هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

این روزهای اینترنت لِس

روزها دلم پر می کشد برای نوشتن اما یک از خدا بی خبری اینترنتمان را دزدیده.برای زایمان دو ماه نبودم. با این حال سه ماه زودتر از موعد یک ساله آن همه حجم دیتا دود شد رفت هوا. دوباره ١٣ گیگ شارژ کردیم و آن هم به سرنوشت حجم های قبلی دچار شد و همین شد که این روزها در بی اینترنتی روزها را شب می کنیم. مانده ام مردم چه چیز دانلود می کنند که نیاز به این مقدار حجم دیتا دارند؟! اصلا این همه دیتا را کجا ذخیره میکنند؟ اصلا فرصت استفاده از آن را دارند؟ گناهشان را نشورم اما همسرک به همسایه جدید شک دارد. تا قبل از آن مشکلی نبود و البته فکر نکنم برای ساختمان های کناری سیگنال قوی داشته باشد که وسوسه دزدی کردن مغلوبشان کند. با این حال هر که هست! ما در فکر تدابیر امنیتی جدید هستیم و پی گیر انتخاب یک ISP خوب و یک طرح مناسب.

از خدا که پنهان نیست از شما چه پنهان که خودم با همه بال بال زدن هایم برای نوشتن از این نبود اینترنت راضی ام. دیگر منِ پیام نخوان هی تلگرام را باز نمی کنم و هی اینستای تکراری ام را بالا پایین نمی کنم . شبها اگر ماه اک فرصت بدهد وب هایتان را می خوانم اما مغزم را یارای نظر گذاشتن نیست. توان نوشتن  و انتشار پست نیز هم. دو هفته اخیر به شدت درگیر ماه اک بودم برای واکسن و عوارض بعد از واکسن و سردردهای ناجوانمردانه ای که تمام وجودم را به مسلخ کشیده بود. 

بعد از ده روز بالاخره ماه اک امروز  روی روال قبل از واکسن اش افتاد. بهداشت مرا ترسانده که وزن و دور سر ماه اک کم است. گفته باید شبها بیدار شوی و شیرش بدهی در حالیکه مقاله ها چیز دیگری می گویند. در مقاله ها نوشته است که کودکان در ٤ تا ٨ ماهگی تمام شب را می خوابند. در هر صورت این حرف به گوش همسر رسید و هرصبح می پرسد که شب بیدار شدی؟ و من مجبور هستم ساعت کوک کنم. البت که به لطف خدا ان شالله فرداماه اک را به ملاقات پزشک می بریم و هر چه او بگوید به همان عمل خواهیم کرد.


غ ز ل واره:

+ از این سرعت گذر روزها دلواپس می شوم گاهی


+ خورشید مهربانم برایت بهترینها را از خدا طلب دارم. الهی زودتر روبراه شوی و آرام


+ رافائل جانم تبریک می گم و برات آرزوی خوشبختی سعادت دارم


+ سپیده جان چالش را خواندم. سعی می کنم شرکت کنم اگر ماه اک بچه خوبی باشد و فرصتم دهد : دی


مناجات واره:

خداوندا دل آرامم را به تو می سپارم. به تویی که باران رحمتت را بر این شهر و مردمش عرضه داشتی باشد که برکتی ببخشد به جان این مردمان غمزده و مضطرب. خداوندا تو را به این نزول رحمتت شفا ببخش همه بیماران راو پر کن دست سرپرستان خانه ها را و لبریز شادی و آرامش کن دلهای مردمان کشورمان را و هدایت کن همه آنهایی را که موجبات سختی و ناراحتی را برای مردم فراهم کرده اند و آسان گیر بر ما انسان های حقیر به کرم و بزرگی ات ای مهربانترین مهربانان


نظرات 10 + ارسال نظر
باران پنج‌شنبه 3 اسفند 1396 ساعت 16:36 http://hezaro1shabebarane.mihanblog.com/

عزیزم میتونید اینترنتتون رو مخفی کنید با خوندن این پست یاد یه حرفی افتادم
دوستی میگفت هشتاد ملیون دزد کنار هم داریم مسالمت امیززندگی میکنیم

کاش یاد بگیریم اسم همین شیطنتهای کوچیک هم دزدیه
ماهک رو از طرف من ببوس

مودم رو تنظیمات امنیتی کردیم
فقط باید تصمیم بگیریم چه طرحی و از کجا بخریم
آخ منم همینو میگفتم به همسر

دزدیه والا
شیطنت وقتیه که حق الناس توش نباشه
تازه میتونست فقط استفاده کنه بدون اینکه ما بفهمیم
نه که کلا بخوره

چشم

رافائل پنج‌شنبه 3 اسفند 1396 ساعت 08:57 http://raphaeletanha.blogsky.com

ممنون غزل جان. امیدوار روی روال عادی برگشته باشی. من که کلا از اداره بهداشت خوشم نمیاد. به نظرم بررسی ها و نظراتشون نخ نما و به درد نخوره. امیدوارم ماهک عزیز و خودت خوب خوب باشید‌

سعی می کنم ولی با این مورد جدید فعلا استرس شدیدی دارم
والا اداره بیخودیه
قربون محبتت رافایل مهربونم
منم امیدوارم حالت خوبِ خوب باشه

دریا دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 14:19

سلام گلم.
خوبید؟

ماهک خوبه؟

خیلی وقته نرسیدم بیام اینجا..


عزیزم دنبال اون پستت هستم که حرفای دوستت رو گوش داده بودی و سنگ صبورش بودی و بعدش روی خودت تاثیر بد گذاشته بود...

دنبال این هستم گلم..

میدونی کدوم هست؟؟

سلام دریا جانم
ما خوبیم شما خوبی؟

راستش یادم نمیاد اصلا قضیه چی بود و نت درست درمونم ندارم که پیدا کنم
اگر یه کم بیشتر یادته بگو پیداش می کنم

شیرین دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 11:01 http://khateraha95.blogfa.com

غزل جونم سعی کن صبحها نیم ساعتی قبل صبحانه اب جوشیده که یکم خنک شده اما نه سرد رو 6 لیوان بخوری اگه نمیتونی کم کم زیادش کن عزیزم سردردهاتو با خودش میبره و خوبت میکنه

امتحان می کنم گلم
ممنونم از راهنماییت
سپاس بیکران

رهـا یکشنبه 29 بهمن 1396 ساعت 15:42 http://rahayei.blogfa.com

من نمیدونم چه اینترنتی استفاده میکنید. ولی میتونید Hide کنید تا قابل شناسایی نباشه برای دیگران.

برای مناجات واره ت: ان شالله، امین. آسان گیر بر ما ..

adsl
اما مال موبایل رو هم دزدیدیعنی شعور مردم به زیر صفر میل کرده و کلا همه دزد شدن
ممنونم از راهنماییتون
باید ببینم چطور تنظیم میشه و این کارو بکنم
ممنونم از راهنمایی

راستی آدرس وبتون اشتباه بود

آمین

دلمان برای ماهک بسی تنگ شده
بعضی وقتا چهره ماهک رو تصور میکنم تو ذهنم و دم براش ضعف میره
ماهک بچه خوبیه عزیز دل خاله خوشحال میشم شرکت کنی و انرژی مبت بهمون بدی
آمین به همه دعا ها

لطف داری سپیده بانو
عزیزمی
خودشو ببینی پس چی میشی
نه که چون بچه امه ها همه میگن تو دل بروعه
واقعا خیلی با محبتی خانم دکتر
مهمونا رفتن
ان شالله از فردا (دوشنبه) شروع میکنم

سمیه پنج‌شنبه 26 بهمن 1396 ساعت 07:44

غزل جان بعد چهار ماه بچه ها یه وعده شیرخوردن شبهاشون کم میشه و بیشتر میخوابن، دختر من که اینطوره، هشت که میخوابه دوازده برای شیرخوردن بیدار میشه و این تایم من میتونم استراحت کافی کنم، اما بعد اون هر دو ساعت دوباره بیدار میشه. هنوز کوچیکن برای شب خوابیدن کامل

بله سمیه جان دکتر هم گفت بخوابه موردی نیست
بچه من حدود یک میخوابه تا پنج پنج و نیم
الهی خدا حفظ کنه گل دخترتو

مینا چهارشنبه 25 بهمن 1396 ساعت 12:10

رمز اینترنتتون رو عوض کنید...
خیلی راحت...
رمز من انقدر خفنه که خودمم یادم نمیمونه

کاری فرای این لازمه اگر هکر باشه میناجان

آرزو چهارشنبه 25 بهمن 1396 ساعت 01:34

سلام عزیزم.من خیییلی وقته خاموش می خوندمت.الان دیدم خیلی نگرانی خواستم از نگرانی درت بیارم.توهین به کسی نشه اما بی سوادتر از بهداشت دور و بر خودم ندیدم طوری که برای بچه ی دومم اصلا پرونده تو بهداشت تشکیل ندادم و وقتی پسرمو بردم برای واکسن دو ماهگی بود که کلی غر زدن که چرا تا حالا نیومدی گفتم لازم نبود زیر نظر پزشک بوده.والا.بس که سر اولی اذیتم کردن و هر روز من و شوهرمو می ترسوندن جوری شده که سر دومی هر سوالی می پرسن میگم بله بلده.عزیزم دومی منم شب ها 5 ساعت رو حداقل از همون نوزادی می خوابید و منم بیدارش نمی کردم.ماهک هم بزرگه دیگه به شیر شب نیاز نداره که بگی قندش افتاد و ....دور سر هم ارثیه.مثلا همسایه ما دور سر دخترش بی نهایت کوچکه یه کله گرد و کوچولو که دکتر گفته ژنتیکشه و به قوم شوهرش رفته.بخوام برات بگم تا صبح می تونم بنویسم .برو پیش مزشک و فققققط به اون گوش بده و حرف های بهداشت رو اصلا نشنیده بگیر.

سلام آرزوجان
ممنونم از وقتی که میزاری بانو
واقعا با خوندن پیامت آروم شدم
ممنونم که بخاطر نگرانی من روشن شدی
دکتر هم همینو گفت که قندش نمیفته
عزیزم
رفتم و خیالمو راحت کرد.
بازم تشکر فراوااان

آبگینه چهارشنبه 25 بهمن 1396 ساعت 01:00 http://abginehman.blogfa.com

غزل جان رو مودم مک آدرس رو فعال کن. بعدش مک آدرس گوشی خودت و همسرتون و لپ تابا رو وارد کن. دیگه احد و ناسی نمیتونه اینترنت تون رو قورت بده. اونقد۵۰گیگ از من دزدین!!
با ماهک عشق کن این روزا واقعا زود میگذره
متاسفانه بهداشت خُله. به منم گفت ولی حرفشون اشتباهه

ممنونم آبگینه جان
چشم
ان شالله
واقعا بهداشت خُله

امیرحسین چطوره؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد