هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

وقتی فکر می کنی همه چیز خراب شده

یکی از بدترین اتفاقاتی که می تواند برای یک خانم خانه دار اتفاق بیفتند این است که بعد از دو ساعت زحمت، درست وقتی فکر میکند تا بیست دقیقه دیگر همه چیز حاضر است!  پیتزای مملو از پنیر پیتزایش در بدو ورود به فر وارونه شود و صدای جلز و ولز پنیر و مخلفاتش به گوش برسد و آن وقت اینقدر از این اتفاق ناگوار شوکه شود که بعد از درآوردن خمیر پیتزا و خاموش کردن فر و خارج کردن قسمتهای هنوز نچسبیده غذا به فر، دنبال گوشی بگردد تا به مادرش زنگ بزند و کاسه چه کنم به دست بگیرد... و دستهایش بلرزد از ناراحتی به هدر رفتن زحمتهایش و آماده نشدن به موقع افطار همسرک.

آن وقت یکی از شیرین ترین اتفاق های زندگی همین زن، درست در همین بحران به هدر رفتن زحمتها، اینست که همسرک اش در همان وهله از خواب بیدار شود و فقط با شنیدن جمله خرابکاری شده ی زن، خودش را به صحنه فاجعه برساند و با دستهای پر توانش و با سرعت و آرامش شروع کند به تمیز کردن فر و دورو برش و در عرض یک ربع به جز آن پیتزای مصدوم همه چیز به حالت عادی خودش برگردد و زن دوباره با خیال راحت فر را روشن کند و پیتزای مصدوم و پیتزای سالم را داخل فر بگذارد و نفس راحتی بکشد که تا چند دقیقه دیگر افطار حاضر است


غ زل واره:

+ همسرک هوس پیتزا کرده بود و من امروز کلا حوصله آشپزی نداشتم. اما دلم نیامد. وقتی خواب بود پاورچین پاورچین رفتم و  خرت و پرتهای لازم را خریدم و با سرعت غذا را مثلا حاضر کردم :دی که وقتی بیدار شود کارم تمام شده باشد. زهی خیال باطل


+ امشب آخرین شب قدر ماه رمضان است و من در حد بیهوشی خوابم و توان نشستن ندارم.از همتون التماس دعا دارم.

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 31 خرداد 1396 ساعت 00:33 http://yohoho.blogfa.com

خدا خیرت بده دل همسر و شاد کردی
خدا هم همسرو خیر بده دل تو رو شاد کرد

منم یه بار تو فر غذا گذاشتم و مشغول ظرفها شدم، بعد هی بوی پلاستیک سوخته اومد و اومد و اومد تا یازم افتاد ای واااااای. شعله پخش کن تو فره

بگذریم

آره طفلی میگفت مگه تو رفتی خرید که پیتزا پختی؟
خوشحال شده بود

وای وای پس همه یه جورایی دچار مصیبت شدن

:) سه‌شنبه 30 خرداد 1396 ساعت 18:37

دقیقا وقتی کیک پختم این بلا سرم اومده :)

سلام خانوم گل خوبی؟ نی نی چطوره، سلامت باشه ناز دختر

امتحان هام تموم شد :)

خیلی بلای بدیه
شوکه میشی و زحمتات به فنا میره

سلام عزیزم
خدا قوت ان شالله که نتایج عالی باشه
ما هم خوبیم
خودت چطوری لبخندکم؟

مینا دوشنبه 29 خرداد 1396 ساعت 10:06

آخی عزیزم دیدی همسرک هم بلده کمک کنه
پیتزای خونگی خوب است هر چند من هیچوقت نپزیدم

بله در موارد خاص

اینبار پنیرش بد بود
قارچهامم مثل همیشه نشد نمیدونم چرا؟
ولی آسونه که بپز خوشمزه هم میشه

شارمین یکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت 17:04 http://behappy.blog.ir

باریک الله به همسرک

هزار آفرین حتی

رافائل یکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت 07:47 http://raphaeletanha.blogsky.com

میبینی مدل دوست داشتن های همسرت اینجوریه. در عمل نشون میده ولی شاید بعضی وقت ها متوجه شدنش سخت باشه.
نوش جونتون .

آره دیگه
دیدشون متفاوته از ما خانوما
جات سبز بود رافایل جان
ولی به نظر خودم خوب نشده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد