هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هوای دلت که بهاری باشد...

از آنجایی که وقت حرکت، همسرک به دلیل دیر شدن برای رسیدن به جلسه کاری اش تا توانست غر زد و من سکوت کردم و عصبانی و دلخور نشدم از حرفهایش و با آرامش دور زدم تا لپ تاپش که تنها چیزی بود که ازش خواسته بودم خودش آماده کند و آخر هم جا گذاشته بود را بردارد؛ متوجه شدم که حالم بهتر شده. اما دو ساعت در هوای گرم منتظر ماندن داخل ماشینی که زیر برق آفتاب است؛ حوصله ام را سر برده بود. با اینکه کولر ماشین روشن بود اما حرارتی از داغ شدن داشبورد در ماشین بود که هوا را سنگین میکرد و حس میکردم سرم سنگین است.

تا هوای تهران را نفس می کشیدم؛ نرمال نرمال نبودم. اما جاده که شکل سفر گرفت و همسرک پشت فرمان نشست، شکل زندگی یواشکی تغییر کرد و من یهو به خودم آمدم و دیدم چه شادم!

بحث مسایل مالی را پیش کشیدم و بعضی حرفهایم را سربسته در کمال آرامش گفتم. بین حرفهایمان همسرک گفت انتظار دارم گاهی احترام بیشتری برایم قایل شوی. گاهی شاید حرفی که می زنم را خودم هم قبول نداشته باشم بلکه فقط از سر خستگی باشد و از سر اعصاب خوردی بگویم. انتظار دارم اینجور وقتها سکوت کنی.

و این حرفش آبی بود روی آتش های برافروخته دلم.

تا سه شنبه نه حوصله آماده شدن داشتم نه حوصله سفر. اما ندانسته و با همه وجود به این سفر نیاز داشته ام. وقتی رسیدیم خانه پدری! وقتی خواهرک دستش را کشید روی شکمم ! وقتی هی رفت و آمد و بوسیدش و صدایش کرد! وقتی مادرک با همه نشاطش از ما استقبال کرد. وقتی هوای شهرم را نفس کشیدم! رنگ زندگی گرفت همه وجودم و پر کشید و رفت همه احمقانه هایم


غ زل واره:


+ ممنونم که هستید. نوشته هایتان آرامم میکند. میبوسم سر انگشتان مهربانتان را


+ حال و هوایم گویی شبیه فصل بهار است. لحظه ای آرام و دلبر، لحظه ای رعد و برقی و رگباری. آرامشش  که خود نمایی میکند زندگی چون بهشتی برین برایم دلبری می کند. 


+ بعد از چند وقت امروز به ماه اکم سلام کردم و صبح بخیر گفتم. عجب دلبربست این کوچک دردانه

نظرات 14 + ارسال نظر
:) دوشنبه 2 مرداد 1396 ساعت 16:29

محتاج دعا غزل جان

چشم بروی چشم

عزیز منی شما
دختر گل مهربونمون

:) شنبه 31 تیر 1396 ساعت 23:44

سلام غزل عزیز

پیشاپیش روز دختر رو به ماه کوچولو تبریک میگم

انشاءالله وجودش باعث بهترین اتفاقات بشه و همیشه خوشبخت باشید
راستی قراره بریم مشهد انشاءالله دعا گوت خواهم بود

سلااااااااااااااااااام

وای لبخندم به این یکی فکر نکرده بودم
چه قشنگ مرسی از تبریکت عزیزم
منم پیشاپیش به خودت روز دختر رو تبریک میگم
الهی بخت بی غم و شاد نصیبت بشه گل دختر نازمون

وااای مرسی از دعاهای قشنگت
نگوووووووووووو که از سال 89 در آرزوی یک لحظی حرم‌ام
خییییلییی التماس دعا گلم خیلیی به خصوص برای یک زایمان راحت و بسلامت دنیا اومدن ماه کوچکم و اینکه دکتر بهترین عملکرد رو در اون روز داشته باشه و همسرک حتما حتما کنارم باشه ان شالله

التماس دعا خیلی دارم. ان شالله سفرتون بسلامت باشه و دست پر برگردی

دریا شنبه 31 تیر 1396 ساعت 17:20

سلام خوشحالم که خوشحالی..
انشاالله همیشه دلت خوش و تنت سالم باشه

سلام دریاجان
ممنونم مهربون
سپاس بیکران
به همچنین دریای عزیز

بهار شیراز شنبه 31 تیر 1396 ساعت 14:38

خدا رو شکر که خوش گذشته بهت...مواظب خودت باش. برات دعای مخصوص کردم، کنار استخر ماهی زیر بید مجنون

حالا رمزمو بده برم

ممنون بهار عزیزم
شما هم مراقب خودت باش بانو

واااااااااااااای پس اون دعاهه هم بوده که من الان خوبم

آبگینه شنبه 31 تیر 1396 ساعت 14:10 http://abginehman.blogfa.com

کنار خانواده خوش بگذره
سلام عیلک با ماهک رو شروع کردی. از این به بعد هر کاری رو میخای انجام بدی واسش تعریف کن یهوووو میبینی کل روز رو واسش خرف زدی

ممنون مامان خانوم
دست و پا شکیته یک سلام علیکی داشتیم از قبل
باید همین کار رو بکنم

کنار خانواده خوش بگذره

سپاس بیکران سپیده جان

ستاره جمعه 30 تیر 1396 ساعت 23:34

خیلی خوشحالم که خوبی عزیزم. خدا رو شکر

سپاس ستاره جانم

مرضیه جمعه 30 تیر 1396 ساعت 23:24 http://because-ramshm.blogfa.com

شکر خدا در کنار عزیزانتون سرحال و شاد هستید

ممنونم مرضیه عزیزم
بله خدارو شکر

فرانک جمعه 30 تیر 1396 ساعت 19:01 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

خوشحالم که خوبی..
خوش بگذره عزیزم

ممنونم فرانک عزیزم

مینا جمعه 30 تیر 1396 ساعت 13:46

چقدر خوووب
کار خوبی کردی غزلک

لطف خدا بود مینا جان
وگرنه دست خودم بود با اون حالم هیچ جا نمیرفتم

رویا جمعه 30 تیر 1396 ساعت 06:51 http://hezaran-harfenagofte.blogsky.com

انشاءالله خوش بگذره و حال و هوات عوض بشه، ما هم خدا بخواد قراره تازگیا بریم، خواهرم تولد نگرفته برا خواهرزاده ام ، با یک ماه تاخیر تولد می گیره که منم اونجا باشم

ممنونم رویاجانم
ان شالله که برید و خوش بگذره

شارمین پنج‌شنبه 29 تیر 1396 ساعت 22:17 http://behappy.blog.ir

وقتی آرامش داری خیلی دوست داشتنی تر میشی غزل جون

آرامش داشتن یه دنیاییه عجیب دلنشین
امیدوارم کامل بدستش بیارم دوباره
ممنونم که هستی

فرانک پنج‌شنبه 29 تیر 1396 ساعت 21:32 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

خیلی خوبه که الان خوشحالی عزیزم

فدای محبتت فرانک جان
الهی همیشه شاد باشی

زهرا پنج‌شنبه 29 تیر 1396 ساعت 18:42 http://pichakkk.blogsky.com

وای، چه خوب غزل که رفتی سفر.
چه خوب که اینقدر حال و هوات عوض شده
خوشحالم
این حال خوب و خوشت پایدار باشه ایشالله

قربونت زهراجون
خیلی بهترم
ولی خیلی گرمه حوصله ام تو مهمونی سر میره
بیرون هم که نمیشه رفت از گرما

انگار دنبال یک حوصله بیار ناموجود در دنیا میگردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد