هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

امروز یک روز تازه است

+ امروز تصمیم داریم یک برنامه مدون برای مرتب سازی و برقراری نظم در خانه ترتیب دهیم. عجز و ناله کافیست. اگر قرار بود با ناله های اینجانب غزل غزلیان خانه منظم شود تا کنون هزاران بار باید این اتفاق رخ میداد که متاسفانه یا خوشبختانه رخ نداده و ما را مصمم کرده که دست به زانو زده و قد علم کنیم در مقابل سگ زنان و گربه رقصان منزل دلبندمان


+ مادر همسرک طی پیامهای ارادتمندانه شان به مناسبت حضور ماه دردانه مان، آهنگ "دختر" حمید طالب زاده را ارسال کرده اند که روزمان را بسی پر از نشاط نمودند و اجالتا انگیزه ای شد برای عزم راسخ جهت انجام امور خانه داری و محکم ایستادن در مقابل ناملایمات زندگی  اعم از بی نظمی، تنهایی، دلخوری از عزیزان، ترس از زایمان، ترس از مادر خوبی نبودن ، احساس کدبانو نبودن و امثال آن


+ همسرک که با تماسش بپرد وسط نطق و فرمایشات غزل خاتون، نتیجه می شود پریدن همه سوژه های شکار شده و بی محتوا ماندن شماره فعلی


+ از وضع خانه بگویم که نصف وسایل کمد بالا، تمام فرش اتاقمان را جز راه باریک سی سانتی اشغال کرده. اتاق ماه اک که با چیدن سرویس خواب اش رسما برای وسایل دیگر جایی ندارد و فسقلک نیامده وسایلش چنان در اتاق پهن کرده که مبادا وسیله غیر شخصی در اتاقش جای بگیرد. پیرو این اتفاق میمون، جارو برقی و بخارشور و همراهان مذکورشان در نقاط مختلف سالن آواره شدند.  روی اپن خربزه و سیب زمینی از خریدهای شب گذشته و سبزی خوردن و ماست و شیر و تخم مرغ از خریدهای صبح امروز در حال پاره کردن حلق و جگرشان هستند که بیایید و ما را به محل دایم سکونتمان منتقل کنید. میز ناهار که دیگر از شلوغی خرت و پرتهای رویش عاجز شده و اشک ریزان التماسمان میکند به دادش برسیم و کف خانه که نیاز به یک تی کشیدن اساسی دارد. از گاز و ... حرفی نزنیم که آبرویمان در حد نخود حفظ شود. شاید فردا گزارش مبسوط تری از خانه و عملکرد امروزمان منتشر کنیم  و به احتمال زیاد شما را در لذت پاکیزگی آن قسمتهایی که امروز خدمتشان خواهیم رسید شریک کنیم.


+ بفرمایید سیب گلاب



نظرات 8 + ارسال نظر
لیلی یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 13:53 http://aprnik5.blogfa.com

چه حوب
غرل جان لطفا برام خیلی دعا کن این روزا حال خیلی بدی دارم. بادل پاکت و مهمتر از همه باردار بودنت که میگن دعاش درگیره...ممنونم

لیلی جان دعاگو هستم
اگر خدا قبول کنه
من همیشه به یادت هستم
الهی زودتر دلت آروم بگیره و زندگیت شاد بشه

فرانک یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 01:24 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

اگه کارگر شناس داری بگو بیاد....
خودتم نظارت کن...


من اینجا که کسی رو نمیشناسم
و همسر هم مخالفه

مریم شنبه 14 مرداد 1396 ساعت 15:42 http://yohoho.blogfa.com

خوبی غ زل؟

راستى شاید خیلى قهرمانى تو زندگى
لازم نیست از همه کار بر بیاى، بگو نمى تونم. بذار یکم بهم ریخته باشه اوضاع. یه بار تو بگو واسه ت آب بریزن آقاى همسر. از قول ماهک بگو

سلام مریم بانوی عزیز
بله شاید لازم نباشه اما واقعا این بهم ریختگی آزار دهنده شده و هر روز یه مسیله ای پیش اومده که نشده کامل خونه را جمع کنم
چشم میگم

دخترخوب شنبه 14 مرداد 1396 ساعت 12:30

خونتون کوچیکه؟خونه ما که کوچیکه و دم به دقیقه دارم تمیز میکنم و انکار کسی پشت سرم داره پخش و پلا میکنه خونه را

خونه مون! یه ١٠٠ متری هست
تو داری دم به دقیقه تمیز میکنی
من نمیتونم گلم
یا وقت کم میارم چون یواش کار می کنم
یا حالم خوب نیست
ولی خونه حالشه که میریزه بهم چه بزرگ چه کوچیک
مدیریت لازم داره که من این مهارتو هنوز ندارم

رویا جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 22:05

درسته من خودم خیلی کم تجربه ام اما همه چی به وقتش درست می شه، الان تو این وضعیت فشار نیار به خودت

امیدوارم این اتفاق بیفته
سعی میکنم رویاجانم

فرانک جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 01:15 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

خسته نباشی بانوووووووو
حرص نخور فقط
کم کم انجام بده به ماهک جان فشار نیاد

ممنونم گلم
اصلا به حرص خوردن نرسید از بس سردرد داشتم
فقط دلم میخواست خوب شم کارا هم موند
از دیروز دارم انجام میدم
ولی یه کم خم و راست شدم کمرم اوضاعش خراب شده

شارمین پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 ساعت 15:48 http://behappy.blog.ir

مینا چهارشنبه 11 مرداد 1396 ساعت 09:32

خیلیم خوب

خیلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد