هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

رفتى و ...

تک و تنها یک گوشه نشستم و به پستهاى نیمه کاره اى فکر مى کنم که نوشتم و حوصله نکردم تمامشان کنم. به نظراتى که تایىد نکرده ام. به روزى که چند ساعت توى بیمارستان بین زمین و هوا بودم. به این چند روز که همسرک لحظه به لحظه کنارم بود. به روزى چند ساعت پیاده روى که با همسرک داشتیم تا شاید ماه اک قصد آمدن کند. به حالا که رفته است. به دست هایى که حالا دیگر در دستم نیست تا احساس امنیت و آرامش کنم در این روزهاى پایانى انتظار. به دردهاى تیزى که گاهى میخکوبم مى کند و به این حال روانى ناخوش که امشب در قالب یک بغض گلویم را گرفته است.
تا عصر حسابى روى فرم بودم اما همین که همسرک رفت تمام مرا به چالش کشید و ماه اک از بعد رفتن همسرک آنقدر تکان خورده که دوباره باید از گرسنگى شام بخورم.
دلم گرفته امشب و دعا گوى تک تکتان هستم
نظرات 6 + ارسال نظر
دریا چهارشنبه 12 مهر 1396 ساعت 21:07

سلام عزیزم..
انشاالله به سلامتی نی نی میاد و یه جمع شیرین 3 نفره رو دارید به امید خدا...

التماس دعا

سلام
ان شالله از دعاى شما دریاجون

محتاجیم به دعا

مرضیه دوشنبه 10 مهر 1396 ساعت 22:13 http://because-ramshm.blogfa.com

ایشالله به یاری خدا بسلامتی هر دوتون فارغ شید

ممنونم مرضیه جان
ان سالله از دعاى شما و عزیزان

مینا دوشنبه 10 مهر 1396 ساعت 18:03

آخی عزیززم انشالله به سلامتی زایمان کنی ... ماه اک میاد و همین طور همسرت شک نکن برای اون هم این لحظه مهم ترین لحظه عمرشه حتی اگر نتونه بیاد ازش به عنوان یه حسرت یاد میکنه

ممنونم میناجان
ان شالله جفتشون به سلامت بیان
همسر از راه دور و ماه اک از نزدیکترین راهى که تو دنیا وجود داره

ستاره دوشنبه 10 مهر 1396 ساعت 16:33

وای غزل جان ترسوندی منو با این تیتر، امیدوارم ماهک زودتر بیاد بغلت و انقدر از دوست داشتنش پر بشی که وقت بغض کردن نداشته باشی...

ببخشید قصدم نگران کردن شماها نبود فقط دلم از رفتن همسرک گرفته بود
ممنونم از آرزوى قشنگت
بهترینها رو برات از خدا طلب میکنم تو این روزاى آخر سخت و شیرین
خصوصا یک نى نى شیرین که لبریزت کنه از یک عشق متفاوت

آبگینه دوشنبه 10 مهر 1396 ساعت 16:17 http://abginehman.blogfa.com

آخی عزیزم ماهک مهرماهی میشود. دیگه بهتر از این نمیشه مهرماهی ها ماهن ماه
غزل جان این روزای انتظار تموم میشه و به زودی ماهک تو بغلت خواهد بود. یکم در مورد نگهداری بچه ها بخون که بعدا وقت سرخاروندن نداری
التماااااااس دعا عزیزم، مخصوصا واسه کساییکه نی نی میخان. دوستای من معصومه و سحر رو یاد کن. ممنون عزیزم

قربون محبتت من مهرماهى ها رو از فدیم دوست داشتم اما هیچوقت فکر نمیکردم دردانه ام پاییزى بشه از بس از پاییز خوشم نمیومد
چشم دوستم میخونم
محتاجیم به دعا
هر دردى دارم این روزا سعى میکنم هر کى التماس دعا داده دعا کنم

زن کویر دوشنبه 10 مهر 1396 ساعت 16:04 http://zanekavirrr.blogfa.com

بارداری تنها و تنها دورانیه که لحظه لحظه اشو ادم میخواد با شوهرش شریک باشه. یعنی نه که بقیه وقتا نخواد، ولی بارداری یه جور دیگه است.
به به ماه اک کم کم داره صدای پاش میاد به سلامتی. در کنار شوهر و ماهک مانا باشید مامان غزل

واى دقیقا همینطوره کویرى جان
انگار هیچکس اندازه همسر درکت نمیکنه هیچکس
یک حس مشترک فوق العادست بین تو و همسرت
که پاره تنه هردوتونه
سلامت باشى زن کویر عزیز
به همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد