هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

تنم به وقت سرما

سرماخورده ام. از درون احساس سرما مى کنم. دکتر به جز یک بسته قرص سرماخوردگىو سرم شستشو و یک قطره تجویز دیگرى نکرده چون شیر مى دهم.

ماه اک در کنارم به خواب عمیقى رفته و گویا فهمیده است که من توان رسیدگى زیاد به او را ندارم.

مادرک هم سرماخورده است و باید سعى کنم کمى کمتر موجب زحمتش شوم اما تن دردناکم یارى نمى کند

نظرات 5 + ارسال نظر
مینا چهارشنبه 3 آبان 1396 ساعت 21:46

آخی مواظب خودتون باشید هر دو تایی

ممنونم مینایى به همچنین

[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 آبان 1396 ساعت 16:41

عزیزم سعی کن قرص سرماخوردگی نخوری. روی بچه اثر میذاره. من شدیدا آب گرم و عسل و آبلیمو رو توصیه میکنم. معجزه میکنه. ان شالله زودی خوب میشی

خیلى بهترم شکرخدا
اونم دکتر فقط یک ورق نوشت
چشم دوستم
بازم کاش اسمتو نوشته بودى

آبگینه سه‌شنبه 2 آبان 1396 ساعت 09:19 http://abginehman.blogfa.com

خاله قربون ماهک و همواریش بره
غزل جان آبنمک رقیق رو قرقره کن هم گلو و هم بینی. بینی مهمتره و خیلی زودتر خوبت میکنه

خدا نکنه❤️
سرم شستشو نوشته دکتر
باید ازش استفاده کنم

دریا دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت 22:07

سلام عزیزم..

انشالله زود خوب میشی.. داروهای خونگی بخور..
عسل و آبلیمو توی آب ولرم و...

خودت ماشاالله کدبانویی و بهتر از من بلدی..

ماهک رو ببوس از طرف من..

آلیسوم دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت 20:06 http://nimiman.blogsky.com

جالب بود. تنت سلامت

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد