هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

دلنگرانی مادرانه

مثل خیلی های دیگر از ماه اک خوشش آمده بود. با لبخند لپ ماه اک را به آرامی نیشگون گرفت و گفت همه تو را دوست دارند و با اشاره ای به پیش بند ماه اک ادامه داد؛ نیازی نیست که بنویسی Love me. ماه اک برایش لبخند زد و او گفت مامان بابا بروند دختر پیش من می ماند. وقتی پاهای ماه اک را در دلش جمع کرد و پاهای جمع شده اش را به طرفین باز کرد برای تست لگن؛ پرسید دکترهای قبل از من این معاینه را انجام داده اند؟ و من که یادم نبود حقیقت را گفتم. با خوشرویی و صبر معاینات اش را تکمیل کرد و آخر سر گفت: وزن کم زمانی جای نگرانی میشود که دوماه متوالی وزن اضافه نکند. که در آن صورت یک آزمایش ادرار لازم است برای تشخیص. فعلا همه چیز خوب است. اما در معاینات من سمت راست لگن درست باز نمی شود. البته این نوع بررسی در این سن دقیق نیست. معاینه در روزهای اول تولد دقیق است و نمیدانیم قبل از من کسی این معاینه را انجام داده باشد. در این صورت اگر نوه خودم بود برای بررسی زاویه لگن حتما یک سونوگرافی می بردمش.

هر دو در دلمان نگران بودیم و بر زبان می گفتیم قطعا سالم است و چیزی نیست. فردایش موقع پارک ماشین همسرک خیلی بداخلاقی کرد اما وقتی در جواب کج خلقی اش گفتم فقط که بچه تو نیست! بچه من هم هست!من هم نگرانش هستم ؛ آرام شد و حتی یادش نیامد چه رفتاری کرده.دکتر سونوگرافی در آن روز نبود و کارمان به تعویق افتاد.

امروز از صبح دل به هولم و ناآرام. همه را به کارهای نکرده و خانه تکانی جامانده ربط دادم. اما حقیقت این است که نگرانم. نگرانم برای دردانه مان که ما را عامل حفظ بقایش می داند و ما اینقدر دلواپسیم! خدا کند که همه چیز درست باشد و ماه ما سالم.


غ ز ل واره:

+ از شدت استرس سرم می سوزد.

نظرات 16 + ارسال نظر
آزاده یکشنبه 6 اسفند 1396 ساعت 22:01

ماهک جان سالمه ان شالله..نگران نباشین

ممنونم آزاده مهربون
سالم بود شکرخدا

مینا یکشنبه 6 اسفند 1396 ساعت 20:57

نگران نباش دگترا شلوغش میکنن

اونم گفت محض احتیاط ولی من ترسیده بودم

شارمین امیریان یکشنبه 6 اسفند 1396 ساعت 17:14 http://behappy.blog.ir

آخیییی.... به دلت بد نیار غزل جون. ان شالله چیزی نیست.

شیر استرسی به بچه ت نده!

آخ طفلکی
دادم دیگه
اونم می فهمید

زن کویر یکشنبه 6 اسفند 1396 ساعت 17:02 http://zanekavirrr.blogfa.com

نگران نباش عزیزم. با خبرای خوب بیا
و به فرض محال هم هر چی باشه درمان داره عزیزم. نگران نباش.

همین دیگه
فکر میکردم درمان سختی داشته باشه
شکرخدا چیزی نبود

ستاره یکشنبه 6 اسفند 1396 ساعت 15:35 http://setareha65.blogsky.com

عزیزم نگران نباش ایشالا که طوری نیست. بی خبرمون نزار

عزیزمی
خدا رو شکر به خیر گذشت

مهدیه یکشنبه 6 اسفند 1396 ساعت 13:13

اصلا جای نگرانی نداره. DDH در نوزادان دختر و در بارداری اول خیلی شایعه. اگه خدای نکرده موردی بود من میتونم راهنماییتونم کنم.

ممنونم از لطفتون
شکر خدا چیزی نبود
اما من هی به این فکر میکر م که اگه باشه چی؟
فکراب بدی میکردم چون نمیدونستم درمانش به چه شکله
ممنونم ممنون

زهرا یکشنبه 6 اسفند 1396 ساعت 10:55 http://pichakkk.blogsky.com

غزل، چی شد دخترک مون؟

زهرای مهربونم سالمه

خورشید یکشنبه 6 اسفند 1396 ساعت 09:30 http://khorshidd.blogsky.com

عزیز دلم هیچی نیست ولی بیخبرمون نزار

آخ خورشید جانم تو کجایی دختر؟
خدا رو شکر سالمه گلم
مرسی که هستی

مرضیه شنبه 5 اسفند 1396 ساعت 20:26 http://because-ramshm.blogfa.com

سلام غزل بانو
نگران نباش عزیزم دکتر محض خیال جمعی نوشته بچمون چیزیش نیس انشالله:)
دخمره قوی ای دارید

سلام مرضیه جانم
خدا رو شکر هیچی نبود
ممنونم کهرهستی

[ بدون نام ] شنبه 5 اسفند 1396 ساعت 20:06

مادری و بدترین حالت را تصور می کنی ... ولی چیزی نیست. حتی اگه تشخیص دکتر درست باشه، تو این سن به راحتی قابل درمانه. نگران نباش

ممنونم از شما
کاش اسمتون رو هم نوشته بودیذ
خدا رو شکر چیزی نبود

سمیه شنبه 5 اسفند 1396 ساعت 17:38

نترس عزیزم، هیچی نیست ماهک سالمه. دختر منو هم فرستادن سونو لگن توی بیست روزگی و مشکلی نداشت

وای خدا رو شکر که سالم بود
همون سونو که پروپ را روی رونش میذاره؟
ممنونتم

نی نی ات چطوره؟
رفتار همسرت تغییر کرده بعد از اومدنش؟

رافائل شنبه 5 اسفند 1396 ساعت 15:55 http://raphaeletanha.blogsky.com

ان شاءالله که چیزی نیست. توکلت به خدا باشه. ما رو بی خبر نذار.

فدای مهربونیت گلم
شکرخدا سالم بود

رهـا شنبه 5 اسفند 1396 ساعت 15:49 http://rahayei.blogsky.com

انگار آدرس ُ اشتباه تایپ میکردم.

نگران نباش. :) ان شالله طوری نیست. ما هم درگیر این موضوع لگن شده بودیم که خدا رو شُکر طوری نبود. در پناه خدا باشه ماه کوچولوتون :)

بله الان درسته
خدا رو شکر که چیزی نبود
ماه اک هم سالمه
به همچنین

لیلی شنبه 5 اسفند 1396 ساعت 15:03 http://aprnik5.blogfa.com

شک نکن که سالمه و جواب سونو حتما ارومت میکنه

عزیز منی لیلی مهربونم
چقدر خوشحالم از بودنت
آرومم کرد

نیلوفر شنبه 5 اسفند 1396 ساعت 13:21 http://talkhoshirin2020.blog.ir

ان شاالله که سالمه.
باخبرای خوش برگردین.

ممنونم نیلوفرجان
بله سالم بود شکر خدا

سلام عزیزم
نگران نباش
مطمئنا روزهای اول دکتر معاینه کرده و مشکلی نبوده
خدا نگهدار ماهک باشه
استرس روی شیرت تاثیر میذاره
با استرس ماهک رو شیر نده

سلام سپیده جانم
همسر هم همینو میگه
میگه وقتی توی بیمارستان خوب به دنیا اومده قطعا بررسی کردن
متاسفانه گاهی نمیتونم استرسمو کنترل کنم و طفلکی هم میفهمه
ممنونم که هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد