هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

آرزوی بزرگ

یکی از بزرگترین آرزوهای زندگیم؛، گرفتن عکس های دونفره با کفشهای کوچولو بود و یک شکم قلبمه

حالا فکر کن وسط این همه استرس و بدو بدو بساط  عکسایی هم جور  بشه و  همسر که موافق آرایشگاه رفتنم نبود دم آخر رضایت بده و من  خودم موهامو سشوار کنم و عالی بشه .

امشب تمام قانونام رو زیر پا گذاشتم و بدون دلواپسی به خاطر ماهک با بهترین لباسهام روی زمین کثیف عکاسی نشستم (کثیف منظورم جایی که با کفش راه میرن بود) و حتی دستم رو به زمین زدم و از ته ته اعماق وجودم به دوربین که نه به ماه اک لبخند زدم که قراره مخاطب اصلی این عکس ها باشه


+ از وسط یک خونه بمب منفجر شده در اثر بردن ملزومات لازم برای عکاسی خدمتون گزارش میکنم


+ با همه خستگی هام دلم خالی شده از استرس و کمی آروم گرفتم. فقط یه سوال: شماها رو زمین بشینید یا حریری که رو زمین افتاده دور لباساتون بپیچند لباسهاتونو می شورید؟؟ یا که اصلا نباید مهم باشه؟ همسر میگه نشور. خاکی بوده، بتکون بزار تو کمد.و من یه چیزی ته دلم میگه بشورشون بابا.


+ ببخشید که از شلوغی روزها و خسنگی نتونستم نظراتو امشب تایید کنم. لطف سوالمو حواب بدید بدونم کار درست چیه؟

نظرات 12 + ارسال نظر
زهرا شنبه 18 شهریور 1396 ساعت 22:48 http://pichakkk.blogsky.com

سلام
اینقدر حساس نباش به خاک. تمیزه
من که بواسطه ی رشته م یه وقتا عملا قل خوردم تو خاک

سلام گلم
من که شستم لباسهامو اما تلاش میکنم بیخیال بشم

شارمین شنبه 18 شهریور 1396 ساعت 18:00 http://behappy.blog.ir

سلام

دو روز دیگه که ماهک بیاد دیگه فرصت فکر کردن به شستن و نشستن این چیزا رو نداری!

سلاااام شارمین عزیز
دقیقا همینه که میگی

بهار شیراز شنبه 18 شهریور 1396 ساعت 02:11

تو خونه ی تو خاک باشه؟ عمرا. از بس ازت مطمنم چیزی هم بیفته رو زمین بر میدارم میخورم. هاهاها

وای بهار یعنی اگر یه روز بخوای بیای خونه ما من باید همه جا رو برق بندازم
مبادا ضایع بشم

رافائل جمعه 17 شهریور 1396 ساعت 19:27 http://raphaeletanha.blogsky.com

چه خوب. حتما عکسات خوشگل میشن.
من حتما میشورم. نمیتونم لباس خاکی رو تحمل کنم. کلا من زیاد لباس میشورم

مرسی رافایل جان
عکس کفشامونو عاشقش شدم
سه جفت کفش
ای وای پس تو هم مثل منی
من یک دست لباسمو شستم
یک دست دیگه رو هم در خال استخاره ام
خاکی نیستا ولی چون رو زمین نشستم هی میگم خوبه بشورم

بهار شیراز جمعه 17 شهریور 1396 ساعت 11:40

من عمراً بشورم ... اینجا شیراز است کی حال داره

اصلا خوبه منم پاشم بیام شیراز
فکر کنم مشکلم حل شه نه؟

مریم پنج‌شنبه 16 شهریور 1396 ساعت 23:16 http://yohoho.blogfa.com

واى منم عاشق این مرحله م
انشالله روزى همه بشه با بچه هاى همه چى تموم.
من نگاه مى کنم اگه لک شده باشه میشورم؛ اگه نه که بذار تو کمد بابا

عزیزمی مریم جون
یه حس بی نظیره
عالی
ان شالله روزیت بشه

لک روش نبود

مینا پنج‌شنبه 16 شهریور 1396 ساعت 19:07

چه کار خوبی کردییی ...
بتکون بزار تو کمد ولی به شرط اینکه بعدا کل کمد و نشوری ... اگه قراره کللل کمد و بشوری همین الان لباس و آب بکش بعد بزار تو کمد

اتفاقا از همین میترسم
برای همین دو به شک ام که بشورم یا نه؟

مرضیه پنج‌شنبه 16 شهریور 1396 ساعت 12:05 http://because-ramshm.blogfa.com

میتکونم میزارم سرجاش
سلام:)
آدم باید خاکی باشه مامان غزل

سلاااام
خیلی خوبه رابطه ات با خاک خوب باشه

رویا پنج‌شنبه 16 شهریور 1396 ساعت 11:09

خب اگر کثیفی اش به چشم بیاد بشور، منم تا حدی حساسم هر لباس تازه می خرم می شورم ، چون معلوم نیست موقع دوخت و دوز چه جوری بوده، ولی اگه نشسته باشم یه جای خشک که کثیف نشه نمی شورم، مثلا پارک می ریم یا جایی رو پله ای جایی بشینم یه لحظه ، مانتو شلوارم رو نمی شورم چون جای خشک پاکه
بعدشم از خاکیم دیگه هم جنسیم، برا خاک و شن و اینا استرس نداشته باش

کثیفی که چیزی مشخص نیست
ولی یکی دوتا از لباسای ماه اک رو که شستم چون شستنش رو گذاشته بودم واسه بعد از آتلیه
عروسکا رو هم مثلا به دستمالی کشیدم
من بیرون از کمر درد بمیرم رو زمین یا پله

دارم سعی میکنم بپذیرم که خاک پاکه و کفشایی که به توالت خورده با خاک پاک شده

رخساره پنج‌شنبه 16 شهریور 1396 ساعت 10:24

منم نمیشورم

چه خوب و راحت

باران پنج‌شنبه 16 شهریور 1396 ساعت 06:05 http://mesjours.blogsky.com

بشور بشور...حتمن بشور. نه چون کثیفه. چون با شستن اون چیزی که فکر می کنیم کثیفه حالمون بهتره.

وای چه خوب که میگی بشورم
حال که خیلی خوب میشه

فقط من تو ترک این شستن هام مثلا
اما لباسای ماه اک رو بیشترشو شستم

فرانک پنج‌شنبه 16 شهریور 1396 ساعت 01:27 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

نشور بابا...
خاک بوده دیگه ....
راست میگه....

چه خوب رفتی عکس گرفتی....
یادگاری میمونه..

وسوسه می کنه منو این شستنه

دو سه تا از عکسا خیلی شیطنت آمیز شد آی چسبید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد