیز دلمی
بله شکر خدا همه چی خوبه و ما کنار همیم

لیلی چهارشنبه 29 فروردین 1397 ساعت 22:50 http://aprnik5.blogfa.com

چه لحظات سختی.... خداروشکر به خیر گذشته

مرضیه چهارشنبه 29 فروردین 1397 ساعت 17:35 http://because-ramshm.blogfa.com

سلام
الان چطور هستند؟

شکر خدا مرضیه جان
بهتره
گفتند سنگ کلیه اس
سونوگراف گفته یک سنگی دفع شده و بقیه شن هستند
بخیر گذشت شکرخدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد