هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

آخرین روزهاى حضور ماه اک در دلم

ماه اک دردانه ام تا سه روز پیش یا شاید تا دوشنبه بود که زیاد تکان می خورد. زمان حضور در کلاس آنقدر وول خورد که دلم میخواست محکم فشارش بدهم این معجزه  کوچک اما بزرگ را. شاید این تکانها نتیجه آن شربت آبلیموى تازه اى بود که پذیرایى کردند. هر چه که بود در حین گوش دادن به مطالب کلاس تمام دلم براى کوچکمان ضعف رفته بود.

همان روز صبح بود که دکتر انقباض کوچک شکمم را حین معاینه حس کرد و پرسید؛ خودش را منقبض مى کند؟ گفتم زیاد و او گفت این نشانه خیلى خوبى است. گفتم کشاله رانم دردناک است. گفت طبیعى است. 

مدرس کلاسها خانمى است با سى سال تجربه کار در زایشگاه با لحن و بیانى گرم که باعث مى شود کل زمان کلاس به اندازه یک گپ کوتاه دوستانه به نظر برسد. آنقدر مطالب و آموزه هایش به دلم نشست! فضاى محل برگزارى کلاسها شیک و دلنشین است و به طرز عجیبى حال من را خوب مى کند. برنامه ورزشى ام این است که باید روزى دو بار به مدت ٤٥ دقیقه یا یک ساعت پیاده روى کنم و ٤ حرکت لگنى و ٣ حرکت دیگر را روزى دوبار صبح و عصر انجام دهم. امیدوارم نتیجه مطلوبى داشته باشد. حس مى کنم مرحله اى که همه دردناک و سخت برایم تجسم کرده بودند قرار است به راحتى و بدون استرس هاى مضاعف رخ دهد. مدرس کلاس مى گفت هر جا ترسیدید یاد صحبتهاى من بیفتید و سعى کنید با تکنیک هاى تنفسى و حرکات ورزشى هم دردتان را کنترل کنید هم اضطرابتان را.

راستش این روزها آنقدر حال فکر و دلم خوب است که دلم میخواهد کش بیایند و من و ماه اک بیشتر بهم چسبیده باشیم و فقط مال خود خود من باشد و چه آرزوى دست نیافتنى است ثبت حس این لحظه هاى دو نفره بی مثال که نه حس تکان هایش را می شود جایی ذخیره کرد نه کج و کوله شدن هاى شکم ام را.

بماند که این وسط ها هر که رسید به من گفت تو چرا پیرهن نپوشیدى! و من دیشب دیگر عصبانى شده بودم و دلم میخواست بگویم آخر شماها شکمتان قلبمه شد به لباستان نظرى دادیم ما؟

حالا تکان هاى ماه اک کمتر شده و بیشتر از قبل خودش را محکم منقبض مى کند و گاهى چنان خودش را روى مثانه ام  مى اندازد که به سختى راه میروم. دیروز بعد از پیاده روى چنان دردى در لگن و کشاله رانم پیچیده بود که به سختى قدم برمى داشتم اما همه این دردها هم برایم شیرین است. براى تمامشان شکرگزارم.

 الهى به حق همین بخت و ساعت عزیز قبل از طلوع خدا دامن همه زنان منتظر را سبز کند و معجزه هاى کوچک اما بزرگ در دلشان بکارد.


+ همچنان منتظر اسم هایتان براى لیست دعا هستم.

+ تمام مدتى که در حال نوشتن بودم ماه اک با قدرت تمام خودش را به این طرف آن طرف کوبید. طفلکم گرسنه است

+ امروز چهارمین روز و آخرین روز خوردن شیرخشت بود که شکر خدا تمام شد.

+ مادر همسرک مهمان خانه مان مى شود و همسرک در عوض همه کمکهاى نکرده؛ خانه را مرتب کرده.

+ کسرى هاى خانه دارد تکمیل مى شود. انگار همه شان بسته به تولد ماه مان بودند.

+ همچنان مشکل دسترسى به نت دارم

نظرات 22 + ارسال نظر
:) شنبه 8 مهر 1396 ساعت 22:28

قیامت بی حسین غوغا ندارد"شفاعت بی حسین معنا ندارد"حسینی باش که در محشر نگویند"چرا پرونده ات امضاء ندارد.التماس دعا.

سلام غزل جان انشاءالله سال بعد ماه کوچولو بغلت باشه و کنار هم خوشبخت ترین باشید

سلام لبخندجانم
ممنونم مهربون من
ان شالله تو هم شادترین و خوشبخت ترین باشی همیشه در کنار عزیزانت

مریم سه‌شنبه 4 مهر 1396 ساعت 11:22

سلام
مامان غزل منو هم بذر اول لیستت که مادر نمیشم دکترها گفتن درمان ندارم تو از خدا بخواه شاید که به دعای تو منم بیماریم درمان بشه و مادر بشم

سلام مریم جان
حتما دعا مى کنم گلم
الهى به حق على اصغر دامنت سبز بشه

فرح دوشنبه 3 مهر 1396 ساعت 22:39

ممنون

انشالله ماه اک شما هم به سلامتی متولد بشه و سالهای سال کنار هم شاد و سلامت زندگی کنید.

تشکر فرح جان

مینا دوشنبه 3 مهر 1396 ساعت 20:43 http://posiiiitive-enerrrgy.blog.ir

http://posiiiitive-enerrrgy.blog.ir
اینم آدرس وبم برا مامان غزل خوشگلم

ممنون بانو

فرانک دوشنبه 3 مهر 1396 ساعت 00:35 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

فرانک
سمیه

مرسی عزیزم

جاش دیگه تنگ شده...

چشم فرانک جان
اون دو روز تکونهاش کم بود باز دو روزه شیطون شده

دخترخوب یکشنبه 2 مهر 1396 ساعت 21:23

نظرم اومد؟

بله. وستم اومد
الان تایید مى کنم

دخترخوب یکشنبه 2 مهر 1396 ساعت 20:41

مجدد من و فلفلی را در لیست دعا فراموش نکن
دعا کن کاری که میخوام انجام بدم هرگز پشیمونی نداشته باشه دعا کن بتونم از پسش بربیام
دعامون کن خیلییی ... چنددد بار دعامون کن
----
عاقا اجازه هست ما یه غلط تایپی ازتون بگیرم؟ میگن به حق این وقت و ساعت نه بخت و ساعت

حتما حتما
ان شالله که بدون پشیمونیه و موفق ترین میشى گلم
به یادتم
----
شما صاحب اجازه ایید خانوم
غلط تایپى یا لغوى وقتى بیهوشى از خواب و پست بزارى نتیجه بهتر از این نمیشه

معصوم یکشنبه 2 مهر 1396 ساعت 10:11

منم باردارم و تو سونو تاریخ زایمانم رو زده 10 مهر برام دعا کنید

ان شالله یک زایمان راحت با سلامتى کامل شما و نى نى داشته باشید

مینا شنبه 1 مهر 1396 ساعت 19:22

من همش فکر میکنم خیلییی مونده تا اومدن نی نی بسلامتی نی نی گولو بیاد .قدمش برا همتون خیر باشه و پر برکت

نه جانم خیلى نمونده
دیشب اینقدر ترسوندمون که میخواستن بستریم کنند
الهى آمین
و ان شالله این خیر و برکتش حتى براى دوستاى وبلاگى که این مدت منو تنها نذاشتن هم تاثیر داشته باشه
الهى دلت شاد شاد بشه مینا جون و خوشبخت خوشبخت بشى دوست مهربونم
خانوم آدرس وبتو برام بزار دوباره

فرح شنبه 1 مهر 1396 ساعت 18:40

سلام

من اتفاقی به وبلاگتون رسیدم. شاید قسمتم بود که اسمم بره توی لیست دعاتون.

فرح

بی نهایت درمونده ام و محتاج معجزه !

سلام فرح بانو
قدم رو چشم ما گذاشتید
الهى غمتون به شادیه از ته دل مبدل شه و دوباره محکم روى پا بایستید بانو

سمیه شنبه 1 مهر 1396 ساعت 11:21

وای یادش بخیر، روزهای آخر بارداری عالیه، حسابی لذت ببر، عکس بگیر، حفظ کن حرکاتشو، من حسابی دلم تنگ شده برای دو هفته قبلم. من سزارین شدم و شانس طبیعی را از دست دادم اما اصلا نوع زایمان مهم نیست ایشالا ماهک سالم و قبراق که بیلد بغلت همه فکر و خیال ها میره و تمام زندگیت را از وجود خودش پر میکنه. نوزاد داشتن عالیه. پیشاپیش بهت تبریک میگم و توصیه میکنم خوب استراحت کنی برای بعد زایمان حسابی احتیاج داری

دلم نمیخواد تموم شه
دلم میخواد جسم الانمو با تمام شرایطش یک جایی تا ابد ذخیره کنم
دلم میخواد حس این تکون خوردناى تو دلم همیشگى ثبت بشه
بله نوعش مهم میست مهم اینه که یک زایمان خوب با سلامتى داشته باشیم
الهى آمین

ممنونم از حساى خوب و انرژى هاى مثبتت
نى نى رو از قول من دستشو ببوس

راستى الان عکس العمل همسرت چیه؟

زن کویر شنبه 1 مهر 1396 ساعت 08:55 http://zanekavirrr.blogfa.com

وقتی حالت خوبه انرژی مثبت از کلماتت فوران می کنه میاد میشینه تو دل من.
الهی شکر که خوبی

یعنى بانوى کویر اینو بگه ها من باید برم تو آسمونها
خدا رو شکر که تو دلت میشینه بانو
خدا رو شکر که تونستم حس خوبى توى دلت بزارم

بلاگفا نذاشت واسه جریان پردیس نظرمو بگم

مریم شنبه 1 مهر 1396 ساعت 07:30 http://yohoho.blogfa.com

نظر قبلى من بودم

[ بدون نام ] شنبه 1 مهر 1396 ساعت 07:29

چه کار خوبى می کنى این کلاسا رو میری، انشالله بعد زایمان یه نفس راحت مى کشی و مى گى چه راحت بود
اسم منم بنویس غ زل جان

امیدوارم از حالا به بعد هى از آقاى همسر کمک ببینیم
راستى زایمان کیه؟

کلاسا عالى بود براى من
خصوصا حس مثبت مدرس کلاس
حتما مریم جان شما رو هم مینریسم
ان شالله به همه آرزوهاى خوبت برسى

اینو منم هیلى امیدوارم مه ان شالله ببینیم

ووالا مریم جان باید تو دو هفته آینده باشه. حالا زمان دقیقش معلوم نیست

لیلی شنبه 1 مهر 1396 ساعت 00:02 http://aprnik5.blogfa.com

من سخت محتاج دعاهستم...

عزیز منى لیلى جااااااتو رو که اصلا یادم نمیره
براى داشتن یک آرامش خقیقى برات دعا میکنم
دعا میکنم خلاص شى از این برزخ

:) جمعه 31 شهریور 1396 ساعت 21:00

میشه برای من و خانواده ام دعا کنی؟!

ماه کوچولو خیلی عزیزی

واى خدا ابخند منو ببین
معلومه که دعا مى کنم گلم

شمام هم عزیزى خاله جووون

مرضیه جمعه 31 شهریور 1396 ساعت 15:21 http://because-ramshm.blogfa.com

سلام مامان غزل
آخ که چقدر دلم قیلی ویلی رفت برا کوچکتان:*
خدا حفظش کند و انشالله خانواده سه نفره اتون دارای شادی روزافزون باشد:*

بازم من میگم دعا برا من یادتون نره ها دعای مخصوص برای مرضیه کار خوب پیشرفت خوب همراهه خوب:))

سلاااام مرضیه خانم گل
فداى مهر این دل مهربونت بانو
الهى آمین
الهى خوشبخت بشى و خانوادت همیشه خوشبخت و دلشاد و سلامت باشن

اصلا یک زندگى عالى و شیرین و بی غم حتى

دریا جمعه 31 شهریور 1396 ساعت 10:59

غزل جان،اسمم مستعاره.. ولی التماس دعا دارم.. اینکه اگه به صلاحم هست،ازدواج با یه انسان خوب و با صداقت و صبور نصیبم بشه..
با دل پاکت برای همه دختراهای سرزمینم دعا کن.. که همسر خوب و نجیب نصیبشون بشه..
انشاالله به سلامتی ماهکت به دنیا بیاد..
ما هم قابل باشیم دعا میکنیم..
مراقب خودت باش

دریا جان مهم یک نشونه از شماست حالا مستعار یا واقعى مهم نیست
ان شالله خدا بخت و روز بى غم نصیبت کنه گلم و لذت ببرى از زندگیت
اتفاقا این مدت یکى از اصلى ترین دعاهام همینه چون خودم هم زود ازدواج نکردم
الهى آمیییین
قربان محبتت که دعا مى کنى بانو
الهى قدم ماهک براى شماها هم هیر و برکت داشته باشه

دریا جمعه 31 شهریور 1396 ساعت 10:54

سلام عزیزم.. به سلامتی..

التماس دعا دارم خیلییی زیاد..

سلام دریا جان
سلامت باشید
خدا فلول کنه دعاگوتون هستم

رویا جمعه 31 شهریور 1396 ساعت 08:38

خدا رو شکر خوبی
واقعا هم این لحظه ها جای شکر دارن

الهى روزى خودت بشه رویاجون به خیر و شادى ان شالله

شارمین جمعه 31 شهریور 1396 ساعت 07:48 http://behappy.blog.ir

با این پستی که تو نوشتی منم که جزء زنان منتظر نیستم دلم خواست خدا دامنم رو سبز کنه!

سلامتی و آرامش تو و ماهک آرزوی قلبیمه غزل نازنینم

+ نبینم جواب کامنتم بنویسی خدا بابای بچه رو برسونه ها

خوب میتونو به زنان منتظر بپیوندى ان شالله. منتظر کوتاه مدت البته. خدایا یک بخت بى غم روزیه خانوم دکترمون کن که انتظار و بعد انتظار هم روزاى شیرینیه
قربون این همه مهر و محبتت شارمین عزیز
سلامتی و آرامش شادى تو و بقیه دوستان هم آرزوى قلبیه منه و از هدا میخوامش براى تک تکتون

خدایا باباى بچه شارمین رو برسون به شارمین

زهرا جمعه 31 شهریور 1396 ساعت 06:18 http://pichakkk.blogsky.com

سلام غزل
انشالله که بسلامتی و راحت زایمان کنی. چه حس خوبی داشت پستت. خدا رو شکر که آرومی و بدون استرس.
چقدر هیجان انگیزه نزدیک شدن به تولد بچه
من، واسه من دعا کن که ایشالله باقی مونده ی هفته ها رو هم بسلامتی بگذرونم و زایمان راحتی داشته باشم . مرسی

سلام زهراجون
الهى از دعاى شما و دوستان. خدا رو شکر واقعا
یک هیجان همراه با غم . غم تموم شدن این دوران شیرین
ان شالله که بسلامتى طى کنى بقیه مسیر رو و تمام مشکلاتتون خل بشه بانو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد